Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tigris inkább a kettő közt van.
De inkább túrás.
Aszfaltbetyárkodásra inkább az 1050-es kéne.
Aszfaltbetyárkodni ugyan miért a kategória egyik legjobb terepképességű motorja kell? Ezt nem tudom megérteni
Lehet. A tigris kéne aszfaltbegyárkodni, a Yamaha meg biharkodni.
A kettő messze van egymástól.
Még azt is megbocsájtom neki hogy Honda.
Szép. Tetszenek a motor formájú motorok, mint a GS is, meg ez is. Csak hát az ára hajmeresztő. Pont félmillióval drágább ennél:
tigriccica
És egymillióval ennél:
álom
Sziasztok! Nekem szükségem lenne SUZUKI GS 500 E 1981 gyártású mkp-hoz légszűrőházra , aminek 53 mm átmérőjü a szivócső csatlakozása.Levettem a sportszűrőket,vissza akarom alakitani gyári állapotra.Ha tud vki segiteni,megköszönném.
Nekem nagyon kéne....
Tuti.
Kupiba nem járnak?
Vagy elvinni őket egy sivatagi túrára és ott felejteni a dűnék között
Egy csapat NAV-ost bevinni valami mocsárba.
Ezekhez képest egy kellemes kis motoros túra igazi felüdülés

Tolongani fognak a lehetőségért a NAVigátorok
Emlékszel mikor 3 éve hívtalak?....akkor is egy itteni kolléga fenyegetőzött ilyesmivel....
Jaám.Plasztikai sebészeten mellműtét,jósnőnél jósoltat és hasonlók.
Azért mire nem képes egy NAV-os. Elment végbél vizsgálatra önként, miközben a kollegája egy helységben vele sasolta a müveletet. Doktornő megbüntetve. Perverzek.
Hamarosan akár szállíthatok is motort ha van rá igény.
Ezt tudom én is. Nyilvánvalóan addig nem csinál az ember komoly hátteret egy ilyen vállalkozásnak amíg az igényekkel sincs tisztában. Számomra lenne megtiszteltetés ha adózhatnék

A kezdeti időkre is van már ötletem.. olyan ami furcsa mód nem adóelkerülős, és kézre esik.
Félre ne érts nem cseszegetés akart a részemről lenni csak lehetnek akiknek sérti az érdekeit és nem rettennek meg egy kis felnyomástól sem.
Én erre akartam finoman utalni.
De hát nem értenek a finomságóból kimondhatom kerek-perec.
Amilyen a mai magyar társadalom úgy ám blokk készülnie kell az embernek mindenre.
Nekem ez (a 120-as gumi 110-es helyett) annyival viccesebben jött ki, hogy nem középen kopott le legjobban, ahol vártam, hanem kicsit balra. Méregettem állandóan, hogy vazz, 30 ezer van benne, és még mindig 3mm középen az a rohadék, erre kiderült, hogy 1 centivel arrébb meg 1.4

De most cserés lesz, a 48-as túrának már feltétlen friss gumikkal akarok nekivágni. Meg friss 100-as szervizzel. A másikon meg friss láncszettel. Van mit helyretenni
Megnézem azt a NAV-ost aki az ország és az unió határán kívüli találkozási pontra eljön számlaadási kötelezettséget nézni. Természetesen úgy hogy a túra feltételeinek is eleget tesz mind motor mind ruházat szempontjából (ugye ha nem megy át a szűrön nem is jön, nem is fizet).

Egyébként meg egyértelmű hogy ha van igény ilyenre akkor arra érdemes lesz rendes hátteret csinálni... már csak a nyugalom kedvéért is.
Te most nem akarod érteni vagy nem tudod?
A rejtett költség az átbaszás.Nem a kiírt.
És nem a navnak hanem neked meg a jelentkezőknek.
Kiírják hogy megyek xy helyre gyertek sokan leszervezuek mindent.
Oszt hopp mért 30 euro a szállás holott 18 van a honlapon.
Ha meg ki van írva hogy fizetős akkor az ár számlaköteles.
Vagyis adó és satöbbi.
Rá lehet mondani hogy baráti de nyugodj meg a NAV erre szarik nagyívban.
Ha ez egy szolgáltatásnak van beállítva, akkor nem átbaszás, hanem szolgáltatás. A plusz költség (pl. 20 helyett 30 euró) a szervező munkadíja. Ettől még meg lehet szervezni Skype-on is, banki átutalással majd visszaigazoló köremail-lel...
Ha szabadon lehet csatlakozni, akkor elbukhat egy NAV-os "motoros kollégával". Megoldás: csak ismerősök.
Kitalálták persze.
Például a szállás nem 20 euro hanem 30 és jattol a szállásadó.
És ez átbaszása a túrázónak.
Ha meg le van fektetve a szabály hogy xy árú akkor nem csak haver jöhet hanem bárki.
Na akkor meg jöhet NAV alkalmazott.(ment már plasztikai sebészhez is inkognitóban) Trükkösek már.
Innem borul a bili igazából mert az már nem magyarázod ki.
Kapisgálod?