Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Travel channel.

De neked tuti nem fog tetszeni.
Hol találom ezt?
Ha esetleg érdekelne innen valaki egy sátrazós túra

http://motolog.hu/tours/open/2...
Értem, köszi. Akkor lehet én is nézegetek majd bontóba ilyet. A mostani kerek is domború üveges, de nagyon nem tetszenek rajta ezek a mikiegér fülek!
Dípshit.............................a kedvenc motoros TV-s túrabloggered Russzkiban kalandozik.
Szereti a murvás etapokat feszt.

Bérelt egy GS1200-ast.

Már most szorul a gázbowdenje.
Túrákon olyan közepes sebességgel igazodva a többiekhez 5,3 körül.
Ha hülye vagyok rövid távon mértem már 7 litert is.
Nálunk is szapora szlovákiai túrákon kijöttek 4,5-5 liter kötött.
6-ot legfeljebb nyélgázon eszik....a fazekak a legjobban fogyasztók voltak minden túránkon....
Te mennyivel járkálsz el?

Ezt is nézegettem ám, csak túl van a várható eszközeimen

http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_street_triple_675-
6196811
Szerintem 5,5 körül fogsz eljárni vele.

Fazék jobb lenne.

Már ha akarsz messzire is menni és főleg egész héten ingázni.

De tod mit....................azt veszel amit akarsz.
A gyáriban nekem is egyenes tükörlap van, látni semmit nem lehet benne. Ezért próbáltam ki a burgmanból megmaradt tükröt és ez bevált. Vettem hozzá a tarcsai bontóstól egy másikat....persze mindkettő gyári! Domború tükörfelület, nagy látószög.
Az van, hogy a fél centiét és a jobb injektor képért kéne fizetnem további 400-at, tehát az opció el van vetve, nem igazán rentábilis.
Ami eldönti, hogy melyik lesz aza szerelep és a majd elérhető pénzmag mennyisége, tehát CBR600F4I (szebb, agyatlanabb, fájós hátamnak kevésbé kényelmes), vagy Fz6-S (ez sem csúnya, csak kevésbé morcos, de kevesebbet eszik, ha ingázom). Mindkettő megszlopálja a maga 6 lityiét, vagy többet, ha húzkodom és s CBR-nek jobb a futóműje, de hát húzni csak az esetek kis százalékában fogom. Majd a pénzem dönt és egy jó vétel...
Mint modtam fingom sincs mitől lényegesebb különbség van a 2004 utáni és S2 közt.
Viszont sokat mentem egy csapatban S2 vel és aszondták jó.
Oszt ennyi.
Elvileg az inyektor az elsőkben nem volt túl kellemes.
De ez lehet szóbeszéd vagy keverek valamit.
Könnyebb lett 6 kg-al az S2, meg fél centivel alacsonyabb az ülésmagasság. Lehet nálad az is számít... Nálam is számítana...
Nagyon szép! Ez suzuki burgmané? Újonnan vetted?
Az előző fekete tükrödben neked is sima tükörlap van? Ebben hatalmasat nagyít, pedig boltban vette a haver de nem tudja használni.
Én feketét szeretnék hasonló formát...
Nekem is ilyen tükreim voltak, illetve vannak is......... de lecseréltem őket a burgman tükreire.
Jaja, csak kizárólag 04 utániakról beszélünk.
Na törölték is...
Viszont közben átnéztem és nem látok nagy javulást az S2 és a 2004 után gyártott elődei között, fogyasztásban sincs, teljesítményben, leadásban sincs, (kivétel , hogy van butított S2 is), mondjuk ABS nem lenne rossz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Y...
Nem.

Legalábbis az inyektoros.
Fazer nem eszik sokat?
Ja és alkudni kötelező.
Én csak megnézést javasoltam mert egyszerűen nincs messze.
A másodikat kihagynám.
A váz sérülését kurvanehéz eltüntetni szépen.
Jogos lenne, ha még egy 100-assal lenne lejjebb az ára, de így 20-al drágábban már egybe darabot kapok és utána is van még bőven, persze minden alku előtti...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s-6578
458


http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s-6253028

htt
p://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fz6s_fazer-6742570
Nekem a kissé törött olcsóbb járgányok a fejlövésem.
Én ezt is megnézném pesten.
A tankot Tsanyi ismerőse szerintem helyrepofozná.
La Laciét meg tudta csinálni ez jobban menne.
És egy fejidom ebay-ről.
Persze ha nem megy kacskán.
Ez nincs is olyan messze, és jó az ára:
Fazer, olasz