Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém eddig 4 teljes "szezont" futott meg még egy keveset, van benne kb 65 ezer kilométer.. és most még nagyon nincs "kedvem" lecserélni

Kompozit sisak... elvileg tovább használható mint egy hagyományos műanyag
persze hogy nem , azért írtam h "egyébként"

de van itt egy jó cikk erről mi a carbon sisak meg hogy hogy is van ez
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/bukosisakok_hejszerkezete
http://sharp.direct.gov.uk/
ez az oldal is hasznos, törés tesztek sisakokon
Nameg a carbon nem egyezik az uvegszallal.Carbont nen lehet negyvenert venni.
hát sztem erősen km függő , egyszer ezt a két évet olvastam,
Az a kettő jó lesz 4-5-nek is.
nekem idáig csak lazerem volt stzem nagyon jó ár/érték arányban
egyébként a műanyag sisakokat papírforma szerint 2 évente cserélni kell mert a nap megeszi, a carbon sisakok viszont kibírnak 5-6 vagy több évet is ha a belsejük megfelelően kezelve van
Köszi Dipshit :D :D

Akkor jó helyen nézegetek, HJC, meg társainál :)
Pedig neked való.
Az xc 800 pont olyan mintha rád lenne tervezve.
Láttam a videót, de nem indítottam el
Láttad az icon-os földutazóst?
Kablon! vidd haza a legjobbat
Marushin 777-es.
Lazer,HJC hasonló kategóriás cuccai.
Ha teheted add le a pénzt a boltban és próbáld ki menet közben.
*karbon-kevlár :D
Sziasztok!

Milyen sisakot ajánlanátok 25-40ezer forint között? :) Illetve mennyivel tud többet egy kablon-kevlár sisak egy termoplasztikusnál? Gondolom nem csak súlyban van különbség :D
Vagy csak simán hideg van neki.
esetleg "telecsepeg" a karbi... sok a nafta hirtelen... próbáld szívató nélkül, vagy kevesebb szívatóval... (szerintem)
természetesen, alap. (nyitva ) mint írtam a második indítózástól normál menet.
benzincsap?
help !
mostanában indításkor (pöccre szivatóval röffen) de pár mp. múlva leáll.
újraindítózva ismét indul. mintha nem kapna benyát .
tippet kaphatnék ...?
Nálad mi volt a megoldás?
Van, kérdezz.
Én is szoptam vele.
Olyan kérdésem lenne,hogy az ismerősömnek van egy 2005-ös gépe sima /e-s/ és szeretet volna egy másik kipufogó dobot feltenni el is vágta a csövet és a cső belsejében szűrő van szerintem olyan katalizátorféle na de mindegy a lényeg,hogy felrakta a dobot és nagyon jó hangja volt de mikor menni akart egy próba kört nem ment neki a moci 2e fordulat alá nem ment az alapjárat és húzni sem húzott a gép rádásul durrogot puffogott valamit kéne állitani esetleg a karburátoron mert ugye a kipufogó majdnem nyitott vagyis teljesen egyenesen jön ki a cső benne nem mint a gyáriba.Van valakinek ilyen tapasztalata?Utána vissza tette az eredetit és tökéletes volt.
Erős az én hitem.
Valószínűleg nem látták.