Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint az autóknál a gagyibb tárcsák....vetemedik...aztán üt..
Hogy jöttél rá? Felemásan koptak? Akkor idén majd finomabban kezeld a féket, mert dupla olyan erős lesz!
Én még pályán nem jártam, de ezt a belengést nagy tempónál közúton is megtapasztaltam párszor. 2-es úton a kanyargósban szépen lehet menni 160 feletti tempóban is, de GS-el az már nagyon rizikós. Ha beleng, simán átkerülhetsz a szembe sávba is.
Nem.
Arra az 50 akárhány pacira értettem az ingázáshoz?
Szúrsz majd be 160-nál valakinek egy sodrós kanyarban hogy fejen kell állni a rövid féktáv miatt?

Én speciel év végén tudtam meg hogy az egyik oldali fékem szart se fog.Megúsztattam telóolajban.
Mégis élek.
Nem kell oda 2:00, hogy combosakat kelljen fékezni...
2:00-ás idővel?
Mer én azt is írtam
Oda kell a combos fék.
Nekem elrepedt víz nélkül is.... csak simán felhevült annyira hogy megrepedjen....
Ha olyan a motor és olyan a pilóta is, akkor nyilván nem rúgsz labdába. Viszont mivel az utcai csoportoknál elég vegyes az összetétel, ki lehet fogni több olyan embert is, aki alatt ott van a combos motor, de motorozni azt egyáltalán nem tud. A legviccesebb az volt, amikor egy 600-as gixxert célegyenesben hagytam ott... Persze női sofőrrel... Olyan viszont többször is volt, amikor 600-as sportgépekkel vagy épp egy ezres Varával folyamatosan kergettük egymást, mert kanyarban simán otthagytam őket, egyenesben viszont ezekkel nem tudtam versenyezni. Egyébként nem is a teljesítménye a legnagyobb gátló tényező ott, hanem a fék és a futómű. Kisebb sebességről jóval nagyobb féktávokkal kell számolni és kanyarban is megesik, hogy nem bírja a futómű a tempót és beleng az egész. Ezek miatt a gumi nem tud kevés lenni, de amúgy az lenne a következő gyenge pont. Talán majd ezek után jönne egy idő múlva a teljesítmény.
Ugyan ilyen van nekem... csak az enyémnek a gerincvédő része is fekete!
Ami nekem van az egy olcsó, kifejezetten alsó kategóriás shoxos cucc... már egy ideje nem forgalmazzák. Téli akcióban vettem 9 ezerért (2009 januárjában).. annyit megért, de szezonban 25 körül vesztegették (ennyit meg nem ér..)
Passz, írj az adminnak, hátha orvosolni tudják.
Így sem engedi valamiért :/ beírja elé meg mögé a jeleket, meg minden, de a főoldalra dob vissza :(
A Hringen is? Azt hittem ott már teljesen elveszik szegény.
A Kakucson még megérteném, de ott meg a mérges tuningszimósok visszaaláznak.
De, tök jókat lehet vele ott is ökörködni! Főleg amikor a tiedénél jóval nagyobb teljesítményű motorokat alázol...
A linket ne csak simán másold be szöveges formában, hanem használd a link gombot alul a smyliknál.
Most bezzeg ment.... -.-
Tegnap este óta nem engedte elküldeni... Sőt most se engedi beírni a linkeket :S Van valami szabályzat hozzá? 3 linket írnék be, de amikor el akarom küldeni, a főoldalra dob
miért ? :)
35 000 egy "olcsóbb" első féktárcsa?
Hazaérek faszán beolajozom hogy ne kopjon olyan gyorsan.
Milyen jó hogy én sétamotoros vagyok és inkább motorféket használom ahol lehet.
Valamiért nem tudok hozzászólást írni :/ :/
ne érts férre de ez most nekem olyn "jó az neked" tünik .. " mi izgulsz "

Én most egy újrakezdő vagyok és igazság szerint ide oda meni a cityben van a gép !
Hagyd fenn.
Használd egészséggel.
2:00 körül nem fogsz vele karcolni a ringfen de a GS nem is oda való.
35 pénz

szóval akkor vetessem le ? vagy mi a "fax" legyen ?
És mennyi volt ez a tárcsa?
Elreped a tárcsa, ha melegen vizet kap?
Jó az neki :) Forró tárcsával ne menj pocsolyába....ne motorozz ész nélkül...sőt ..menj lassan és akkor jó!
Amúgy a tárcsa annyira nem gáz szerintem..