Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kissé, de inkább jobbra! Megmagyarázhatatlan de a jobbos sokkal jobban fekszik, és jobkezes vagyok meg jobb lábas.
Szép féloldalasan kopott ez is :D Gondolom, balra.
Jó tudni, köszi!
Elvileg jobb az új, ami azt hiszem két komponensű (bár ez nem látszik a kopásán)
Mit jelent hogy régi változat? Valamit mintha már suttogtak volna erről a verebek, de nem vágom. Az újabb kiadás most jobb vagy rosszabb?
Akkor ez még a régi változat.

Amúgy is kockásra kopik. De ha 20-at elmegy akkor az már nem olyan rossz..ha nem kockásodna ennyire igazán jó gumi lenne.

A Divin a BT45 szemmel láthatóan kopott pár keményebb városi menet után is..cserébe lehetett vele powerslideolni
Nahigen, majrécsík az még van bőven!
20500 km után ilyenek, én ebőll az uccsó 4000-et tettem bele. 2004-es gumik, a motorom is....
Mennyi km alatt lett ilyen kockás?
Köszi neked is a választ! Tehát ezek szerint kosárban vannak a tűgörgők, na majd meglátom...
Ok, biztos menni fog.
Ma jártam a gumisnál, végre a gépen feszít a karácsonyi ajándékom! :D
Igazándiból semmire nem kell odafigyelni....adja magát az egész. A végén azért ellenőrizd ,hogy minden csavart meghúztál! A pucolás ,zsírzás szerintem évente nem árt...inkább tocsogjon..mint kopjon és lötyögjön..
Nem egy agyműtét, és simán megoldható házilag.A tűgörgök nem potyognak szét, a rugóstag nem feszül alaphelyzetben, egyedül megoldottam, úgy ,hogy először láttam. Érdemes jól kitakarítva, újrakenve összerakni.
Remélem igazad lesz!
Óó, tényleg, kérlek írd már le légy olyan kedves mire kell odafigyelnem a szétszerelésnél! (tudom te ennek már mestere vagy)
Ha hátsó rugóstagot alul lekötöm azt könnyedén vissza tudom tenni?
Ha a lengőkar tengelyét kihúzom, akkor a tűgörgők nem hullanak majd szét? Ha igen akkor szépen zsírba visszapakolom? Hogy néz az ott ki?
Köszi előre is!
A gyári lánc levételekor én is azt használtam.
Viszont a végtelenített lánc felrakása úgy tudom elég macerás. (mondjuk nekem a patentszem összezárása is küzdelmes volt célszerszám nélkül )
Nem fogod megbánni...csak max. a flexet fogod használni
Na Végre sikerált szereznem végtelenített D.I.D. láncot a paripához! lehet hogy megbánom majd mikor bombázom szét miatta a mocim hátsó felét....
Nevetni fogsz...........bár a triumph egy kis gyár de asszem valahol olvastam hogy önekik sikerült egyedül növelni az eladást europában.
Hogyne.. szerintem pont ugyan annyit vesznek meg cashre, mint 5-7 éve, csak éppen nincs mellé még tízszer annyi hitelezett gép.. ami nem feltétlen gond.
Adnak még el Magyarországon új motort?
105-ből a tiger nekemse.

De egy randa 955-ös vagy 885-ös régit elfogadnék mostoha körülményekre.
Nem a te szád íze szerinti mostohára hanem az enyémre.
Nekem se kéne az 1050..favágó joggingban érzésem van ha ránézek. A 800xc meg talán az egyetlen allrounder amit már talán nem olyan nagyon keserű szájízzel még el is használgatnék ha úgy adódna
Akkor is elég, azt se tudom kimotorozni. Béna vok, bár ezt is élvezem .
Nem a nagyság számít már sokszor mondom.
Kanyarkodásnál jobban érdekel a váz/futómű/fékek összhangja és a motorerő teljesítményleadása.
Nem a max power.
Nekem elég lenne, nem kell a nagy.