Hát teljesen korrekt a cucc én azt mondom, és én sem kímélem az első féket.
Nekem ami kurva nayg csalódás volt, és parasztvakítás az az agyon ajnározott fém fékcső. Ezzel a tapasztalattal két lyukas fillért nem adnék már érte, semmivel nem jobb mint a gyári gumi cső, meg is bántam a 15 pénzt az agyon dicsért örök garis Goodrich fékcsőre...
Egyébként lehet tök igazad van, mert ez egy kicsit olyan, mint a 4-5 éves sisak téma, én még nem nagyon hallottam 4-5 éves sisakról, ami szilánkosra tört, mert elfáradt. Lehet csak hitvita, örülök, ha nálad jó és bizonyít, mert ez legalább nem csak pletyka, hanem első kézből infó.
Tök szívesen mondanám, hogy használd nyugodtan, majd írd le a tapasztalatokat, de ez a te döntésed kell legyen, ha szar, senki nem fog vele helyetted esni
fisinek bejött, korrekt módon leírta, igaz fogalmunk sincs milyen módon motorozik, de valóban első féket használ csak, már írta.
Én nem raknám fel, néha kicsit idiótán motorozom és fosnék, inkább használt gyárit.
Annak idején én is sokat filozofáltam a tárcsa témán. Gyárit nem akartam venni 80 ezerért- néztem Ferodo tárcsát, nem sokat jártam utána itthon mindenki ferodoban csak az auto féktárcsákat ismeri.
Volt még E.B.C. a képben az drágább volt és nem lehetett látni hogy néz ki. Aztán néztem még egy spanyol típust, meg nem mondom milyen márkát- annak meg a honlapra felrakott kézzel( rajzolt) féktárcsa kiosztása bizonytalanított el.
Ráadásul az is drágább volt.
Aztán jött ez. Lehet nem a csúcs sőt. De ez a cég is ha jól tudom 20 éve ezzel foglalkozik, kis repülőkre is gyártanak betéteket, ha jól láttam az oldalukon.
Szerintem ha 20 év alatt nem haltak éhen, annyira nem lehetnek szarok...
Én pl egy ZZR 1400- ra nem tenném fel, de egy normális utcai használatú sport- túrára minden további nélkül.
Szerintem ez se gagyibb, mint amit itt egy két ember maszekban hirdet vállal, de ez csak okoskodás részemről, azokkal nincs tapasztalatom.
Gold fren tárcsa van fent már egész pontosan 9.700 km óta a kawán saját S3 racing betétjével, a Kawán.
Tapasztalatok- ár olcsó- tartósság- jól bírja, ennyi idő alatt kopott nem egész egy tized mm-ert.
Sokat fékezek- mivel én inkábbelsővel fékezem a hátsó féket nem használom- pedig az anekdotákkal szemben jól fog a dob hátul...
Ez a betét leírás- hogy takony lapra sorjás izé hát itt vannak a képek lessétek meg, szerintetek sorjás- e? Szerintem nem..
Fékhatás- a Kawa eredeti tárcsája a szinter ferodo betéttel jobban fogott egy pöppet- cserébe el is karistolta a tárcsát szépen.
Ez hidegen még kissé bizonytalanabb, melegen már szépen fog.
első féktárcsa ügyben kérnék segítséget: most egy fix 260-as (nem úszó) Gold Fren tárcsa van fent, nem egyenletesen kopott és 20 óra alatt megevett egy Lucas fékbetét garnitúrát. Nem szorul a féknyereg. A tárcsa nem tudom mennyit ment, az előző tulaj tette a motorra, minden esetre bemaródások vannak rajta, válla van, így csereérett.
Volt gondotok a Gold Fren tárcsával? (rövid élettartam, egyenetlen kopás, stb.)
FeherCapa380
[34124] március 2. 13:36
Jogos érvelés! Egyik részről egyet is értek vele: Nekem a Goldfren S33 gyakorlatilag ugyanazt a fékhatást hozta, mint a Nissin ST amivel vettem a motort. Hogy a 10/6e km futásteljesítmény az ár viszonylatában mennyire jó, azt nem tudom, bátran fogalmaznék úgy, hogy ennél minden csak többet bírt, amit eddig valaha próbáltam. A km-ekből is kitűnik, hogy nem vagyok egy nagy fékező, mert túlzottan a hátsó fékhatásra támaszkodok - ez a rossz pilóták ismérve. Viszont az olcsóbb vételár a Goldfrennél (szerintem) a minőségben realizálódik. Példa:
Nissin: gyönyörűen kivágott, jó minőségű acéllapokra felvitt anyag, a hátlapon valmi csillám vagy pala jellegű réteg van felhordva, ami a hőszigetelésért felel. A függesztőcsapok lyukja megmunkált, a teljes felületen felfekszenek.
Goldfren: undorító módon kipréselt, takonyacél lapokra pontatlanul felhordott anyag, hőszigetelés nuku, a függesztőcsapok lyukjai sorjásak, csak a negyede fekszik fel. Akad meg billeg mikor berakom, reszelgetni kell, hogy jó legyen.
Ez azért különbség. Az kétségtelen, hogy fog.
válasz erre előzmény
somarace
március 2. 13:07
Tudom sokan szidják, olcsó..szar... de én Gold Fren GP7-et (versenyfékbetét, rendelésre) használok immár több mint 10 éve (persze régebben ennek az elődjeit, GP3, GP4...), soha nem volt még fékgondom se GSX-R-en, se R6R-on. Pringen 2:05 szóval azért haladok is nem csak túratempó.
Amíg nem lesz fékproblémám én nem veszek 20-30 ezerért fékbetétet De az is lényeg ki hogy fékez, sokan mennek a lassú-közepes csoportban lényegesen lassabb tempót és szenvednek a fékkel.. aztán nem is a fék a hibás hanem aki-ahogy húzza
Szóval nekem ez megfelel, de amit még használtam és ajánlok az AP Racing TRR (méregdrága), EBC, Lucas, gyári
!E.B.C.!
Semmi mást.!Véleményem szerint ez a legjobb.Goldfren,Braking,Prox,stb... ezek mind hulladék betétek.Próbáltam mindet.Ja és színterest vegyél.
-------------------------------------------------------------
----
Tehát keress rá és szemezgess és dönts, annyit érdemes tudni, hogy a gyári tárcsa 70-100 körül mozog, de az a tuti.
Fogalmam sincs, mit tud ez a Golden, vagy gold fren, de elég olcsónak tűnik.
Ha beleng is csak akkor mész le az ívről ha felállítod a motort, vagy belefékezel... attól hogy kicsit "él" a gép még nem lesz semmi baj. Nálunk otthon van egy kanyar amiben a GS 120-as tempó körül kezdett bizonytalanná válni.. na most a Divi is ugyan ezt csinálja csak 140-150 körül. Gyanítom ha még komolyabb motorom lenne, akkor is tapasztalnám ezt, csak még magasabb sebességnél
Nekem ami kurva nayg csalódás volt, és parasztvakítás az az agyon ajnározott fém fékcső. Ezzel a tapasztalattal két lyukas fillért nem adnék már érte, semmivel nem jobb mint a gyári gumi cső, meg is bántam a 15 pénzt az agyon dicsért örök garis Goodrich fékcsőre...