Az egy dolog, h a feszkó megvan, de nem az a lényeg esetünkben. Hanem az áramerősség! A GS elég régi tipus, Akkor még elég volt ennyi is. Most meg ugye világítani is kell. A gyujtás és a világítás mindig megy, és jó pár ampert elvon. A baj ez, kevés marad az aksinak. És nem a max töltőáramot kell alapul venni. Pár egyéb fogyasztó, és krach!
Régeben írtam h vmi gond lehet a tankom alján. Mióta megvettem rá se néztem a légszűrőre. Volt néhány szó akkuról meg töltésről. Na, gondoltam egyben mindet:
Már legalább 50 km óta tartalékon voltam, de még így is kijött közel 5l a tankból, na jó ebből 4,5 magától a többit rázni kellett. Ami kijött az tiszta volt, de: Ez kétfenekű? vagy duplafalas? bárhogy ráztam nem jött ki belőle minden, pedig a csapot a tankból teljesen kivettem.
A szűrőm szerencsére tiszta volt, de kifújtam. Na és most:
Bárki bármit is mond/ír a könyv: nekem kb 1800-as fordulat felett 14,5V-t tölt a generátor. Alapban 12,5, alapjáraton 13,2, majd tovább. Ja és az akksim is szomjazott .
Ja, vettem Louis-os takarót, természetesen a doboz miatt a legnagyobbat. Háááááát.... Talán por ellen jó, de a víz biztos megáll benne, mert kifeszíteni sztem nem lehet, és levett dobozzal
Mindegy, lemostam, majdnem szép, letakartam, még szebb...
Ha véletlen holnap a cápánál megjelenne egy fekete GS, csomag nélkül, ne üldözzetek el
Ha időben felkelek, leugrok "útba indítani" benneteket. De rám ne várjatok!
Amúgy az utazóknak "Széles utat!", az itthon maradóknak kellemes hétvégét.
Pá
Ha nem gond (amugy meg nem érdekel:-) szóval küldök majd neked fullasztó képeket:-))))
Elintéztem a tarcsi telefont.....szóval az emailedre mennek majd MMS-es....
Ezzeket tedd(y) már közzé majd
Holnap wellness lesz a kis GS-nek. Megpucolom szépen, és gondolunk rátok! Szerintem Suzyka is lassan olyan sárga lesz az irigységtől, amilyen kicsi Z természetes árnyalata. És én is irigykedek rátok Utazók!
Eljárom a medvetáncot (bár, állítólag az EU-ben tilos ), hogy szép időtök legyen és böjtölök a héten, hogy teljesen felkészült legyek a beszámolókra, és a képekre...
Zsolti kollégád Banditája lesz majd az áldozat... csak még vele is meg kell beszélnem!
Az SV ellen egyetlen dolog szól. Állítólag baromi kényelmetlen a hátsó ülése. Mondjuk, ez majdnem mellékes, hiszen én elöl ülök!
A DL-lel az volt a bajom, hogy az első ülése valóban nem túl magas, viszont nem tudom átdobni a sonkámat, amikor felszállok rá. A hátsó "szék" jól fel van húzva az égbe... Így üresen is úgy kellene nyeregbe pattannom, mint a GS-en teli csomaggal.
Nos, ezek a vágyak! Még nem aktuális egyáltalán, mire az lesz, addigra kijön olyan motor, ami ötvözi az összes jó tulajdonságot!
Pólómestre írt.... 7-800ft a női póló.....
A spagettisra nem tud nyomni, mert kicsi a háta.....de a másik 2 OK.......
A mi pómónk ha jól emléxem akkor 700ft, vagyis a tiéd is benne lenne a 1200-1300ft-ba.....
Teddy!
Próbáld a Banditát:-))))))
Nekem a Suzunál vagy Bandit, vagy ha még több pénzem lesz akkor: GSR......
A DL-en én is csak a motorkiállításon ültem, nekem naon bejött! Igaz, hogy én magasabb vok nálad(185).
A könyv szerint csak 3 cm-rel magasabb, mint a GS.
Majd most a túrán kipróbálom, mert Fefe - nem tom ki ő - azzal jön. Remélem, odaadja egy kicsit! Mert ha nem, kénytelen leszek ellopni!
Tegnap a szervizben rátettem a seggem egy 650-es DL-re. Valóban liebling, de rövid a lába medvének hozzá. Bazi nagy hajó, és egyáltalán nem nehéz... Menni persze nem sikerült vele, de kényelmes, nagy guruló fotel!
Aztán persze következett a 650-es SV. No, Teddy, ha sok pízed lesz, akkor megvan az új kedvenc!
Addig (2-3 év még) élvezkedek a GS-sel. Mert nagyon finom kis paripa! És egyelőre elég is bőven, úgy érzem.
Igen a V2 az nem sor2 vagy 4. Nekem volt V4-es gépem VF1000R na ott volt nyomaték mindenhol, nem kellett sürün váltani, imádtam. Az 1000-es DL-re mindenki akivel beszéltem azt mondja, hogy meg kell szokni a hangját a temperantumát, de autópályára hosszú távra kétszeméllyel tényleg jobb mint a 650-es. De a bátyám is kiprobált egy K6-os 650-est és komolyan elgondolkozott, hogy lecserélje, mert azt mondja annyira finom adagolható, és semmivel sem lassabb. Egy sor 4 viszont rezgésmentesebb és finomabb.
Én azt mondom aki tudja próbáljon ki minnél többet és akkor tud viszonyitani mi fekszik neki.
Amikor volt a Honda tesztkaraván 3 éve, szinte mindegyik motort végigpróbáltam, a sportmotortól kezdve a endurókon keresztül a choppereket, és rájöttem, hogy a legjobb a CB1300 volt.
Mindegyikkel volt valami kis bibi.
De most a GS-t imádom a legjobban, és mai fejjel azt mondom nem is fogom eladni mert böven elég mindenhova, és a lényeg nekem "gazdag" embernek, hogy 4 l körül fogyaszt és olcsó eltartani, az meg, hogy most ejött egy kis javitás, na bumm, megcsináljuk és reméljük nem látjuk többet a belsejét.
Már itthonról......
Nézek 1-2 filmet, alszok....lenyomok még egy délutános műszakot....22-re hazaérek.....azt kis alvás ÉS remélhetőleg 8 órai indulás....... (nekem:-) hiszen nekem 30 perc a Cápa
Kössz az infót , és az SMS az mennyi idő mert vasárnap kéne mennem Azon a napon lehet vagy inkább előtte egy nappal érdemes ?
De azt hiszem maradok a webes lehetőségnél saját szálámról meg tudom oldani mivel van jogosultságom hozzá . de nem ellenzem a jobb és könnyebb megoldást sem.
Kitöltesz mindent és a végén ki is írja állítólag hogy EZT NYOMTASD KI......
Ezen a papiron rajta lesz ha minden igaz a NAP-NAP....összeg, kategória, rendszám....vagyis egy ellenőrző papiros.......
Relatíve ezzel igazolod hogy ha bedöglik a PCjük......
Az OTP.hu oldalon van ilyen lehetőség és azt irja,hogy ha megrendelted a matricát elvilég mehetsz a pályára annyi visszajelzést ad,hogy az ott lévő postafiokodba küld egy visszajelzést vagy valamit arra az esetre,hogy ha a későbbiek folyamán valami reklamáció lenne.Itt olvastam én is csak nem mertem megvenni amig meg nem kérdezek valakit erről aki már vett így.Egyébként arról is ír,hogy nincs matrica a motorra autóra hanem, ahogy azt az előbb is írtam elektronikus uton ellenőriznek és ha gáz van akkor erre való a visszajelzés amit küldenek.Annyi a változás ,hogy ha így veszel matricát akkor 100 ft kényelmi díjjat szmitanak fel .
Ezért voltam kiváncsi a véleményetekre.
Az egy dolog, h a feszkó megvan, de nem az a lényeg esetünkben. Hanem az áramerősség! A GS elég régi tipus, Akkor még elég volt ennyi is. Most meg ugye világítani is kell. A gyujtás és a világítás mindig megy, és jó pár ampert elvon. A baj ez, kevés marad az aksinak. És nem a max töltőáramot kell alapul venni. Pár egyéb fogyasztó, és krach!