Nagy valószínűséggel, nem fogok egy 180- as végsebességű motorral 160- al tartósan menni, mert én legalább is- sajnálom, és hosszú távra szeretném megtartani.
Az átlag tempóm 120- 140 közt van. De azért oda érek mindenhova ahová kell- ezzel a csiga tempóval is.
Na figyelj Dipshit.
Egyrészt a fasz se kíváncsi az eke modorodra, másrészt te melyik funkcióját használod többet a sisakodnak? A kényelmit, vagy az ütközésit?
Szerintem mint írtam neki mész a fának 150- el fogod azt nézni hogy mi van a füleddel? Szerintem már nem..
Másik- a CMS belseje anyag még msot is 5 évesen anyag- a gyönyörű Caberged meg fél év után szét repedt a műbőr részeken- olaszok max. macskát baszni tudnak. Ahány olasz sisakom volt eddig (ha nem is csúcs kategóriása) mindegyik anyagával bajom volt..
Hát lehet- tavaly voltam hallás viszgán- egyik fülem alig érzékelhetően volt rosszabb mint a másik, megfeleltem.
E mögött ott van 25 év motorozás kisebb- nagyobb vasakon, meg 20 év asztalos szakma. De még hallom, amit leírtál!
Nekem ilyenből van egy egész doboz (szerintem nagyon sok évre elég lesz ). Fűnyírásra, motorozásra nekem teljesen megfelel... jah, meg ilyennel is alszom
Hát ebben nem értek egyet- ugyanis a CMS tud olyanokat fütyülni hogy az kb füldugóval is zavarna, de amint írtam nekem nagyon nem jött be. Nem gépműhely a motorom hogy zajvédőben nyomjam rajta!
A Schuberthnek nem csak az ára hagy kívánni valót maga után, hanem a törésteszt eredményei is...Az meg hogy csendes... ugyan már. A 90 decibeles zajszint az nem csendes, maximum kevésbé hangos mint a többi! Kb utolsó szempont egy sisaknál, hogy milyen zajos, mert füldugóval mindegyiket lehet orvosolni
Én egyszer próbáltam sima füldugóval addig jutottam hogy fel sem szálltam a motorra- olyan volt mint amikor a tévén mutét nyomok, nem volt hang csak kép.
Szal dobtam úgy a kukába hogy csak zörgött
Erre mindig azt mondtam, vehetsz te zsír új 200 ezres sisakot- ha úgy van megírva hogy 150- el telibe kapod a villanykarót abban is szétloccsan az agyad, meg a 10 éves szarban is.
Ha jól látom 1991 óta gyártanak és a krosszban kezdték. Annyira rossz nem lehet.
Ebben a kérdésben meg nem érdemes vitázni mindig lesznek érvek- ellenérvek. Én nem anekdótáztam, vettem egyet kipróbáltam jó lett ennyi.
Ettől függetlenül- mivel szeretek sok féle terméket kipróbálni, lehet legközelebb a Ferodot veszem- aztán eldől jobb, vagy rosszabb lesz- e, mint ez?!
Másik tagunk is Goldfren fékbetéttel motorozik az eredeti tárcsán, ő sem panaszkodott, de meg ne kérdezd melyik fajta betétet használja a fékhez. Idén a Goldfren az Er-5 féle betétben 6- féle keveréket ajánl- azt hiszem ebből már lehet választani.
Nem a tárcsa a gázosabb itt, hanem a fékbetét. Aztán lehet, hogy neki totál elég lesz, én nem mertem volna már a GS-sel sem bevállalni. Zolin kívül innen még senki nem látott motorozni, így csak ő tudja megmondani, hogy nem épp GS-re szabott tempóval mentem, így részemről érthető az óvatosság.
Az átlag tempóm 120- 140 közt van. De azért oda érek mindenhova ahová kell- ezzel a csiga tempóval is.