Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Origi gyári Suzuki esőovarál,még nem használt eladó.
Részletesen lásd az Apró-ban
Száranként! A telő alján lévő csavart hagyd békén, ha jót akarsz magadnak.
Kerék ki, sárvédő le, szárak ki, kupak le, olaj ki.... ennyi. A kupakot lazítsd meg még a helyén, és vigyázz a levételénél,, mert a rugó tolja ám rendesen.
Várom a tapasztalataidat, enyém még fojtott....
Én használtam.
Avval semmi gáz nem volt.
Faszán elrejtettem a fejidomban.
Inkább állás közben éjszaka telinyomja attól félnék.
hát ez van
http://www.louis.de/_20720345f...

De esőben a sima sem használható elvileg...
Úgy tudom ilyenkor újra be kell állítani a keverék arányát.
Hali Skacok!

Szóval, az a szitu, hogy a 4 db furat befoltozása óta nem pörög 6500 fölé. Remélem csak a suberen kell állítsak, azért kérdeztem, hogy csinálta már valaki magának ezt. Tegnap már nem volt energiám próbálgatni, majd hétvégén. Ja! A karbit már kipucoltam mindenhol elméletileg azzal nem lehet baj!
USB-s kimenethez van valami dugó amivel cseppbiztos lesz?
Ha megosztod a sima szivargyújtót sztem bőven elég, egyébként én ajánlom hogy usb-s kimenetet szerelj fel gps-nek, kevesebbet foglal/takar, persze csak akkor ha a kabátnak lesz külön kábele
Ohhh...már én is:) Most a 7en pihen a paripa,mert a fényezőhöz ma vittem át az idomokat. Holnap felszereljük a szivargyújtót,hogy a Gps se merüljön le...Meg Apám nagyon hajaz arra hogy legalább egy kabátfűtésnek kössünk be kábelt...
Pontosan...én is keverem ha nem jó valakinek az amit kapni lehet....igazából eleinte nem voltak külön teló olajak hanem motorolajat raktak bele....ahogy akár most is csak ugye nem kell többfokozatúnak lenni hanem elég egynek pl 15W-s....,de van többfokozatú telóolaj is pl. a Putoline, de teljesen értelmetlen....
4 dl-nél több biztos nem ment bele. A szimmering... Passz. Nem volt egy extra szimmering az tuti, arra emlékeznék.
Sajna már utána sem tudok járni, a srác már nem él. Ügyes kölyök volt.

Egyébként, ha jól tudom, még a forkoil-t még keverni is lehet, tehát lehet vele játszani és 20-as, még senkinek nincs benn!
(mondjuk ilyen erővel lehet benne akár kacszsír is, ha meg folyik, csak kenyér kell meg hagyma Dobogókőre )
Kéne tudni, pontosan mennyivel és milyen szimeringgel
Ha a 3,82dl helyett 4dl megy bele, az még belefér, de többet tényleg nem ildomos belerakni. Ahogy előttem is mondták, nem lesz belőle soha gixxer futómű, de erre a motorra nem is kell.
Szétesni biztos nem fog legfeljebb ahogy írták a szimering megy szét az első gödörnél....van aki túltölti, hogy azzal keményítsen, de én inkább a sűrűségen változtatok nem a mennyiségen....
Nem kell szétlocsolni...
Nekem kell szétlocsolni, csak finoman túltölteni. Nekem nem volt vele gond, bár egy versenyszerelő csinálta.
A túltöltést nem erőltetném, de az előfeszítés, tehát a pogácsa az nem szar ötlet, de nekem elég volt a 15W, ennél többet nem nagyon lehet kezdeni, max rugócserével, de akkor sem lesz gixer
Szvsz. ne töltsd túl, mert csak kinyomja a szimeringet. Ja, szimeringet pediglen nagyin cserélj, porvédőt hagyhatod, ha nem gáz, szimering az olyan 4 rugó+ a olaj olyan szintén 1,5 - 3 rugó, 15W-s forkoil-t keress, én a KTM gyáriját raktam bele, szar nem lehet :)
Viszont szerszám az kell hozzá, mert a telón belül van valami csavar, amit egy nagyon hosszú szárral lehet csak elérni, hogy ellentarts neki, de lehet az nem is kell, hátha a többiek tudják.
Akkor a túltöltés miatt menet közben széteső teleszkóp csak városi legenda?
Egyébként ezt a műanyag pogácsás megoldást én is láttam már illusztrációban.
Kicsit túl is öntheted, az is javít cseppet. A sűrű olajjal egész jó lesz a végeredmény. Nekem bevált annó.
Sőt, egy centis esztergált pogácsával tovább fokozható az eredmény.
De neki tuti csak 130 hátsógumija volt!

Különben is jól tette. Motorozott még mielőtt beköszönt a tél.
Én is már kimotoroztam a téli teletankolást a vasból.
Olyan ritka motor...nem magas sofőrrel...jellegzetes tartással..

hö hö van egy hasonmásod....vagy egy hason.....másod?
Köszi!