Nos, idén én még nem tankoltam... és egyébként is, sz*r a benzincsapom, tehát csak két állás érhető el rajta... de hogy melyik, arra már nem emlékszem Úgy rémlik, a RES benne van, és mindig arra rakom... Szerencsére a km-óra működik, ha 300-350-en belül tankolok, az többnyire elég is.
Ez nekem is megvolt szombat reggel, munkába menet. Csak nálam más volt az ok. Nagy vicsor: "csakazértis meglesz az ötszáz!" Meg is lett, csak a kútig nem futotta ki
Sebaj, 2km az egy szem felüljárótól eltekintve sík úton nem vészes Nekem 14.73l ment a hivatalosan 15 literes tankba, ha jobban megnyomom, lehet, hogy már kicsurog. Tavalyelőtt hasonló helyzetben 14.76, szóval nagyjából belőttem a kapacitást
Sajnos a vasad matricázásából nem nagyon tudtam eldönteni, de K4-esre tippeltem.
Ez esetben is úgy, mint az összes F-esben 5l a tartalék (20l a tank). Hogy mennyit mész el vele, az attól függ, ataaa túrán veszel-e részt, vagy tájnézegetősön
Hogy védjem is kicsit szegényt, ősszel a Tátrában 320+ km-t mentünk mire tartalékra kellett állítanom az enyémet, de ha folyton 150 km/h fölött van a mutató, akár a 6-7l-t is benyalhatja, így jelentősen leredukálódik a hatótáv.
Magyarul: ha tartalékra kell átforgatnod a csapot, utána már ne nagyon nyüstöld szegény GS-t, 5000-es fordulatot maximalizálva simán elmegy 100km-t is, de még így is 6-odikban 110-es a tempód, szóval legal-ban ki tudod használni...
Én mindig tökig nyitva hagyom...oszt soha nem fogy ki....furcsa ez a szar motor....200-250 kilcsiként jön az első jófajta kút... teletabi..és kész.
Bohóckodjon a fene ezzel a pri meg on álással.
Szerintem..ahogy nézem rám szárad a motore...ami nem is baj....jól megy...rendben van..occó...jobban pedig a büdös életben nem fogok hajtani....a képességeimhez bőven elég.
nyahh alvadok.
Szép álmokat nekem!
Ha a tartalék eldugulna a PRI állás is felejtős mert a Pri maga a tartalék csak kikerüli a vákumos részt.........szinte lehetetlen a dugulás , max nem jön ki az összes lé.
Ha már így a tankolásnál tartotok. Vmelyikőtök meg tudja nekem mondani, hogy onnantól kezdve, hogy tartalékra kerül a csap kb. hány km-t lehet vele még elmenni, hány liter van még ilyenkor a tartályban. Ezt még nem mertem kikísérletezni, mikor is adja meg magát teljesen
Hát az én mutatóm nem szokott 150 km/h fölé menni. Ezek szerint ataaa féle túra nálam kilőve?!
Csak az őrült Ganjaninja szokott, meg Krissal, meg XJ900....meg te.
Lehet nem is baj ha teljesen nem fogyasztjuk ki a benzint, és nem szívja magába a motor az évszázados mocskot a tank aljáról...
Sebaj, 2km az egy szem felüljárótól eltekintve sík úton nem vészes Nekem 14.73l ment a hivatalosan 15 literes tankba, ha jobban megnyomom, lehet, hogy már kicsurog. Tavalyelőtt hasonló helyzetben 14.76, szóval nagyjából belőttem a kapacitást
Ez esetben is úgy, mint az összes F-esben 5l a tartalék (20l a tank). Hogy mennyit mész el vele, az attól függ, ataaa túrán veszel-e részt, vagy tájnézegetősön
Hogy védjem is kicsit szegényt, ősszel a Tátrában 320+ km-t mentünk mire tartalékra kellett állítanom az enyémet, de ha folyton 150 km/h fölött van a mutató, akár a 6-7l-t is benyalhatja, így jelentősen leredukálódik a hatótáv.
Magyarul: ha tartalékra kell átforgatnod a csapot, utána már ne nagyon nyüstöld szegény GS-t, 5000-es fordulatot maximalizálva simán elmegy 100km-t is, de még így is 6-odikban 110-es a tempód, szóval legal-ban ki tudod használni...
Bohóckodjon a fene ezzel a pri meg on álással.
Szerintem..ahogy nézem rám szárad a motore...ami nem is baj....jól megy...rendben van..occó...jobban pedig a büdös életben nem fogok hajtani....a képességeimhez bőven elég.
nyahh alvadok.
Szép álmokat nekem!
Köszi
( )
Már csak az a kérdés hogy ha a tartalék el van dugulva, PRI állásban teljesen ki lehet fogyasztani az üzemanyagot? Erre tudja valaki a választ?