Cáfolom!
Már vagy 10× biztos beírtam: nekem a festés után 2 évig simán bírta. Akkor adtam el, de még nem volt barna, rozsdás.
És nem a garázsban állt addig.
Én tudom a megoldást!
Kicsit drága...de kiba jól nézne ki....feltéve ha tisztességes iparos csinálja:)
Amúgy az enyémen nincs rozsda....öööö..ősszel amikor leraktam még nem volt
ügyes,
de ahogy az előttem szólók mondták , nem sokáig lesz ilyen ápolt.
én már elfogadtam : dzsungás a kipu akármit csinálsz.
kb. 50 000 hsz-ból egy sem akadt aki rájött volna a végső megoldásra.
Vicces hogy mondod.
A fiat akkor kezdett rozsdáskodni mikor eladták a russzkiknak a zsiguli licencét és a russzkik aéllal fizettek.
Már a telepen rohadt az alapanyag.
Egész a retymó-regatta idők végéig.
A Tipo-Uno már szinte problem nélküli ezen a téren vagy csak a nagy nyugati átlagot hozza.
A régi japok meg nehezen tanulták meg a korróziógátlás mikéntjét.
Hidd el a rozsdamentes is szarul néz ki pár ezres motorolás után.Hát még a biliacél.
Van egy trükkje...................szarni rá.
És nincs gond.
Én még életemben nem puceváltam kipuffot.
Letörlöm mosás után oszt csókol anyád Boris.
Eszedbe ne jusson csodát várni, akkor nem lesz gondod. Nekem a hőállós fújósfesték se jött be, pedig arra 700 C-t írtak. Az első eső bepöttyözte megint. Legfeljebb sűrűbben fújd le.
Vagy cseréld rozsdamentesre
Köszi!
Mindenesetre most jobban néz ki, ezért is fotóztam le gyorsan, amíg még ilyen!
Nem tehetek róla de egyszerűen nem tudom elviselni ha valami nem klappol a mocin!
Tudod ez az a téma, amit itt évi 3-szor próbálnak és ötletelnek, de mindenki egy csomó meló után beszopja, de mindig drukkolunk, hogy valaki megoldja, de reméljük, hogy közben azért Zoli kicsit begyökérkedik és röhöghetünk
Én drukkolok most, aztán majd átváltok "megmondtamba"
Na most komolyan, szerintem ez jó lesz!
Ha túrázol sokat, akkor fogyasztásban megéri, egyébként Ganjának van vagy elől nagyobb, vagy hátul kisebb és neki valami hihetetlenül keveset eszik, mondjuk jó is a csuklója!
Hát remélem legalább egy darabig rajta lesz,ha már egy napot elbaxtam rá!
Drótkefe, csiszolás, rozsdamaró (csavarjait is fürdettem benne), ismét csiszolás, portalanítás, festés és rámelegítés.
A belinkelt Fazer egy barátomé, már itt is említettem többször. 114 eKm-el a masina hibátlanul muzsikál, és a közös túrákon 4 literes fogyival motorozik Krisztián. Együtt jártuk be a balkánt már többször, meg az Odessza túrát is együtt tervezzük a nyáron.
Ennek a motornak van egy ikertestvére is egy barátjánál, akivel szinte mindenhova együtt mennek, szintén 100e feletti futással.
Már vagy 10× biztos beírtam: nekem a festés után 2 évig simán bírta. Akkor adtam el, de még nem volt barna, rozsdás.
És nem a garázsban állt addig.