Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cáfolom!
Már vagy 10× biztos beírtam: nekem a festés után 2 évig simán bírta. Akkor adtam el, de még nem volt barna, rozsdás.
És nem a garázsban állt addig.
Persze, mert be van pólyázva mint egy múmja.
Én tudom a megoldást!
Kicsit drága...de kiba jól nézne ki....feltéve ha tisztességes iparos csinálja:)
Amúgy az enyémen nincs rozsda....öööö..ősszel amikor leraktam még nem volt
ügyes,
de ahogy az előttem szólók mondták , nem sokáig lesz ilyen ápolt.
én már elfogadtam : dzsungás a kipu akármit csinálsz.
kb. 50 000 hsz-ból egy sem akadt aki rájött volna a végső megoldásra.
Enyémet eltakarja a spoiler.
Én olajjal szoktam bedörzsölni a leömlőket évente 2X és nem rozsdál hanem szép barna. Igaz büdös egy kicsit még rá ég
Vicces hogy mondod.
A fiat akkor kezdett rozsdáskodni mikor eladták a russzkiknak a zsiguli licencét és a russzkik aéllal fizettek.
Már a telepen rohadt az alapanyag.
Egész a retymó-regatta idők végéig.
A Tipo-Uno már szinte problem nélküli ezen a téren vagy csak a nagy nyugati átlagot hozza.
A régi japok meg nehezen tanulták meg a korróziógátlás mikéntjét.
Szerintem a japánok itt tesztelték és fejlesztették ki az olaszoknak a rohadó kasznit
Hidd el a rozsdamentes is szarul néz ki pár ezres motorolás után.Hát még a biliacél.
Van egy trükkje...................szarni rá.
És nincs gond.
Én még életemben nem puceváltam kipuffot.
Letörlöm mosás után oszt csókol anyád Boris.
Eszedbe ne jusson csodát várni, akkor nem lesz gondod. Nekem a hőállós fújósfesték se jött be, pedig arra 700 C-t írtak. Az első eső bepöttyözte megint. Legfeljebb sűrűbben fújd le.
Vagy cseréld rozsdamentesre
Köszi!
Mindenesetre most jobban néz ki, ezért is fotóztam le gyorsan, amíg még ilyen!
Nem tehetek róla de egyszerűen nem tudom elviselni ha valami nem klappol a mocin!
Tudod ez az a téma, amit itt évi 3-szor próbálnak és ötletelnek, de mindenki egy csomó meló után beszopja, de mindig drukkolunk, hogy valaki megoldja, de reméljük, hogy közben azért Zoli kicsit begyökérkedik és röhöghetünk
Én drukkolok most, aztán majd átváltok "megmondtamba"
Na most komolyan, szerintem ez jó lesz!
Ha túrázol sokat, akkor fogyasztásban megéri, egyébként Ganjának van vagy elől nagyobb, vagy hátul kisebb és neki valami hihetetlenül keveset eszik, mondjuk jó is a csuklója!
Tudod a reményhal úszik el legutoljára.

Köszönöm a pozitív hozzászólást!
Egyik haveromat juttatod ezzel eszembe, ő is ilyesmiket beffent a sztorizgatásainkhoz amikor sörözgetünk a bandával!
Helló!Érdekelne hogy viselkedett a bringa egyel nagyob első lánckerékkel.Szívesen kipróbálnám
Kap egy kis esőt és ugyanaz lesz.
Hát remélem legalább egy darabig rajta lesz,ha már egy napot elbaxtam rá!
Drótkefe, csiszolás, rozsdamaró (csavarjait is fürdettem benne), ismét csiszolás, portalanítás, festés és rámelegítés.

Kíváncsi leszek meddig marad fent. Ritkán szokott tartós lenni.
Na közben megvolt a kipuf renoválás.....
Szerintem ez a kék nem a z előző S2-es.
A belinkelt Fazer egy barátomé, már itt is említettem többször. 114 eKm-el a masina hibátlanul muzsikál, és a közös túrákon 4 literes fogyival motorozik Krisztián. Együtt jártuk be a balkánt már többször, meg az Odessza túrát is együtt tervezzük a nyáron.
Ennek a motornak van egy ikertestvére is egy barátjánál, akivel szinte mindenhova együtt mennek, szintén 100e feletti futással.
Ez nagyon gáz...ezen már csak röhögni lehet de azért szomorú.