nekem is volt ilyen szintén egy éves aksival, a kereskedő rakta bele mint új ingyen aksi 2 hónap múlva bemérték és már akkor gyenge volt! szal sztem szar minőségű neked is az az "új" aksi milyen márkájú?
Ilyen amikor indítás helyett csak a relé kitt-kattog, akkor le van tapadva az önindítód. Berakod sebességbe kicsit megtolod hogy megmozduljon, majd ráindítasz menni fog nem az akksi a gond.
Kiveszed az önindítót, elviszed egy szakihoz, kicseréli a szénkeféket, kitisztítja az egészet és nem lesz ilyen kitt-katt...
Az a vicc, hogy kedvenc szerelőmnél telelt, aksi folyamatosan karbantartásban volt, novembertől-februárig méregettük, mennyit ad le az aksi, hidegen-melegen, fogyasztókkal és anélkül, mennyi megy bele generátor felől, töltés jó-e, és igazából tizedvoltos eltérésekkel, de jó eredményeket kaptunk. Majd állt egy éjszakát a szabadban 4-5 fokban, és első reggelre megdöglött.
Elvileg az aksi tavaly ilyenkor került bele, amikor megvettem. Aztán ki tudja... Az előbb nem írtam le, hogy legutóbbi nem-indulásakor például úgy be tudtam röffenteni nagy nehezen, hogy lekötöttem a fényszóróizzót, ezért is gyanakszom az aksira. Tehát vagy nem új volt, amikor belekerült, vagy eddig bírta... Van egyébként javaslatotok, milyen aksit érdemes nézni (ami relatíve jól viseli a hidegebb reggeleket is - ha van ilyen egyáltalán)?
Akkor csak az akksi marad, amennyiben az indítórelé jó. Nekem is csinált ilyet szar akksival, ami nem tudta megtartani a feszültséget már. Egyébként mennyi idős az akksi benne? Ha 2 évnél öregebb, akkor köszönj meg neki minden napot, amit fölötte élt!
Mondanám azt: mikor-hogy. Ha sikerült pörgetnie, akkor 2-3 próbálkozásra sikerült. Volt úgy, hogy csak egy elhaló "kitt-katt" volt az eredmény, ha rányomtam az önindító gombra, ilyenkor további gyilkolásra meg-meg pörgetné, de csak "csitt-csatt" (élesen, hangosan) az eredmény (vagy néma csend), ilyenkor jött a betolás. Bocsánat az ilyen szakszerű kifejezésekért, mint kitt-katt, meg csitt-csatt, de hát így kommunikál velem a drágám...
Na az nagyon csajos.Asszem be köll ilyet szermányolni nekem is.
A motech tartóm elég karcos nehezen fér bele a készülék és nincs rajta ilyen ellenző így nappal rohadt szarul látom.
A rögzítés nem gond a motech tartókar egy mozdulattal leszedhető csak a felfogató gömb marad a kormányon.
Milyen olaj van benne? 20w-ssel pl nehézkes hidegben (0 fok vagy alatta) indítani..
Esetleg nézzetek rá az indító relére is.. nekem is csinált ilyet a GS, annak ez volt a baja.
Sziasztok! Adott egy GS500F-es gép. A téli pihenője alatt átesett egy komplett elektromos ellenőrzésen-szervizen (generátor, fesszabályzó, kábelek, fogyasztók, aksi), a fesszabályzót cserélni kellett. Mivel csillaggarázsban pihen, hűvös reggeleken nehezen, vagy csak 2-esben betolva indul, de utána napközben semmi gond vele. Én az aksira gyanakszom, de nem tudom, egy új akku nem produkálna-e hasonlókat a túlhűlés miatt, igazából ez is a kérdésem, hogy érdemes-e lecserélni újra? A jelenlegi aksi - elvileg, az előző tulaja szerint - tavaly ilyentájt került bele újként, a töltöttsége jónak mondható, mert töltőre téve kb. 5-10 perc után bejelez a töltő, hogy kész a töltés. Kérdés tehát, hogy új aksi vagy nem. Előre is köszönöm a reagálásokat és minden kollégának örömteli, balesetmentes szezont kívánok!
Nekem ilyen volt a gs-en, csak nem az usb-s hanem a sima, de ugyan ez a gyártő/termék stb, csak ki volt b*szva a kormányra, sosem ázott be, pedig volt hogy kint maradt esőben
Lassan összepakolgatnám a gépet szezonra és már nagyon kéne egy jó műszeregység. Szerintetek ez felmegy egy 91-es gépre?
http://www.ebay.co.uk/itm/GS-4...