Én még pályán nem jártam, de ezt a belengést nagy tempónál közúton is megtapasztaltam párszor. 2-es úton a kanyargósban szépen lehet menni 160 feletti tempóban is, de GS-el az már nagyon rizikós. Ha beleng, simán átkerülhetsz a szembe sávba is.
Nem.
Arra az 50 akárhány pacira értettem az ingázáshoz?
Szúrsz majd be 160-nál valakinek egy sodrós kanyarban hogy fejen kell állni a rövid féktáv miatt?
Én speciel év végén tudtam meg hogy az egyik oldali fékem szart se fog.Megúsztattam telóolajban.
Mégis élek.
Ha olyan a motor és olyan a pilóta is, akkor nyilván nem rúgsz labdába. Viszont mivel az utcai csoportoknál elég vegyes az összetétel, ki lehet fogni több olyan embert is, aki alatt ott van a combos motor, de motorozni azt egyáltalán nem tud. A legviccesebb az volt, amikor egy 600-as gixxert célegyenesben hagytam ott... Persze női sofőrrel... Olyan viszont többször is volt, amikor 600-as sportgépekkel vagy épp egy ezres Varával folyamatosan kergettük egymást, mert kanyarban simán otthagytam őket, egyenesben viszont ezekkel nem tudtam versenyezni. Egyébként nem is a teljesítménye a legnagyobb gátló tényező ott, hanem a fék és a futómű. Kisebb sebességről jóval nagyobb féktávokkal kell számolni és kanyarban is megesik, hogy nem bírja a futómű a tempót és beleng az egész. Ezek miatt a gumi nem tud kevés lenni, de amúgy az lenne a következő gyenge pont. Talán majd ezek után jönne egy idő múlva a teljesítmény.
Ami nekem van az egy olcsó, kifejezetten alsó kategóriás shoxos cucc... már egy ideje nem forgalmazzák. Téli akcióban vettem 9 ezerért (2009 januárjában).. annyit megért, de szezonban 25 körül vesztegették (ennyit meg nem ér..)
Most bezzeg ment.... -.-
Tegnap este óta nem engedte elküldeni... Sőt most se engedi beírni a linkeket :S Van valami szabályzat hozzá? 3 linket írnék be, de amikor el akarom küldeni, a főoldalra dob
35 000 egy "olcsóbb" első féktárcsa?
Hazaérek faszán beolajozom hogy ne kopjon olyan gyorsan.
Milyen jó hogy én sétamotoros vagyok és inkább motorféket használom ahol lehet.
Arra az 50 akárhány pacira értettem az ingázáshoz?
Szúrsz majd be 160-nál valakinek egy sodrós kanyarban hogy fejen kell állni a rövid féktáv miatt?
Én speciel év végén tudtam meg hogy az egyik oldali fékem szart se fog.Megúsztattam telóolajban.
Mégis élek.
Mer én azt is írtam
Oda kell a combos fék.
A Kakucson még megérteném, de ott meg a mérges tuningszimósok visszaaláznak.
Tegnap este óta nem engedte elküldeni... Sőt most se engedi beírni a linkeket :S Van valami szabályzat hozzá? 3 linket írnék be, de amikor el akarom küldeni, a főoldalra dob
Hazaérek faszán beolajozom hogy ne kopjon olyan gyorsan.
Milyen jó hogy én sétamotoros vagyok és inkább motorféket használom ahol lehet.
Én most egy újrakezdő vagyok és igazság szerint ide oda meni a cityben van a gép !
Használd egészséggel.
2:00 körül nem fogsz vele karcolni a ringfen de a GS nem is oda való.
szóval akkor vetessem le ? vagy mi a "fax" legyen ?
Amúgy a tárcsa annyira nem gáz szerintem..