Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 2004 előtti FZS 600 Fazer, a 2004 utáni meg FZ6 S Fazer, a csupasz meg az FZ6 N.
Neked ez a változat kell, ha jól sejtem:
FZ6 S 2004-
Ezek injektorosak, az tuti.
Az általam említett két tulajt (100e+ km-rel) megtalálod a motorozz.hu-n, krisztian.fz6 és goimo néven.
Szerintem szívesen adnak felvilágosítást a bringáról, meg ettől jobb helyről aligha szerezhetsz be hiteles infókat.
Amit itt említett valaki, hogy Bandit, GSR meg stb. Suzuki. Hát szerintem a Bandittól csak pont egy fényév választja el.
TattoedA: Igen, azt, és már nem azzal a kipufógval, ami a képen van :) Sokkal szebb a hangja így ataaa :
Még talán itt írnak róla pár dolgot
Szerintem nincs érdemi különbség, bár ennél jobban nem rágtam bele magam a témába
Srácok!
Nem értem az egészet...
2004 utáni FZ6-S-eket néztem, ha jól tudom azok már mind injektorosak és bárhogy gúvasztom a szemem, nem látok a 04 és a 08 között különbséget...melyik az S2, melyik az S1? Hol volt váltás és mi változott...
Mit nem látok?
Felőlem.
Nem akarok szemantikai vitákat.
Nekem a félidomos bandit egyszerűen nem tetszik.
Van így.
Egyébként meg én is az újabb Fazert venném, szerintem nagyon jól néznek ki!
Nem erősebb, hanem nagyobb a teljesítménye.
Bár szerintem a Suzuki oldalról nézzük a dolgot, akkor talán a Fazer 6-os megfelelője a 600-as GSR.
A Banditok eltérnek a Fazerektől meg a Hornetektől azzal hogy nyomatékosabbak (azaz erősebbek), ám kisebb teljesítményűek. Szerintem...
Csupaszban valóban szép, az idomosról nem nyilatkozom
Jah de mint mondtam szebb mint a konkurencia és erősebb is.
Ez nem az én világom.
Te szereted az öreg verdákat, amikből nem jön szembe egy másik... Na ez ilyen és még olcsó is.
Dipshit, ezt csak neked: FZ750
Ez lesz (már van) a második szezon, hogy ingázni kényszerülök.
46e km. ebből kb. 16-18e km volt a melóbajárás. Egy nagy gebasz volt amikor a generátorban (?) eltört a mágnes. Igaz akkor is működőképes volt. Az drága mulatság volt. FULL GAS. Majrévastartó megerősítése. Az akksikat sűrűn hazavágom, de szerintem én baxom el. Ezen kívül hiba nélkül. Szokásos olajcserék (fékolaj is ! ) , első teló olajcsere. Biztonsági gyertyacsere. Most kapta meg a 3. ik láncszettet. A hátsó gumma a 3.ik , az első 2.-ik de már gázos. Kipuff festés ami nem vált be. 40 e körül karbiszinkronellenőrzés. 2 db. izzócsere. Kb. ennyi...
Ezzel az erővel megveheti a vizes-injektoros Banditot is, kb. ugyanazt tudja.
Ja a képek!
Köszi, csak most láttam hogy te válaszoltál!
Közben válaszoltam magamnak tükörmenet ügyben, (tükörmenet 1.25 emelkedésű amúgy 1.5-ös használunk a hétköznapokban), most már "teszt-tükröm" is akadt egy havertól!
Feketét szeretnék, de nem pont ilyet, véleményeteket kérném (jöhet a savazás is ) ezügyben!
Szóval a nagy világrengető kérdésem:
Krómos avagy fekete (ha fekete akkor fényes vagy ez a matt)?
Nem semmi! Hány km van már a vasadban? És eddig milyen szerelési/karbantartási műveleteket igényelt?
én nyertem ! nekem 62 km ! ODA !
10x1.25-ös menet .A normál 10-es menet 10x1.5.
Azé mer az inyektoros.
LaciS2 meg evvel igen jókat szaladgál tempósan.
Régebbiekről nem tok nyilatkozni.
Bár vicces de az enyém sem eszik sokat civilizált körülmények közt.
Nekem az jött le hogy azért ajánlottad Krissalnak az S2-őt mert az keveset eszik... csak meg kéne térülnie a "felárnak" egyszer (de soha nem fog)
Ja.................megtérülés motornál?