Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ataa lefektet mindenkit, előbb vagy utóbb.. csak akkor menj vele ha megígéri, hogy jó lesz
Én általában 300 km után megtankolom, így még tartalékra sem szoktam tenni ezért is kérdeztem.

Hát az én mutatóm nem szokott 150 km/h fölé menni. Ezek szerint ataaa féle túra nálam kilőve?!
Az F-nél kicsit más az áttétel, így többet megy.
Sosem megyünk 150 fölött!
Csak az őrült Ganjaninja szokott, meg Krissal, meg XJ900....meg te.
Nos, idén én még nem tankoltam... és egyébként is, sz*r a benzincsapom, tehát csak két állás érhető el rajta... de hogy melyik, arra már nem emlékszem Úgy rémlik, a RES benne van, és mindig arra rakom... Szerencsére a km-óra működik, ha 300-350-en belül tankolok, az többnyire elég is.
Köszi!
Lehet nem is baj ha teljesen nem fogyasztjuk ki a benzint, és nem szívja magába a motor az évszázados mocskot a tank aljáról...
Na azt azért szívesen megnézném
5000-res fordulaton nem 100-zal megy a GS? (gyári áttétellel)
Ez nekem is megvolt szombat reggel, munkába menet. Csak nálam más volt az ok. Nagy vicsor: "csakazértis meglesz az ötszáz!" Meg is lett, csak a kútig nem futotta ki

Sebaj, 2km az egy szem felüljárótól eltekintve sík úton nem vészes Nekem 14.73l ment a hivatalosan 15 literes tankba, ha jobban megnyomom, lehet, hogy már kicsurog. Tavalyelőtt hasonló helyzetben 14.76, szóval nagyjából belőttem a kapacitást
Sajnos a vasad matricázásából nem nagyon tudtam eldönteni, de K4-esre tippeltem.

Ez esetben is úgy, mint az összes F-esben 5l a tartalék (20l a tank). Hogy mennyit mész el vele, az attól függ, ataaa túrán veszel-e részt, vagy tájnézegetősön

Hogy védjem is kicsit szegényt, ősszel a Tátrában 320+ km-t mentünk mire tartalékra kellett állítanom az enyémet, de ha folyton 150 km/h fölött van a mutató, akár a 6-7l-t is benyalhatja, így jelentősen leredukálódik a hatótáv.

Magyarul: ha tartalékra kell átforgatnod a csapot, utána már ne nagyon nyüstöld szegény GS-t, 5000-es fordulatot maximalizálva simán elmegy 100km-t is, de még így is 6-odikban 110-es a tempód, szóval legal-ban ki tudod használni...
Én mindig tökig nyitva hagyom...oszt soha nem fogy ki....furcsa ez a szar motor....200-250 kilcsiként jön az első jófajta kút... teletabi..és kész.
Bohóckodjon a fene ezzel a pri meg on álással.

Szerintem..ahogy nézem rám szárad a motore...ami nem is baj....jól megy...rendben van..occó...jobban pedig a büdös életben nem fogok hajtani....a képességeimhez bőven elég.
nyahh alvadok.
Szép álmokat nekem!
Simán lenyomja ezt a műsort neked.

Ha a tartalék eldugulna a PRI állás is felejtős mert a Pri maga a tartalék csak kikerüli a vákumos részt.........szinte lehetetlen a dugulás , max nem jön ki az összes lé.
Szeretem az ilyet, nagyon segítőkész mindenki, az egész társaság
Köszi
persze ! integetni fog .
ezt most komolyan kérded , vag csak unatkozol ?
( )
Biztos ez?
a E-s tankja 17 l. ha tartalékra lefogy teletankolsz, és ki tudod számolni mennyi a "tartalék". az enyém több mint 5 lit.
Kb.4 liter van a tartalékban ami kb. 80km............nem árt ha marad is benne még egy kevés.
Úgy tudom 1 gallon a tartalék, így akár 100 km felett is elmehetsz vele, de mint ahogy azt írták, ha dugulás van, igen hamar eljöhet a vég.

Már csak az a kérdés hogy ha a tartalék el van dugulva, PRI állásban teljesen ki lehet fogyasztani az üzemanyagot? Erre tudja valaki a választ?
Most már megismerlek ha szembe találkozunk.
Ha már így a tankolásnál tartotok. Vmelyikőtök meg tudja nekem mondani, hogy onnantól kezdve, hogy tartalékra kerül a csap kb. hány km-t lehet vele még elmenni, hány liter van még ilyenkor a tartályban. Ezt még nem mertem kikísérletezni, mikor is adja meg magát teljesen