Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A káposzta költői túlzás volt, mindenem volt és van, a gond, hogy
a) nem mész át a 3 méteres hótorlaszon még lánccal sem.
b) az Ruszkik -30-ban vígan vágtáznak a 3 méteres hóban és mi is tudtuk már egy hete, tehát alapvető és elvárható lett volna, hogy előre sózzák az utakat és kint vannak a kotrók, szánalmas, hogy ennyire felkészületlenek voltak.
c) Tudtam, hogy gáz lesz, de nem ennyire.
Teletankoltam, vittem egy kevés kaját, takarókat, meleg ruhát, feltöltöttük a mobilokat... de egyszerűen lezárták előttünk az utakat, se előre, se vissza, illetve ellentétesen informáltak, hogy merre mehetünk.
Pl.: visszafelé elvben a M7 tiszta volt, mire odaértünk keresztben álltak a rendőrök és úgy mozogtak a karjukkal a kérdéseimre, mint a sirályok...
A.

A káposztát mé nem dobtad be a mikróba?
B

Az időjárásjelentés több mint egy hete ugatja hogy hó,fagy világvége és jégkorszak lesz.

C. Hólánc vót?
Kimaradt, hogy 18h-01h tartott a kaland, most keltem, tehát pornósztárokat megszégyenítő 7 órás szopatáson vagyok túl.
Magyarország, én így szeretlek!
Hát srácok, nem hiszitek el, nagyon durva volt!
Sikerült 18h-kor nekiindulnunk Érdről, 7-esen el is jutottunk 20h-ra Székesfehérvár 7-es / M7 kereszteződéshez, közben néha telefon egy kollégának, aki meg ott állt már a M7-esen kb. 17h óta, célunk Kenese lett volna.
20h-tól 23:30-ig haladtunk 500 métert, közben neteztünk, telefonáltunk, kerestük a kiutat, 107 konkrétan lebontott, fel sem vették, majd a tűzoltóság 22h körül jó fej volt és elmondta hogy visszamehetünk Gárdonyra szállást keresni, meg van pár melegedő, de felejtsük el, hogy visszajutunk Pestre, vagy eljutunk Kenesére, ami ugye 42 végtelen kilométer.
Közben lehagytuk a kollégát, mert átmentünk a M7 felett, tehát erősen befutónak tűntünk a kis versenyünkben. Van az a vicc, hogy mondja a papa a sport-repülőn, amikor a pilóta megforgatja, hogy na erre készültem, na erre is, na erre viszont nem. Kérdezi a pilóta, hogy mi is ez, mire a Papa: Arra számítottam, hogy bepissantok, arra is, hogy rottyantok egyet, de hogy az egész a nyakamba hullik….
Vettem egy másfél literes teát, két perecet, chipset, meg két tábla csokit, mert gondoltam, hogy lesz 2-3 óra, mire lejutunk… na de 5 és fél után félúton?
Mesélem a cukiságot, megkérdezem a rendfenntartókat, hogy mégis, mi a megoldás Kapitány-Őrmester-százados-úr? Válasz: Hát azt nem tudjuk, de előre nem jutnak át, viszont vissza meg nem tudjuk, mert mi csak itt ülünk egy pár órája. Mondom azt tudom, hogy 3 órája is itt tetszettek „hatékonyulni”, de hát csak van az a rádió, persze ez csak egy ötlet. Nosza lett nagy rádiózás és most meg kell őket követnem, mert tényleg hatékonyan tudnak rádiózni, olyan jól rádióznak, hogy még nem is hallottam, ilyen jól rádiózni senkit, na de most komolyan…. lett is eredmény, mondták, na most mondta a kolléga, ha elindulunk a 7-esen, na akkor lehet visszajutunk Pestre. Csókolom a kis kezecskéjét neki, hát nem hiába ültek a kocsiban, nosza neki is indultunk és láss csodát, hófúvásban, előttünk keresztbe húzott pótkocsin és jégbordákon át, de itthon vagyunk!  Na nosza, ettem egy kis hideg székelykáposztát a hűtő tetejéről jó fehérkenyérrel, rádobtam egy páleszt és gondoltam reggel nekiindulok megint, mert erőszakos egy fajta ám a magyar, azt nem adja fel az álmait….lejutni Kenesére! 2013 márciusában...
Először is a média nem számol be róla, nem pár száz, hanem pár ezer autós szopott be, nekem nagy mákom volt, hogy pont jókor vissza tudtam jönni, valsz se előtte se utána nem sikerült volna kifogtam egy lukat. Kibaszott gáz a helyzet, olyan szinten reménytelen és szervezetlen, hogy állsz a tundra közepén és nincs infód, nincs rádió, net hír, rendőrség nem veszi fel, tűzoltó saccolgat. Kiszállsz a kocsiból -5 fok és kb 80km/h-ás szél oldalról, kb. kiszippantja a meleget a csontjaidból. Látunk olyat, hogy szemből a kamiont áttolta a szél a full jégen a mi sávunkba és letol egy autót magával az árokba.
Jön szembe a kocsi és a pótkocsiját keresztben húzza maga mögött, aminek a fele mi sávunkban, de ha megáll, többet nem indul el.
Most hazajutottam és kérdéses, hogy lejutok-e a 4 napos kifizettet fullos hétvégémre... nekem ennyi a gondom, de van aki már konkrétan éhezik, elfogyott a benzinje, telefon már kuka...
Amit ez az ország katasztrófavédelem címszóval tud, egy nagy kibaszott zéró!
3 éve 250 000 km, tavaly 375 000 km ? Emberes dolog ennyit beletekerni egy gépbe, nem túlzás az évi 60 ezer? Még anyagilag is sok.
Na, megyek ki Hórobogózni!
Ha ugyanarra a srácra gondolunk akkor szerintem nincs 50----még tán' negyven sem bár ez irreleváns a motorját illetően, de gépe állatul néz ki....volt az első hóbaglyon....
Hát így utólag remélem nem indultál el!
Győr felől jöttem haza tegnap a 81-esen, már ott 4 km-es dugó volt és miután lehúzódtunk hogy elengedjük a tűzoltókocsit tologáltuk vissza az autókat akik túlságosan erősre vették a lehúzódást!
Az M7esen 11 km dugót számoltam ami előtt vagy 8 autózúzalékot láttam 17-óra körül. Volt olyan merci köztük aminek hiányzott a teteje. Én itt végig egy rendőrautó "felfezetésével" jöttem pest felé, más szinte alig volt ezen az oldalon.
Ja és aki lement a hetesre, az is becuppant mert Martonvásárnál állítólag szintén baleset volt!
Csináljak előretekert órát motoron?
:)
Tegnap beszéltem egy futárral akinek a 125-ös VanVan -ban 200.000 Felett van.
DRZ400 Futár -380000Km. 200-nál blokkfelújítás.
FJR1300 (valahol van képem is) 305.000Km
800ezret futott BMW-ről is tudunk, csak a gazdája 80-nál többet sose ment vele.
Blokk témához:

Van egy "Pipás" nevű emberke kb 50év körüli. Az Ő GS450E -be amikor több mint egy éve láttam utoljára 375.000km volt! Egyszer már meg lett gyűrűzve, mert egy Elefant treffenre menet nem melegedett be a moci eléggé. És talán még csapágycseréje is volt. De semmi komoly. :)
Kb 3éve még a motorrevübe is benne volt a km rekorderek közt. Akkor 250.000km volt a gépébe.
Úgyhogy nagyon bízom benne, hogy az enyém amíg élek kiszolgál.
Nem dobozolok.

Talán holnap nekiesek egy olyan rögzítési pontnak amivel a hátsó ülésre tudok cuccolni.
Az még jól is jöhet. Doboztartó konzol, ez-az-amaz...
Csak nehogy megdobáljanak vashulladékkal.
Te végezd a munka oroszlán részét. Üvölts!
Mérnök vagyok... majd dirigálok a tornácról
Gumicsizmát vigyé.
Holnapra már van kerítésépítő programom.. tanyakerítő parti
Mehetsz te is.
egy fecske nem csinál nyarat..
fecskét vigyél
És most indulok majd le M7-en balatonra

Lehet 7-es lesz belőle, mert bár én imádom a havas autózást a sok hülye még belémcsúszik
Ataaa-hoz csatlakozom, ha most veszel, akkor 110-est vegyél, ha már megvan, rakd fel, akkor ez van. Okokat Ataaa leírta!
Ez nagyon nagy arc, nagy királyság