Valamelyik nyugodt gurulásra gyere el,és kipróbálod.A Kawa pl 76Le.nagyon jó,folyamatosan vigyorgok rajta
Az Xj 98Le.Az aranyos,főleg ha kiforgatja az ember.Amúgy bőven elég 3e-nél elváltogatni.Nyugodt őserő
Sportosabb kevesebb hengerrel?
Tripla, Duki, vagy valami más?
Én is szívem szerint úgy lépnék feljebb, hogy maradna a hengerek száma, vagy max egyel nőne.
Én szeretem a motorféket használni, félek a sor 4-et kicsit unnám. Viszont könnyű, megbízható sportgépet nem túl drágán, jó alkatrész ellátottsággal inkább ezek közt lehet találni.
Az enyém a két személyt sem érzi meg.. bár ennek lehet hogy az az oka hogy magam is csak fél személlyel érek fel
91-es 750-es GSXR utassal ugyan úgy gyorsul kb 180-ig mint a Divim velem + csomaggal, meg is lepődtem hogy nem tud otthagyni Tovább nem gyorsítottunk mert valahogy a Dunaújvárosi elkerülőn (6-oson) ez is soknak tűnt
10 helyett 8e-enként cserélem az olajat 20 helyett 12e-renként a rohadtdrága légszűrőt fékbetét helyett komplett nyerget cserélek telószárral együtt.És még sorolhatnám.
A GS-ről egy index kivételével semmi nem tört le. A Diviről meg csak az idomokat szedtem le és az egyik dobozt. Meg lett csinálva, csak fényezni kéne... de azt meg minek, lesz ez még a földön
Nem tudom hányan végeznek el minden szervizt időben a motorjaikon, de én igen.. nem volt még olyan hogy túlhúztam volna valaminek az intervallumát (na jó, egyszer cseréltem olajat 7000 kilométernél... mert a román alföldről már nem is volt olyan messze a bejáratott szegedi szerviz)
Az másik kérdés hogy hogyan használom.. de úgyis a szervizelés és a bemelegítés a lelke mindennek, a többi csak esztétika.
2 személy+ csomaghoz nem lesz kevés az öccá?Azért választottam a kilenccát,hogy legyen tartalék.....Nem kell mindig koppig csavarni a gázt.
(kivéve......... )
Nyugodtan.
Egyébként nem óckodom én a lightos gurulásoktól sem. Tavaly is mentünk ilyet és jó volt. Majd akkor alkalomhoz illően öltözöm, ahogy szoktam.
Remélem tudok időt csinálni vasárnap helyett.
Tripla túl drága neki.
Az Xj 98Le.Az aranyos,főleg ha kiforgatja az ember.Amúgy bőven elég 3e-nél elváltogatni.Nyugodt őserő
Tripla, Duki, vagy valami más?
Én is szívem szerint úgy lépnék feljebb, hogy maradna a hengerek száma, vagy max egyel nőne.
Én szeretem a motorféket használni, félek a sor 4-et kicsit unnám. Viszont könnyű, megbízható sportgépet nem túl drágán, jó alkatrész ellátottsággal inkább ezek közt lehet találni.
titing történelem
91-es 750-es GSXR utassal ugyan úgy gyorsul kb 180-ig mint a Divim velem + csomaggal, meg is lepődtem hogy nem tud otthagyni Tovább nem gyorsítottunk mert valahogy a Dunaújvárosi elkerülőn (6-oson) ez is soknak tűnt
és tanulj...
Nem tudom hányan végeznek el minden szervizt időben a motorjaikon, de én igen.. nem volt még olyan hogy túlhúztam volna valaminek az intervallumát (na jó, egyszer cseréltem olajat 7000 kilométernél... mert a román alföldről már nem is volt olyan messze a bejáratott szegedi szerviz)
Az másik kérdés hogy hogyan használom.. de úgyis a szervizelés és a bemelegítés a lelke mindennek, a többi csak esztétika.
Én nem merek válaszolni....
(kivéve......... )
Egyébként nem óckodom én a lightos gurulásoktól sem. Tavaly is mentünk ilyet és jó volt. Majd akkor alkalomhoz illően öltözöm, ahogy szoktam.