Persze , hogy aztán kapargassatok egy fáról, na lókuksit, abból nem eszel
Mondjuk egy pályára majd kimehetnénk, ha szerzek bukógombát... tudod, nekem egy csúszás, egy leporolás, neked komplett idomszett
A fém fékcső meg a vastagabb olaj a telóba teljesen OK, ezeket amúgy is cserélni kell egy idő után. Sőt ha esetleg beszarik a hátsó rugós tag, annak a helyére is nyilván jobbat érdemes akkor már tenni. Az egyéb optikai meg műszaki dologgal viszont úgy vagyok, hogy ha nem felel meg, akkor olyan motort kell venni, ami tetszik és aminek a műszaki paraméterei megfelelnek.
Én az Optikát megértem, mert mondjuk a régi az csúnya, tehát az enyém, fém fékcsövet, vastag olaj telóba, sőt még a hátsó gumit is, de ennyi, ami szerintem még belefér. Utána már pénzkibaszás, szvsz.
Na az a bajom, ha kicseréled a kereket, meg a telókat, akkor már hátsó is és akkor meg a váz lesz a gyenge keresztmetszet, utána a motor.... szvsz. hagyd a faszba, ez így jó és kész! Ha lesz pénzed, veszel mást, addig meg te vagy a leggyorsabb szöcske GS500-al és kész
(ez persze nyalás volt, mert az én vagyok )
De ez tök jó hogy kérdezek valamit és sosem kapok választ. Más csak annyit mond hogy titing, aztán tízen már fejben meg is bontották a blokkját és ki is javították a problémát.
Szóval milyen 120-as felnit lehet berakni előre az újabb GS-be, amivel kompatibilis a féktárcsa és az óra is?
Mondjuk egy pályára majd kimehetnénk, ha szerzek bukógombát... tudod, nekem egy csúszás, egy leporolás, neked komplett idomszett