Sziasztok!
Azért mert nem írok a fórumba, attól még olvasom azt!
A motorvásárlásról annyit hogy én is bandit 400ast akartam venni de lebeszéltek róla a SUZUKI szervízben mivel japcsi belpiac, alkatrészek stb... Nameg a régi vasakról nem is beszélve..
Így lett GS500 és 100% meg vagyok elégedve vele... Áldom a nevét a suzukis srácnak... Greatman jól írja szerintem nézd meg a GS-t 320ért nagyon jó ár érte.
Ja és hozzáértőt mindenképp vigyél magaddal vásárláskor mert megjárhatod! A motornál jót kell kifogni, érdemes áldozni rá mert a szerelés elveszi a kedved az egész motorfeelingtől, ami gáz.
Javaslom amit Blue is hogy személyikölcsön ha nincs lé de jobb gépet vegyél.
Azért ekkora tételt Én sem adok ki a következő percben, mivel hitelkártya terhére menne.........azt pedig NAGYON megnézem manapság hogy merre-meddig.
Szóval nem mondom , de Én kőkeményen osztályozom a dolgokat 5.000ft fölött.....
Csak pár példa......
Hápi már vagy 2 hónapja ajánlotta a XENON-ját.....odaadta volna eleve - úgy hogy ráér kifizetnem, de amit nagyon utálok az : havernak tartozni pénzzel vagy szívességgel......
Pénteken azonban megvolt a lé - igy ki is fizetem, át is vettem, be is kötöttem......GYILKOS:-)))))
Ma volt gumicsere......mert igaz hogy még volt a gumiba 1-2000km, de ugye nem épp a szomszédba akarok vasárnap indulni....így pedig szeretem magam túlbiztosítani, és ugye tök mindegy hogy ma cseréltettem a gumit, vagy a jövő héten......így legalább tuti hogy lesz vízelvezetés......mert vannak rések a gumin:-)
Ez még jól is jött ki:-)
Mikor a múlt héten megrendeltem akkor 13400ft volt a gumi, de ma már csak 12500-at fizettem:-)))) (plusz a szerelés)
A következőt le kell nyelnem....az a láncszett...... kb 8 -10 oldalal ezelőt összeszedtem a láncokat, árakat....szóval az egy laza 30-as lesz.......
De ugye anélkül még leült motor se megy.....
ÉS MAJD ezek után jön a lengéscsillapító.
Az tuti, hogy a bolti FIX árát már tudom.......
A cimbike aki szervízelte a TZR-em, és az Apriliám ismerős a boltokban, de még nem tudtak árat mondani neki.....az tuti hogy occóbb lesz, mint a Hollósnál:-)
De ugye azzal is számolni kell hogy occóbb nem lesz, csak drágább......tehát ilyenkor jön elő bennem a raktározási feladat.....
Most kifizetek 40-50.000-ret és elrakom, hisz nem romlik meg.....vagy hagyom és jövőre már 60-70-lesz......csak épp a fizetésem nem emelkedik...
Szerintem ne hamarkodd el a vásárlást. Az enyémben még új a rugó mégis elég mélyre ül alattam, mert ugye én sem vagyok pehelysúlyú(115kg). Szerintem nálad is inkább ilyesmi lehet a gond. Tehát a probléma inkább az olcsó rugóstagra vezethető vissza.
Egyébként ez az egy dolog amit amúgy is vacaknak tartok a Gs-ben. Ha két személlyel motorozok Dobogókő felé, mindkét irányból van 3-4 kanyar amiben van egy kisebb bukkanó.Ezeknél mindig odaveri a középsztenderemet az aszfalthoz. Már úgy néz ki, mint amit lereszeltek. Szóval újonnan sem elég erős, ezért inkább tényleg nézd meg másokét mielőtt kiadnál 10-15 tank benzin árát.
Tudom milyen mikor nincs az embernek pénze, de én inkább lebeszélnélek az GS550 -ről.
Valahogyan tegyél hozzá még pár ezret és ilyen kategóriában próbálj 2 hengerest venni.
Mik lehetnek a bajai:
1. Öreg, el van öregedve az összes tömítés, szimmering, gumiágy stb...
2. A négy henger miatt jóval többe kerül a szervíz. (Négy gyertya, 4 karbi, egy rakás szelep, stb..)
3. Nem kapsz hozzá még levegő szűrőt sem, a legtöbb alkatrészt csak bontóban tudod fellelni, vagy házasítod más mociról = szenvedés. Ne legyen kétséged, kellesz hozzá alkatrész bőven.
4. Jó esélyed van arra, hogy a benzin mellett olajat is tankolnod kell. (4 henger, megkopva, kicsi dugóátmérő, megfáradt gyűrűk, elöregedett szelepszárszimmeringek - egy rakás, megkopott szelepszárvezetők, plusz a régi konstrukció.)
5. Zörgő, megcsúszó kuplung. A csúszást még meg lehet oldani, a zörgést annál kevésbé. Oka - öregedés.
6. Nem fogyaszt a legkevesebbet: mert nehéz a moci, kopások a karbikban, stb..
7. A lefüstölő elektronikai elemeket (Az öregedés miatt jó esély van rá.): gyújtás, fesszabályzó beszerzése lehetetlen, még bontóban is. Ugyan rá lehet aplikálni pl. a GS500 -ét, de szakértelmet, és kitartást, meg pénzt igényel.
8. Mikor ilyet hallok, főleg egy ilyen korú mocinál, hogy elment a töltés átkötöttem és király, már előre félnék helyedben. Nem a töltés az ilyen gépek erőssége. Viszont töltés nélkül nem nagyon tudod használni. Ezek után szokott következni a generátor tekercselés fesszabályzó csere...
És még tudnám sorolni miért nem...
Alapvetően nem voltak rosz motorok, és a lényeg a voltak. Ma Magyarhonban ezekből olyat kifogni ami nem fogja vinni a pénzedet mint az állat olyan mint a lottó ötös.
Nézd meg az alábbi képet. Én is belefutottam annó. Pedig valami fogalmam volt a mocikról, és mégis.
Marha jól nézett ki, szépen ment, jó volt vala motorozni, mikor nem szereltem. A lényeg: többet költöttem rá, mint amennyiért megvettem. Eladtam, majd szegény új tulaja alatt végleg kilehelte lelkét.
Szóval, szerintem spórolj még és hosszabb távon jobban fogsz járni. Szerintem....
Ugyan ezen az oldalon van egy csomó 500ccm-is motor....igaz közel fél milka......
Én maradok annál hogy gyüjts vagy hitel..... (250 ropi, OTP személyi költsönben most csak valami 5-6000ft/hó.... ez ugye egy tank benzin.......)
Láttam 400-as Banditot, azt se ajánlom......mert tudtommal ezek mind belpiaos gépek, és szintén alig van hozzá alkatrész. Legalábbis a kollegámék már vagy 1 éve árulják és épp ezért nem veszi meg tőlük senki.......(vagyis megvenné, de kiló árba:-)
Ami szemet szúrt?
95-ös Bandit......499.000-ért:-)
NA AZT megvenném már holnap:-)))))
szóval 23 éves.......65000-rel....
Nekem 3 éves.....62000-rel, és biza most jönnek a gondok......pl a tegnapi téma: Hátsó lengéscsillapítás.......61000ft........
A fiúknak folydogál a tömités.......nekem még hála az égnek nem......
Én amondó vagyok hogy sporolj még egy kicsit vagy pótold ki egy hitelel.....és vegyél frissebbet, fiatalabbat, és főleg OLYAT! amihez jó az alkatrészellátottság......
Az a helyzet, hogy a feljebblépésen gondolkodom....de persze sok pénzem nincs, szóval Őt néztem ki: http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
Valaki tudna mondani valamit ezzel a motorral kapcsolatban? Milyen bajai lehetnek, mire figyeljek stb. (már a típussal persze, bár ha valaki ismeri a konkrét gépet az se rossz) A gép Györben van, oda kéne lemennem megnézni, telefonban a tulaj normálisnak tűnik, küldött további képeket, igazából pár apróbb horpadás, festék kopás van a gépen, ami belefér a deklin viszont van ragasztva egy kis repedés, ez egy kicsit aggaszt, mint megoldás. A lánc+kerék új, +a gumik is jók, ez a dekli barkács izgat egy kicsit, illetve volt valami gond a töltéssel, ahol a villanyász nem keresgélte a törést a kábelben, hanem átkötötte, szóval a töltés már állítólag jó.
Mindegy én támogatom. Ugye Szlovéniába nem megyek, Erdélynek lőttek, Sirok csak egy hétévége, így maradt még néhány szabad hétvégém. Szóljatok, ha jó az időpont én jönnék
Nénynye (ex CBF250) - CBF500 lehetséges módon eljön velünk vasárnap egy karikára.....
Ebből kiindulva feldobom itt is......
Szóval megyünk ugye "nyaralni".......
Vasárnap 9:00-kor van a találkozó elméletileg a Velence-Cápa étteremnél.......
Aki gondolja és van kedve jöjjön el vasárnap.......
A 9:00-ás találkozó csak JÓÓÓÓÓ idő esetén él....
Ekkor a program:
indulás......7-es.......m7-es (ingyenes szakasz)......7-es tovább.......71-es........Tihany
Itt pancsolás, kaja, pihi......majd valamikor indulás tovább........
Végig a 71-esen......majd lehetséges hogy felugrunk a SZTYUPÁHOZ.....majd pedig a 75-ös....és irány az Őrség....egész pontosan VELEMÉR.....
Aki eljön - ott fordul vissza ahol gondolja...........
CSIKÓ!
Ha olvasod! Akkor valahol össze lehetne futni és akkor megkapnád a pólóidat is
Amúgy megvan a gumacsere:-)
Iszonyat szar........megint kell 1-2 száguldás hogy bekopjon, mert biza hazafelé a nedves úton picit csúszkált még a kopóréteg miatt.....
A lengéscsillapító meg?
Nem tudom de Én nem érzek semmit......
Izééé. Nem emlékszem pontosan, h hány ágy van. Sátorhely úgy rámlik megoldható. Annyi a nemkellemes része az ügynek, hogy a kecó Püspökszentlászlón van, ahova nem túl jó minőségű murvás út vezet fel, de gyönyörű a táj!
Üdv mindenkinek!
Nyuszi! Kb hány fő fér el a házban? Kert, sátorhely van? Egy orfűi fürdéssel együtt tényleg jól hangzik. Egy szombati reggeli (természetesen már hajnalban adonyban kéne lenni ) indulással egy rövid hétvége nekem majdnem bármikor jó. Nagyon rég jártam már arra, én szívesen jönnék!
Megvalósítható egy gurulás oda. Tudok egy nagyon tuti kecót halál olcsón a Zengőre néző kilátással. Álomszép kis falucska, egy felújított parasztházzal, kályhával. Asszem ezeöccázé! Kéne szervezni egy gurulást oda!
Tényleg nem. Azért a társakon túl, Péccsel is vigyázni kell!
Pécs by night hajlamosít a dorbézolásra! Öt évig próbáltam ellenállni neki, több-kevesebb sikerrel.
Rám biztos nem, kiindulva esSO-partiból. Másnap hallottam ám a ténykedéseteket, és az alkoholfogyasztásotok mértékét. Vajon mennyit ihattatok, ha Teddy hétfőn kezdett kijózanodni?
Szerintem dzsoki nem rám gondolt! (általános szempillarezegtetés)
Azért mert nem írok a fórumba, attól még olvasom azt!
A motorvásárlásról annyit hogy én is bandit 400ast akartam venni de lebeszéltek róla a SUZUKI szervízben mivel japcsi belpiac, alkatrészek stb... Nameg a régi vasakról nem is beszélve..
Így lett GS500 és 100% meg vagyok elégedve vele... Áldom a nevét a suzukis srácnak... Greatman jól írja szerintem nézd meg a GS-t 320ért nagyon jó ár érte.
Ja és hozzáértőt mindenképp vigyél magaddal vásárláskor mert megjárhatod! A motornál jót kell kifogni, érdemes áldozni rá mert a szerelés elveszi a kedved az egész motorfeelingtől, ami gáz.
Javaslom amit Blue is hogy személyikölcsön ha nincs lé de jobb gépet vegyél.