Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bahhh, erre nem is gondoltam, hogy a 2 legnagyobb ivó lesz mellettem... Mindegy. Ők piálnak, én meg pihenek.
Ezt kikérem magam és Teddy nevében is Gyorsan ki tudjuk magunkat pihenni, nem lesz gond Bár ki tudja mi lesz belole
A kezdeti névsort tekintve, nem vagyok biztos benne, hogy kipihenten értek a yardra!
Aztán nehogy bevarrjanak benneteket! Semmi terhelőt egymásra!
Köszi. Na, megyünk szervízbe!

21-e még messze van. Amúgy már Teddy és Goliat jelentkezett, ha jól tudom. Úgy tervezzük, hogy előző nap megyünk, hogy kipihenten tudjunk menni szombat reggel 8ra a rendőrségre.
Akkor igyekeznem kell a beszerzéssel!

Pécs nagyon messze van nekem szivárgó olajjal. Nem tudom, egyáltalán addigra megoldódna-e a probléma.

24 ezres szervíz gépkönyv szzerint:

V=vizsgálat és tisztítás, beállítás, csere vagy kenés szükség szerint
Cs= csere
M=meghúzás

Akksi:V
Szelephézag:V
Gyertyák:Cs
Lev
egőszűrő: 3000 k-enként tisztítás, 12 000 km-enként csere
Alapjárati fordulatszám:V
Üzemanyag vezetékek:V (csere minden negyedik évben)
Tengelykapcsoló:V
Olaj, szűrő:Cs
Lánc:V
Fékek:V
Fékvezetékek:V ( csere minden negyedik évben)
Fékfolyadék:V (csere minden második évben)
Kormánymű:V
Első villa:V
Hátsó felfüggesztés:V
Gumik:V
Hengerfej és kipuff. csavarok:M
Vázcsavarok és anyák:M

Az árról lövésem sincs, gondolom szervíz és állapot-függő.
Ja, a betűket nekem is megtanították anno. De greatman-t megérteni! ("greatman maga az ördög! ")
Irigylem azokat, akik ennyire (de még azokat is, akik kevésbé ennyire) értenek a paripájukhoz.

Nekem is szivárog az blokkon a tömítésnél az olaj. 2e km múlva lesz esedékes a szervíz (juj, de sokba lesz az má megest nekem ) akkor megnézetem, és kicseréltetem. Amúgy segítsetek légyszi. Mit csinálnak a 24e-res szervíznél? Nem lehet otthon elvégezni? Mennyibe fáj a tömítés-csere? Ú... most esett le, h mostanában kéne vinnem a gépet szervízbe, mert 2-e km-rel előbbre lett csúsztatva a "kötelező" szervíze, és most vagyok 22e-nél... Nem akarooom.

Elképzlhető, hogy a hétvégén megyünk felétek, de még nincs kialakulva.

Nem érdekel valakit Pécsett megrendezendő motoros képzés (polisz-féle) július 21-én? Szerintem még van hely. galj@baranya.police.hu-ra kell mailt küldeni: név, motor-típus, telszám-mal. Arról nincs infóm, hogy kerül-e vmibe, vagy -ra megy az egész. Mindenesetre én jelentkeztem...
Túltárgyaltuk!
No alakul a téma:-(

Az egyik helyről visszaírtak hogy nem foglalkoznak vele.......
A hollós raktárában 51400+áfa (61680ft) - ért 3-4 nap alatt megvan....

Az adonyi szerelő srác meg délután tud árat mondani (neki van valami kedvezménye a bótban)....


Szóval ez egy MÉLY zsebbenyúlás lesz:-((


Azért vasárnap majd kikell próbálnom esSO a géped:-) mert lehet hogy semmi baja nincs? CSak nem vagyok 40kg?
Meg is van:

Rendben. Megbótoljuk. Így vagy úgy.
A mail-edre elküldöm majd, ha időszerű. Azé" igyekezzé" errefelé....!
Én is azt hittem. Csak a betűket ismerem valamennyire....

Szia!

A tegnapelőtti zivataros időszakban írtam Neked még a biznisz témában, de szerintem elsikkadt. Mindjárt megkeresem és bemásolom.
Azt hittem, csak én vagyok ilyen láma a szerelős témához....
Köszi.

Ezek az árak tényleg elég barátiak. Csak kíváncsi voltam, remélem nekem nem kell egyhamar költeni ilyesmire. Habár ha az utóbbi 1 hónapot nézem soha sem kellesz, mert tán ki sem toltam a gépet a garázsból...

Sok sikert a javításhoz és mégegyszer köszi.
Jó reggelt mindenkinek!

Kösz Viktor!

Hol csináltatod Miskolcon? Nyilvános szerelde, vagy bennfentes-ismerős-szívességes?
Még ma beszélek a szerelőmmel, kíváncsi vagyok, hogy mit mond. (Én vakegér vagyok a szereléshez. A hindit is hamarabb megértem, mint Greatman szakszerű leírásait. )
Kössz főnök!
Ez jó nekem elindulni. Azért én viszek trikókat is, meg talán vmi tányérszerűt is.
Sziasztok

Megérkeztem és elkezdek válaszolni.

1. Dzsoki
Nekem is így kezdte az olajfolyás de még mentem vele 3000 kilométert mire teljesen megadta magát, a végén vagyis pénteken már bugyborékolt kifele a henger és a hengerfej közt. (van róla fénykép, valahol a hétvégi hozzászolásnál)

2. Csipkebokor vessző

3. Hawk
Nem állt be a motor, és nincs baja a dugóknak, minden ok, csak a tőcsavar gumitömitése adta meg magát 180.-Ft.
A hengert meg miért szedtem le? Mert nem jött le a hengerfej külön úgy össze voltak ragadva.

4. Greatman
Úgy vagyok vele ha már szétszedtem, magam megnyugtatására minden tömitést kicserélek, ebből baj nem lehet, és már rááldozom a lóvét.
A tömitésekek a Suzukinál rendeltem, mert itt voltak a legolcsobbak és mind gyári.
Szelepfedéltömités: 3930.-
Hengerfejtömités: 4652.-
Hengertalptömités: 1150.-
Szelepszárszimmering: 950.-/db
Tőcsavartömités: 180.-/db
Kipufogó tüzkarika: kb 400.-/db
esSO

A jelenlegi lista és cucc.......
Ezen holnap még finomitók:-) de ezek bent vannak a táskákban - szóval enneél már csak könnyebb lehet a szállítmány



Lista

OLDALDOBOZOK

2db rövidnadrág
6db zokni
6db alsógatya
1db fürdőgatya
3db nadrág
2db őv
1 jégergatya
2 pulcsi
2db törülköző
piperecucc


HENGERTÁSKA

Sátor
Hálózsák
Ma
trac
Lakat
Papucs
Pót cipő
20M-es hosszabító és elosztó
szerszámkészlet
olaj, láncspray


TANKTÁSKA
Hordozható eszköszök: kamera, fényképezőgép, töltők, kábelek, kazeták
Láthatósági mellény
Papirok
Térképek
Cigi

KISTÁSKA

Kaja
Hadtápk
észlet (evőeszköz)
Kv por

KIS tanktáska

esőruha


No meg a fotel:-))))
hirtelen csak ezt találtam huuu ne is mond, mire végigolvastam a tegnapi termést-el is vesztettem a fonalat
Kösz!


Írtam nekik emailt....... meg a Suzukisoknak is......


Na ez a FÓRUM lényege! HOgy osztjuk az igét és segítünk egymás baján:-)

Még ha Én vagyok az ördög akkor is:-)



Szóval mondjátok csak Én sasolok.......
Déczi suspension:Info:06304099518
lenti müködik
egy próbát megér annyi szent, bár most hivot a cimbi hogy állítólag valami 25-30 az új cucc......bontott meg 10-15....

Szóval ha 62.000ként kell egy új, akkor sajnos inkább veszek egy újat......(sajnos, hisz 32 ropi?) de legalább tudom hogy jó lesz.....



Azért mondjátok az igét, hátha.......
Vagy lehet hogy van otthon valakinek egy:-) Hisz a múltban (1-2 hónapja) volt valaki aki árulta.......
Lehet hogy még megvan neki
Ja, a rajz.

Alul a célszerszám, kell belőle 3 db. A kampókat 2-3 mm vastag laposvasból meg lehet hajtani.
A hossza? A rugótól függ, 30 - 40 cm

Szerelés:

Előre bocsájtom, még nem kellett GS 500 rugóstagot javítanom, de elvileg a következő:

A rugóstagot kiszereled, a rugót összehúzatod, majd a felső rugó rögzítő tányért kiveszed.
Van rajta egy bemetszés, szét kell húzni annyira, hogy kiférjen közötte a telószár. Az is lehet hogy két darabból van, passz ezt nem tudom.
Ezután a rugót felfelé le tudod húzni, és már szét is vetted a telótól.

De szerintem, ha találsz egy rendes műhelyt, lesz nekik minden szerszám, meg is csinálják és nem kell szenvedned. Legalábbis a szétszereléssel.

A rugóstag ki és beszerelése pedig nem lehet gond.
Hát akkor nem marad más csak a rugókovács. Nézz szét a neten, mert én sem tudok neked mondani senkit.

Itt egy rajz, hátha segít valamit.

Írd be a google -be "rugó javítás" és dob egy rakat címet meg telefonyszámot. Magát a rugót meg lehet kovácsolni, ugyanúgy mint bármelyik autó rugót. Maga a teleszkóp már más kérdés lenne, de neked az jó lehet, csak annyi a bajod hogy picit elfáradt a rugó.

Ahol foglalkoznak autó rugóval szerintem ezt is meg csinálják.