Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bigmen!
Én úgy tudom, csak westel és pannonról müxik. SMS a 06-20v.30-8100100-ra :rendszám szóköz nélkül +D1m (pl UUC223D1m). aztán ők is írnak vmit, erre kell válaszolni. Nincs papír, de vmi sms jön, és CSAK akkor lehet felmenni.
Ha jól tudom
Igen, ha már szervízben lesz, és szétszedik - bár a km-től még ráért volna -, érdemes lesz azt is megnézetni.
Fikázni?
Valamit félreolvastál, hisz a szerelmem a DL, ami motorikusan SV!
Örültem is neki,a mikor kiderült, hogy hol szivárog.
26 ezer.
Karbiszinkron is lesz.
Sziasztok !

Lenne egy kérdésem hozzátok .

Van - e köztetek olyan aki vásárolt neten keresztűl autópálya matricát ? Hogy megy a dolog és van - e valami cetli amit vinni kell magammal vagy elektronokus uton keresztűl ellenőrzik az illetékesek ?
Köszi a válszt !

Mindenkinek jó hétvégét kívánok és baleset mentes utat !
A V2 az V2 ! Tegnap mentem egy Yamaha MT-vel! 1670cm3 2 henger és 250 kg! Hát mit ne mondjak szerelmes lettem. Az a hatalmas nyomaték, és kezelhetőbb mint a gs! Mintha nem is lenne súlya!
Aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
A V2 az V2! Nem fikázni!
u.i.

röfröf. Malackád van, és így jóval olcsóbb is. Esetleg egy karbiszinkron? Ha már úgyis "spóroltál"? Mennyi km van a gépben?
A V2 az V2. SV-blokk. Nem jár olyan szépen, mint a sor.
Megnézettem az olajszivárgást. Szelep-fedél tömítés. Jövő héten megbütykölik,


A sor4 szted szépen jár? Olyan, mint a varrógép! Boaaaaaaaaaaa..........
A GS-nek is a 2 henger miatt van szuper hangja, de a V2 az tényleg V2 - a csoppereknél! A DL- nek sajna nem olyan. Neki a felépítése - a kasztnija - az erőssége!
Hi Emberek!

Viktorom!
Bocsi, lekéstem a Dobó téri csatlakozást.
A V2 az V2. SV-blokk. Nem jár olyan szépen, mint a sor.
Megnézettem az olajszivárgást. Szelep-fedél tömítés. Jövő héten megbütykölik, egyúttal szelephézag-ellenőrzés is lesz.

esSO!
Kössz! Örülök, hogy Neked is tetszik!

Kisasszony!
A flaskák zsákban vannak! Ha szombaton nem jöttök, vasárnap szállítás!
Telegrácson értekezünk.

Aki útra kel: Jó mókát, vigyázzatok Magatokra, egymásra!

Dehogy leszek "áluló"! Örülök, hogy Rátok találtam!

Üdv.
Helló!
Kedves, hogy érdeklődsz! Ha ott lenne a paripa a lábam között, akkor már tudnátok róla!
Sajnos még szaroznak a hitellel, bár nem értem, hogy mi a franc tart ennyi ideig! Nem milliókat vettem fel... Azt hiszem a motoros boltban kissé lustán állnak a dolgokhoz.
Elvileg jövő hét elején lesz a nagy nap!
Jelentkezem!
Viktor!

Mi nem jött be, mi nem tetszett? (én ki vagyok halva érte, de még nem ültem rajt)
A híreket Teddy is megerősíti. Nyáridőben csakis 15W-50, vagy 20W-50 menjen a GS paciba. Mintha nem is az én drágám lett volna, amikor beindítottuk az olajcsere után. (Egyébként 20W-50 került bele.) Mindenféle csörrrr-csörrrr, súrli-súrli elköltözött a mocika hangjából, a váltó meg úgy jár, mint az álom!


Akkor én sem vok hule, mert vmelyik nap cseréltem olajtot -15w50 -, és ugyanijen tapasztalataim voltak. Meg is osztottam a társasággal.
Sziasztok

Csak vicceltem az árulóval, mert hol találna az ember még egy ilyen csapatot.

A DL-hez kapcsolatosan pedig mindenki a 650-re esküszik mert nagyon jó és kellemes motor.
A bátyámnak 1000-es DL-je van és olyan mintha lenne benne 200000 km, de azt mondják mindegyik ilyen zakatolós, csörgös, 3000 alatt rángatos, én mentem vele pár kilométert de nem jött be.
Zimacs!
Mi a helyzet a pacival? Ott van már a lábad között? Remélem azért nem jelentkezel, mert egész nap hajtod a kis drágát!

Kíváncsian várom a benyomásokat...
Hali Cimbik!

Megjöttem a 6000 km-es szervizről. Kellemes meglepi ért a Full Gas-nál Szekszárdon. Bírtam fizetni 12750 Ungarische Forintot a szervizért. Kaptam "grátiszba" jó beszélgetést, egy csavarlezáró műanyag kupakot a vázra (ezt esSO szúrta ki a hétvégén... nem volt rajata már az első perctől sem, azt nekem úgy volt természetes ), és jól lefújta a szerelő a láncom. átbogarászott rajta sok-sok mindent. Naggyontetszik szerviz ez... óccójé csinálnak ilyen mutatványt!

Lányok, Fiúk!

A híreket Teddy is megerősíti. Nyáridőben csakis 15W-50, vagy 20W-50 menjen a GS paciba. Mintha nem is az én drágám lett volna, amikor beindítottuk az olajcsere után. (Egyébként 20W-50 került bele.) Mindenféle csörrrr-csörrrr, súrli-súrli elköltözött a mocika hangjából, a váltó meg úgy jár, mint az álom!
Ez annak tanúlságos, aki csak jó időben motorozik. Így azt mondom, hogy májustól novemberig ez az olaj köll a gépbe!

Nyuszi! Olajcserénél próbáld ki! El fog hallgatni kicsi Z is... mert én nem hallottam jobban csörögni a múlt hétvégén, mint amennyire az enyém zakatolt... jó lészen az!

Hazafelé meg olyat jöttem Szálka felé...de olyat. Imádom azt az utat. 60-nal akkorákat lehet "dönteniTeddyimódra", mint állat! Igazi kis kéjmámor volt Mackónak!
Átnéztem a mocit indulás előtt feltöltötem mindenféle folyadékokkal!
Ki tudja, hogy mennyi folyadék van az akkuban?
Ugyanis 2és fél deci desztvizet kellett beleöntenem! Igaz én még egyszer sem néztem meg az elmúlt 14 hónapban, de lehet, hogy előtte 2 évig az első tulaja sem? Még a gyári aksi van benne, eredeti Japan, mit ne mondjak jól bírja, főleg ilyen körűlmények között ugye. Ha már itt jártam megvizsgáltam a töltést is és meglepődtem, azokhoz képest, ami írtatok.
Gyönyörűen tölt, 13,8 és 14,2 között tartva feszültséget és alapjáraton /1200/ se megy le 13,2 alá! Ezekszerint nem kell az a nagy fordulat az igazi jó töltéshez. Lehet, hogy nekem más a fesszabályzóm vagy más az elektronika?
A következő bulájra viszek majd egy tükörtöt is! (neked)
Dzsoki!

Szigorúan csakis a 650-es DL! Az az igazi túragép. Nekem is a szívem vágya, de még "erőt" kell gyűjteni hozzá. Tény, hogy nem "ő" a legszebb, de én látok benne vmit. És az a legkényelmesebb, ami nem uccsó szempont szerintem. Bár Te nagyban gondolkodsz - 1200-1400 ccm - , úgyhogy neked ott az ezres variáns is. És nem leszel áruló. A Blue-féle banda nagyrésze GS-sel kezdett, de már csak nekünk, újaknak van.
Sajna ez a GS átka: elég hamar kinövi az ember. Az áruló az, aki a váltás után toj" a fejünkre.
Nem tudom! PEdig töröm a buksim, de nem emlékszem, hogy bárkit is láttam volna ennyit enni!
Dzsoki

Fél négytől kb. fél ötig a Dobó téren leszek a Bikavér ünnep megnyitóján, ha arra jársz keressük egymást.
Áruló
Ja! Éhenkórász banda!

Ki is volt az, akinek még külön is kellett sütögetni? +csirkepörit is "ett", sőt a külön fogását is nyakonöntötte szafttal!
Igen. Elég messze.... (Itthon nem is teccik annyira. És ugye az is nagyon fontos!) Ez a vonal a leglájtosabb sajnos....

Pöpec gép mind... A fotók egy egyhetes erdélyi kiránduláson készültek, a hegyi főútvonalnak jelzett úton. Gondolhatod... De egyiknek sem lett semmi baja. 2 gsx1,4, 1200bandit, és 1000fzr volt a résztvevő.

V-Storm elég messze van a bandittól...