Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs meg azonnal, kb 2-3 nap....ha véletlenül van cseredarabjuk akkor kapod meg azonnal...
Akkor szerviz után elhozom a kopott betét, aztán ha véletlenül arra járok, bedobom egy ragasztásra. Már ha hamar megvan, és nem kell még egyszer érte menni
Viszed a kopottat és ha még nem sérült az alaplemez akkor felragasztják rá az övékét.....amúgy nem rossz anyagot tesznek rá, de nem fog túl jól, cserébe nem eszi a tárcsát és hamar elkopik....én tgk-nál használtam, a fékhatás gyalázatos lett, de ez nem véletlen mert egy grafit alapú anyagot ragasztanak fel az meg ugye inkább súrlódás csökkentő hatásáról ismert mint a tapadásról....,de annyit pont megér és ha hajtod a gépet jó is lesz...
Ez vicces, korábban nem is tudtam, hogy gyártanak Magyarországon is fékbetét :) Hogy működik ez náluk, be kell vinni mintát, vagy típusból tudják, hogy milyen betét kell hozzá? Vagy olyan kevés féle betét lenne, hogy csak leemelik a polcról? (Mert ahogy az oldalukat néztem, nem a motorok az elsődleges profiljuk, hanem mindenféle ipari cuccokat csinálnak).

Magam részéről simán kipróbálnám, ha véletlenül járnék arra. Viszont benne van az is, hogy ár miatt aligha éri meg, mert ha csak ezért odamegyek, legalább dupla áron lesz az a betét a benzin+szerviz+amortizáció miatt. De valahol tökös dolognak érzem, kipróbálnám
Amúgy valóban jó...ha nem versenyzel..hanem öregesen túrázol...és nem kajálja a tárcsát..
"B" vagyok..és nem is akarok "A" lenni..mert az szívás
Ugyanezen agyaltam ősszel, ár/érték arányban ezt a döntést hoztam:

Róna Kft.

Ha haverom 1000-es cbr-jére elég, a GS-re is elég jónak kell legyen...

Jó a Ferodo....a Brembo-t jobbnak tartom, de annyival drágább...bár most már egyre több márka van amikről jók a tapasztalatok....EBC-vel vettem az SV-t és meglepődtem milyen jó...
Én Ferrodo-t használok.
A gyári után kicsit puhábbnak tűnt, kicsit be pirosozza a felnit, de nekem bevált. A GS mégsem egy supersport motor.
Szevasztok srácok épp fékbetétcsere előtt állok ti milyen márkájút és milyen betéteket használtok a választ előre is köszi
16 fok felett hétvégén bármikor. Száraz idő előnyben, de egy kis esőmotorozásnak is megvan a feelingje. :-D
Hali!

Azért kell az új verda, hogy "A" minősítésben maradhasson!
És ilyenkor jön jól egy biztos verda a GS !
mikor ?
Ja ám! Úgyis ritka az olyan alkalom, amikor többen is egyszerre ráérnek. Akkor meg kötelező a megjelenés!
Mé kell új?
Ha jó a régi?
Ami el is döntötte, hogy megtartod a GS-t, mert költségmentes és legalább néha jössz velünk gurulni!
Köszönöm! Idén nem lesz állatkodás...jön az új autó (valaki kiba jól jár majd a régivel) és ez a pénztárcám lelkivilágára is nagy hatással lesz..
No igen, az első tele van repedésekkel, a hátsó meg kocka nagyon ( tudom, ideje lenne már dönteni is menet közben). No meg hát már kőkemények, főleg az újhoz képest...
Ha netán valamiféle állatkodáshoz igényt tartasz rájuk, neked szívesen odaadom a régiket.
Középen el vannak kopva, de még Kakucs pozitív gumik.
Miért cserélted ki? Van még rajta hús.....vagy már nagyon öregek voltak?
Ne vedd meg!

...asszem tömör voltam


..vagy vedd meg a motoromat...azon szélesebb

..ööö mégse vedd meg a motoromat...mert akkor én mivel megyek..

Komolyra fordítva...maradj a gyári paramétereknél ha nem változtatsz a felniken. A GSX-F felni minimális átalakítással belefér.....de ezt már Ataaaa leírta.
Na itt tényleg jobbak most az árak! Itt most annyi amennyiért én decemberben vettem az r17-nél.
Dipshitnek:
Ellenőrzés