Igazándiból semmire nem kell odafigyelni....adja magát az egész. A végén azért ellenőrizd ,hogy minden csavart meghúztál! A pucolás ,zsírzás szerintem évente nem árt...inkább tocsogjon..mint kopjon és lötyögjön..
Nem egy agyműtét, és simán megoldható házilag.A tűgörgök nem potyognak szét, a rugóstag nem feszül alaphelyzetben, egyedül megoldottam, úgy ,hogy először láttam. Érdemes jól kitakarítva, újrakenve összerakni.
Remélem igazad lesz!
Óó, tényleg, kérlek írd már le légy olyan kedves mire kell odafigyelnem a szétszerelésnél! (tudom te ennek már mestere vagy)
Ha hátsó rugóstagot alul lekötöm azt könnyedén vissza tudom tenni?
Ha a lengőkar tengelyét kihúzom, akkor a tűgörgők nem hullanak majd szét? Ha igen akkor szépen zsírba visszapakolom? Hogy néz az ott ki?
Köszi előre is!
A gyári lánc levételekor én is azt használtam.
Viszont a végtelenített lánc felrakása úgy tudom elég macerás. (mondjuk nekem a patentszem összezárása is küzdelmes volt célszerszám nélkül )
Hogyne.. szerintem pont ugyan annyit vesznek meg cashre, mint 5-7 éve, csak éppen nincs mellé még tízszer annyi hitelezett gép.. ami nem feltétlen gond.
Nekem se kéne az 1050..favágó joggingban érzésem van ha ránézek. A 800xc meg talán az egyetlen allrounder amit már talán nem olyan nagyon keserű szájízzel még el is használgatnék ha úgy adódna
Nem a nagyság számít már sokszor mondom.
Kanyarkodásnál jobban érdekel a váz/futómű/fékek összhangja és a motorerő teljesítményleadása.
Nem a max power.
Amúgy is kockásra kopik. De ha 20-at elmegy akkor az már nem olyan rossz..ha nem kockásodna ennyire igazán jó gumi lenne.
A Divin a BT45 szemmel láthatóan kopott pár keményebb városi menet után is..cserébe lehetett vele powerslideolni
20500 km után ilyenek, én ebőll az uccsó 4000-et tettem bele. 2004-es gumik, a motorom is....
Ma jártam a gumisnál, végre a gépen feszít a karácsonyi ajándékom! :D
Óó, tényleg, kérlek írd már le légy olyan kedves mire kell odafigyelnem a szétszerelésnél! (tudom te ennek már mestere vagy)
Ha hátsó rugóstagot alul lekötöm azt könnyedén vissza tudom tenni?
Ha a lengőkar tengelyét kihúzom, akkor a tűgörgők nem hullanak majd szét? Ha igen akkor szépen zsírba visszapakolom? Hogy néz az ott ki?
Köszi előre is!
Viszont a végtelenített lánc felrakása úgy tudom elég macerás. (mondjuk nekem a patentszem összezárása is küzdelmes volt célszerszám nélkül )
De egy randa 955-ös vagy 885-ös régit elfogadnék mostoha körülményekre.
Nem a te szád íze szerinti mostohára hanem az enyémre.
Kanyarkodásnál jobban érdekel a váz/futómű/fékek összhangja és a motorerő teljesítményleadása.
Nem a max power.