Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tank nem eredeti rajta, az idomok matricázása-fényezése sem...

miből gondolod?
Naná, minden meg van hozzá
A képeidet nézve jól sejtem, hogy a motorod egyszer már ripityomra lett törve?

a dobozodhoz konzol is van ?
Szeva
Szép jó estét az Uraknak!
Ennyi, ilyen kicsi, több helyen is ezt írja. (pl. a Service Manualban is)
Először írtam, utána rákerestem. Tavalyról emlékszem amikor Sanyival mértük.
Te is az AKMT-ről olvastad le?
Helyesebben 0.03-0.08 úgy tudom, tehát 5 század mm az inervallum (baromi szűk)
Jól tudod...hisz vákumot képez a motorfék..és mindenhonnan mindent próbál szívni..
Valaki séróból....Mennyi a Gs szelephézag?
0.3-0,8?
Ugyan nem mentem sokat eddig, de a 3000 km alatt szerintem semmi nem fogyott a GS-ből (nem hogy literek), pedig, ahogy Ganja volt szíves megvilágítani, én olyan lassan haladok, hogy szinte motorfékre sincs szükségem, elég a légellenállás. Az tény, hogy nem sokat használtam a féket.
Úgy tudom (jól vagy rosszul az más kérdés), hogy az intenzív motorfékezős használat van igazán rossz hatással az olajfogyasztásra. A Divi is csak akkor eszi amikor ilyen durva üzemben használom.
sztem ez vezérműlánc lesz vagy a léptető.... mennyi km van a mociba? és hány éves?
Féláras hátproti kapható a Lajosba, ha esetleg érdekel valakit, nekem ilyen van és bevált, persze a rohadt annyát én még a rendes áron vettem
http://www.louis.de/_302c6d081...
kb. ebben a formában...amúgy ha a szelep száránál megy el...nem kell hozzá nagy tempó...sőt egyikhez sem..
A léghűtéses motor más..mert nem olyan stabil termikusan...tehát mások az illesztések..
Ki volt az aki mostanában felajánlotta a szelepbenyomó célszerszámát kipróbálás céljából? Sajnos szükségem lenne rá. A bal szívószelepem 0,03-ra csökkent, a többi 0.06-0,07.
Egyébként hogyan eszik a motorok az olajat? Azt az olajat égeti el, amit a dugattyú nem tud lehúzni a henger faláról lefele mozgásnál? Vagy esetleg nagyobb tempózásnál a szelepszár szimeringnél jut át?
Bocs mindenkitől ha láma a kérdés...
Az én polo sdi-m bezzeg szereti az olajat............az enyémet is szétszedhetnéd
Az.
585 ezer van a kocsimban....nem mérhető az olaj fogyasztás..
..bár újonnan ette..és a köcsög vw szerint minden benne van a normában....aztán az új motort összeraktam tisztességesen....azóta kuss van.
A Gs..ha nyugger vagyok..egyáltalán nem eszi....ha nagyon hajszolom akkor csipeget....bár fura ,hogy ezzel a repsol cuccal..még a csipegetés sem igazán mérhető..
Mindig motorozás után ellenőrzöm..tehát melegen..és a garázs u.a pontján..
..ez a precízség...már szerintem is beteges.....pff
Kicsit más a felhasználási terület
Egyébként meg, ha Vazult kérdezed, akkor igen, az ólom kitűnő tömítőanyag, miután a fülébe tették, már csöppet sem zavarták a zajok.