Ma kicsit rendet raktam, és meg találtam a régi GS-em adás-vételiét, esetleg lehet, hogy olvas itt a fórumon U.B-5.8 a rendszáma. Jelezzen ha itt a tulaj légyszi! Kíváncsi lennék mi van a géppel!
Tényleg kutyavilág van odakint. Kocsival megtorpantam a vasúti átjáró előtt, mert ilyen 30-40 cm-es hó/jégkupac volt keresztbe. Na mondom ezen fennakadok aztán végignézhetem ahogy az Intercity ellenállásmentesen hasít át szegény kis Suzin.
Lendülettel mentem át rajta, de olyat odabaszott az aljára...
Az eredmény hogy most olyan finoman jár a sebváltó mint még soha. Ez mitől lehet? (2000-es Suzuki Swift)
Olvasván a témát, lenne egy-két észrevételem!
Tegnap dél előtt oda, dél után vissza megjártam Pest-Győr vonalat. Az autópálya kezelők elmehetnek a sóhivatalba! Már 10 órakor Tata után tiszta jég volt a pálya hókotró meg sehol! Délután meg időben le kellet volna terelni az embereket, hogy ne rekedjen bent két kijáró között! Szerintem. Nekem mázlim volt valószínűleg, metr bár lassan de tudtam haladni. És még egy dolog! Imádom a kamionokat, és van pár kamion sofőr barátom is, de azért el kéne gondolkodni, hogy a tükör jég pályán miért megy 90 Km/h-val. És nem egy-két ilyen volt.
Máshol talán erre is hajlamos lennék.....viszont most beszéltünk egy kollégával aki félméteres hótorlaszról beszél és, hogy a népnek hoztak ma kaját és elvitték melegedni aki kérte....
Még arra tudok tippelni hogy a viktor király fél a szabad gerincse néptől és nem szeretne 15.-én vélemémnyilvánítást ezért körmönfont tervvel megváltoztatta az időjárást hogy utána betilthassa a vándorlást a kijelölt tüntetési pontokra.
Vagy ez már összeesküvés elmélet lenne?
Ááá, akkor sokkal nagyobb hó esett és mindegyik nap vidékre mentem ahol ugyan tovább tartott az út, de csak 2-3 órával....aki bentrekedt és telón beszéltünk azok sem értik, hogy miért van a sok zárás....,de persze nem vagyok ott nem tudhatom..... ...nem akarok többet belemagyarázni mint ami van....remélhetőleg hamar elolvad és mehet mindenki a dolgára..
Nem hinném hogy csak azért zárták le az utat mert lusták voltak vezetni a hókotrót.
Emlékeim szerint januárban mintha kevesebb vagy kisebb intenzitással esett és a hófalak is kisebbek voltak.
Gyorsan is tok ám futni ha kell.
Bár útálok.
Kedv kérdése.
Lehet hogy megállok harcolni a túlerővel.