Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én szinte az egész előző szezont azzal nyomtam le. Teljesen jól üzemel, viszont mivel a keskenyebb felnin vastagabb gumi miatt íveltebb lesz, a közepe előbb elkopik, a széleit meg nem is fogod tudni kihasználni. Így elég átverős a gumi, mert első ránézésre úgy tűnik hogy fasza minden mert van minta, viszont azon a részen ami dolgozik meg már kopott. A vége felé már fostam is hogy pofára esek, aztán úgy motoroztam mint egy nyugdíjas.
Tavaly megvettem a csereszettet, ami szintén 120-as, de legközelebb én 110-eset fogok venni.
Meglehet játszani, csak akkor nem árt "hozzáigazítani" a túra kiírását sem. Hiszen abból egyértelműem látszik, hogy mit tartalmaz a túra költsége.
Nyilván már kitalálták mások, hogyan lehet kikerülni a dolgot, de miért kell róla bármilyen papír? A takarítás vagy gyerekfelügyelet is lehet olyan, hogy "elugrottam a barátomhoz, vigyázok a gyerekére, takarítok a lakásában". Ekkor mi van? Majd szép hosszú történettel is igazoljuk, honnan ismerjük egymást, hogy vagyunk barátok.
Köszönöm begami
Szia!

Nekem volt semmi gondot nem okoz max az irányíthatóság romlott egy kicsit de pár kilométer után már nem feltűnő.
Azért mert szolgáltatást végez.Amiért pénzt kér el.
És ezeknek van sajnos kötelezettségei.
Pont mintha takarítanál vagy vigyáznál a gyerekére másnak.
Ez a világ már csak ilyen.
Miért számlaköteles egy túra? Egy csapat barát összeáll, és mindenki fizeti a maga részét.
Szép napot mindenkinek:Azt szeretném kérdezni,hogy Suzuki gs-500 ra 120/70 17-es gumit tennék előre,hibáznék?mert gyárilag,110/70 17 es van írva.Köszönöm a segítséget,.További szép napot néktek.
Bobolyával vagy velem eljöhetnél egyszer porolni... megmutathatod hogy nem csak a géped de te is mindenre alkalmas vagy
nekem egy mindenre alkalmas és megbízható motor kellett
így lett a VFR
másik választásom a CBF volt de inkább a kicsit sportosabbat választottam
Allrounderem szerintem soha nem lesz, csak célszerszámom. Úgyhogy addig amíg nem fogja futni 3 különböző célú motorra, addig kompromisszumot kötök (de nem mindenütt mint ahogy egy allrounderrel kéne!)
Neked is sikerült!
Kész szerencse hogy szabadon kiválaszthatja mindenki mi az ideális számára
Pont ezt mondom! Nagyjából.
Na ezt sem mondhatnám.
Sportmotor a pályán villant.
Naked meg inkább szűk hegyiszerpentinen jobb.
Könnyebb kezelni.
Nem ültél még tényleg jó nakeden.
De a legfontosabb inkább a pilóta tudása.
Láttam már tehén enduron pilótát igencsak jól porolni hegyen és láttam már sportmotorost felmálházva ezerkilómétereket mászkálni mindenfelé.
Tehát sosem a motor teszi az embert hanem fordítva.
Igazából arra akartam rávilágítani, hogy a 600-800 ccm-es túra enduroknál szerintem kevés ideálisabb motor akad, ha minden szempontot figyelembe veszünk:
-kényelem
-használhatóság
-fenntartási költség
-ár-érték
-pakolhatóság, stb..
Ezért is mondtam, hogy nem ülök seggrakétára. Bár még azt is vitatom, hogy egy sportmotor jobban fordul egy nakednél.
Miért állnék?....nem nagyon izgat, hogy mire akarsz felülni.....a kérdés és magyarázat nem arra vonatkozott...
Addig állj egy lábon ,míg felülök egy joghurtos dobozra.....
Pedig a motor is t5eszi az embert nem csak fordítva......ha ráülsz egy gixerre fényévekkel többet tudsz majd azonnal mert a motor olyan...persze attól függ mi a cél, kanyarogni biztosan jobban tudsz....hosszan túrázni már nem...
A 650 utolsó szériának tényleg elég szar helyen van, mint a DL, SV -n is. De ennek a képen már le van védve. Elfogadnám így felszerelve...
Off-tourer
Félre érthető volt. Nem a GS-t fikáztam, azt nagyon szerettem. Hanem azokat akik érthetetlen módon sportos,és egyéb haszontalan motorra cserélik, mert azt hiszik, azzal már jobban is tudnak motorozni.
Szerintem Ő az...velünk akkor gurult pár évig amikor SV-je volt és párszor a TA-val....rég beszéltünk, de igen jó fej...
Amúgy ez a Shrek az a Shrek aki kamionozik? Egyszer majdnem gurultam vele együtt.

"Transalpon nyomul és jó motoros,jó fej. Most műtik a hátsó rugóstagját( Transzalp betegség-gyenge szar,20000km és halott!),de addigra kész lesz." Közös ismerősünk leveléből idézet még a túra előtti napokból. Aztán végül nem sikerült eljönnie..
Francba...most akartam ott regelni...
Transalp.hu-ra ne keveredj fel, mert még felnégyelnének..

Szerintem túl törékeny motor a transalp ahhoz hogy sokat menjen vele "terepen" az ember. Az olajszűrője pedig kifejezetten a terepezés ellen lett kialakítva.. ami számomra teljes mértékben érthetetlen.

Biztos lehet szeretni a transalpot, de engem valahogy nem fog meg a mindenütt elmegy sehol se jó filozófia.