Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Lassan összepakolgatnám a gépet szezonra és már nagyon kéne egy jó műszeregység. Szerintetek ez felmegy egy 91-es gépre?

http://www.ebay.co.uk/itm/GS-4...
nekem is volt ilyen szintén egy éves aksival, a kereskedő rakta bele mint új ingyen aksi 2 hónap múlva bemérték és már akkor gyenge volt! szal sztem szar minőségű neked is az az "új" aksi milyen márkájú?
Ilyen amikor indítás helyett csak a relé kitt-kattog, akkor le van tapadva az önindítód. Berakod sebességbe kicsit megtolod hogy megmozduljon, majd ráindítasz menni fog nem az akksi a gond.
Kiveszed az önindítót, elviszed egy szakihoz, kicseréli a szénkeféket, kitisztítja az egészet és nem lesz ilyen kitt-katt...
Mr Wong jobbról az 5. dzsunkánál bármi előfordulhat.
Az a vicc, hogy kedvenc szerelőmnél telelt, aksi folyamatosan karbantartásban volt, novembertől-februárig méregettük, mennyit ad le az aksi, hidegen-melegen, fogyasztókkal és anélkül, mennyi megy bele generátor felől, töltés jó-e, és igazából tizedvoltos eltérésekkel, de jó eredményeket kaptunk. Majd állt egy éjszakát a szabadban 4-5 fokban, és első reggelre megdöglött.
Elvileg az aksi tavaly ilyenkor került bele, amikor megvettem. Aztán ki tudja... Az előbb nem írtam le, hogy legutóbbi nem-indulásakor például úgy be tudtam röffenteni nagy nehezen, hogy lekötöttem a fényszóróizzót, ezért is gyanakszom az aksira. Tehát vagy nem új volt, amikor belekerült, vagy eddig bírta... Van egyébként javaslatotok, milyen aksit érdemes nézni (ami relatíve jól viseli a hidegebb reggeleket is - ha van ilyen egyáltalán)?


Egyértelmű aksi gond, viszont az érdekes hogy csak 1 éves, de hát előfordul.
a titing óta itt már nincs meglepő hangutánzó szó
Szerintem akksi.
Teljesen lemerülés után 10 percel már töltöttet jelez az elég jó eséllyel kuka.

Kérj kölcsön egy jó akksit ha teheted.

Mérj rá indításra ha leesik nagyon a fesz akkor az már jót nem jelent.
Akkor csak az akksi marad, amennyiben az indítórelé jó. Nekem is csinált ilyet szar akksival, ami nem tudta megtartani a feszültséget már. Egyébként mennyi idős az akksi benne? Ha 2 évnél öregebb, akkor köszönj meg neki minden napot, amit fölötte élt!
Mondanám azt: mikor-hogy. Ha sikerült pörgetnie, akkor 2-3 próbálkozásra sikerült. Volt úgy, hogy csak egy elhaló "kitt-katt" volt az eredmény, ha rányomtam az önindító gombra, ilyenkor további gyilkolásra meg-meg pörgetné, de csak "csitt-csatt" (élesen, hangosan) az eredmény (vagy néma csend), ilyenkor jött a betolás. Bocsánat az ilyen szakszerű kifejezésekért, mint kitt-katt, meg csitt-csatt, de hát így kommunikál velem a drágám...
Dobozguruk, ezekről mi a véleményetek?
Hogy indul nehezen? Pörgeti az önindító és nem röffen be, vagy meg se pörgeti és csak kattog?
Az olaj Motul 10W50-es. A relé elvileg okés, meg lett nézve az is.
Na az nagyon csajos.Asszem be köll ilyet szermányolni nekem is.
A motech tartóm elég karcos nehezen fér bele a készülék és nincs rajta ilyen ellenző így nappal rohadt szarul látom.

A rögzítés nem gond a motech tartókar egy mozdulattal leszedhető csak a felfogató gömb marad a kormányon.
Milyen olaj van benne? 20w-ssel pl nehézkes hidegben (0 fok vagy alatta) indítani..
Esetleg nézzetek rá az indító relére is.. nekem is csinált ilyet a GS, annak ez volt a baja.
milyen olaj van bent?
ja tudom néztem azt is, nem néz ki rosszul csak nem tetszik h van valami fix a motoron , viszont az a kis simléder a tetején marha jó
Köszi a tippeket!
Sziasztok! Adott egy GS500F-es gép. A téli pihenője alatt átesett egy komplett elektromos ellenőrzésen-szervizen (generátor, fesszabályzó, kábelek, fogyasztók, aksi), a fesszabályzót cserélni kellett. Mivel csillaggarázsban pihen, hűvös reggeleken nehezen, vagy csak 2-esben betolva indul, de utána napközben semmi gond vele. Én az aksira gyanakszom, de nem tudom, egy új akku nem produkálna-e hasonlókat a túlhűlés miatt, igazából ez is a kérdésem, hogy érdemes-e lecserélni újra? A jelenlegi aksi - elvileg, az előző tulaja szerint - tavaly ilyentájt került bele újként, a töltöttsége jónak mondható, mert töltőre téve kb. 5-10 perc után bejelez a töltő, hogy kész a töltés. Kérdés tehát, hogy új aksi vagy nem. Előre is köszönöm a reagálásokat és minden kollégának örömteli, balesetmentes szezont kívánok!
Most is van de kitakarja a muszerfalat.Jem hasznalom.
Van a givinek egy kormanyra rakhato tartokaros cucca,az fasza lehet.
Zoli neked volt Gps tokod, amit rálehetett tépő zárazni akárhova? Most használsz valamilyent?
Ez 800ft-ból kijött .....(homasita)
Nekem ilyen volt a gs-en, csak nem az usb-s hanem a sima, de ugyan ez a gyártő/termék stb, csak ki volt b*szva a kormányra, sosem ázott be, pedig volt hogy kint maradt esőben