Akkor szerviz után elhozom a kopott betét, aztán ha véletlenül arra járok, bedobom egy ragasztásra. Már ha hamar megvan, és nem kell még egyszer érte menni
Viszed a kopottat és ha még nem sérült az alaplemez akkor felragasztják rá az övékét.....amúgy nem rossz anyagot tesznek rá, de nem fog túl jól, cserébe nem eszi a tárcsát és hamar elkopik....én tgk-nál használtam, a fékhatás gyalázatos lett, de ez nem véletlen mert egy grafit alapú anyagot ragasztanak fel az meg ugye inkább súrlódás csökkentő hatásáról ismert mint a tapadásról....,de annyit pont megér és ha hajtod a gépet jó is lesz...
Ez vicces, korábban nem is tudtam, hogy gyártanak Magyarországon is fékbetét :) Hogy működik ez náluk, be kell vinni mintát, vagy típusból tudják, hogy milyen betét kell hozzá? Vagy olyan kevés féle betét lenne, hogy csak leemelik a polcról? (Mert ahogy az oldalukat néztem, nem a motorok az elsődleges profiljuk, hanem mindenféle ipari cuccokat csinálnak).
Magam részéről simán kipróbálnám, ha véletlenül járnék arra. Viszont benne van az is, hogy ár miatt aligha éri meg, mert ha csak ezért odamegyek, legalább dupla áron lesz az a betét a benzin+szerviz+amortizáció miatt. De valahol tökös dolognak érzem, kipróbálnám
Jó a Ferodo....a Brembo-t jobbnak tartom, de annyival drágább...bár most már egyre több márka van amikről jók a tapasztalatok....EBC-vel vettem az SV-t és meglepődtem milyen jó...
No igen, az első tele van repedésekkel, a hátsó meg kocka nagyon ( tudom, ideje lenne már dönteni is menet közben). No meg hát már kőkemények, főleg az újhoz képest...
Ha netán valamiféle állatkodáshoz igényt tartasz rájuk, neked szívesen odaadom a régiket.
..ööö mégse vedd meg a motoromat...mert akkor én mivel megyek..
Komolyra fordítva...maradj a gyári paramétereknél ha nem változtatsz a felniken. A GSX-F felni minimális átalakítással belefér.....de ezt már Ataaaa leírta.
Magam részéről simán kipróbálnám, ha véletlenül járnék arra. Viszont benne van az is, hogy ár miatt aligha éri meg, mert ha csak ezért odamegyek, legalább dupla áron lesz az a betét a benzin+szerviz+amortizáció miatt. De valahol tökös dolognak érzem, kipróbálnám
Róna Kft.
Ha haverom 1000-es cbr-jére elég, a GS-re is elég jónak kell legyen...
A gyári után kicsit puhábbnak tűnt, kicsit be pirosozza a felnit, de nekem bevált. A GS mégsem egy supersport motor.
Azért kell az új verda, hogy "A" minősítésben maradhasson!
És ilyenkor jön jól egy biztos verda a GS !
Ha jó a régi?
Ha netán valamiféle állatkodáshoz igényt tartasz rájuk, neked szívesen odaadom a régiket.
...asszem tömör voltam
..vagy vedd meg a motoromat...azon szélesebb
..ööö mégse vedd meg a motoromat...mert akkor én mivel megyek..
Komolyra fordítva...maradj a gyári paramétereknél ha nem változtatsz a felniken. A GSX-F felni minimális átalakítással belefér.....de ezt már Ataaaa leírta.
Ellenőrzés