Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szóval akkor ez most milyen gumi?
Esetleg rendel mostanában valaki a Louis-tól?
575 ezer van az octávomban...és a 4.váltó..és nem én vagyok a gyilkos...hanem úgy fos ahogy van.
..na majd a Duster bezin/gáz...tartós teszt
Nem az enyém. Rhinoeli csinálta. Nekem lövésem sincs hogy lehet ilyet programozni. Viszont segítek neki abban amiben tudok (főleg a motorozás részében..és egyéb formában)

A harmadik is fent van már.

(én viszont mostanában alig vagyok gép előtt.. 1 fejem is több felé áll.. és gép elé alig jutok)
Az a bajom, hogy minden beszarik rajta, kiégnek az izzók, szar a futómű, mintha gólyalábakon járnál a váltója meg olyan, mintha egy székelykáposztában keresnéd fakanállal a maradék húst. Van a cégnél egy csomó és 150 ezer után megállnak mindenféle elektronikai hibával, vezetési élményre meg olyan, mint egy zsámoly.
Mi bajod a 307-essel? Ismerősnek volt, szerette, nem igazán volt baja vele.
Jogos, egyszer lerohadtunk a kibaszott tundrán egy 307-essel (órákig tudnám szidni azt a fos-szart) és akkor mondtam, hogy ok, hogy fos, de jobb mint az enyém, mert semmibe nem kerül, cég fizeti... de hát nem én használtam, hanem a boss..
Nálam az optimális autó az aminek minden költségét más fizeti.
Nálam az optimális autó úgy jönne ki, hogy AE86 súlyelosztás, hátsó kerék sper, Mitsubishi váltó, Honda S2000 motor, egyedi futómű, de ha más nincs Primera futómű karakterisztika, vagy Sti. Na ilyenem nem lesz, hacsak nem veszek egy Toyota GT86-ot, azzal túlélnék
Régen amennyire lehetett küldtem neki.Varrógépmotor léttére 175-öt birt az M3-ason nyíregy felé.
Mostanában inkább sebességhatár tartása és economy üzemmód jött előtérbe így remélem a hengerfejtömítés birja még (ha küldik neki nem birja).
Ha gyorsan kell menni inkább a motor használom.
Azért még nem adtam fel hogy bele kéne küldenem egy komplett HGT motort/futóművet.
Bocsi, hazudtam, mert én 150-nél vettem az autót és gyárinak tűnik a kuplung, de persze már cserélhették, azért a 295 kurva soknak tűnik, kétkedek...
Nálam a gyárinak rugó tört 295-nél. Szvsz. ez belefér
Jakoparts, az még elmegy, fasza.
Vezetési stílus! Van egy kollégám és 100 ezernél a Wagon R-nél váltócsere és teljes futómű felújítás, mert egy barom, még nem ér fel az olaj a hengerfejbe , de ő már kilóval hasít és 70-el áll fel a járdára... agyrém...azt mondja, érte van az autó, nem ő az autóért, meg is fizeti.
Akkor a kuplung valeo ami elég gatya....annak a közepe szokott kiszakadni.....
Az enyém P10 96-os utolsó széria, ami félig Japán, de már ezt is Angliában rakták össze, de P11-et már nem vennék az tuti. Láncos vezérlés 2.0 16V, 125 paci gyárilag és valami kibaszott jól megy még mindig.
Az a bajom, hogy öreg és rohad, de már egyszerűen nem tudok olyan autót venni, ami így fogja bírni, ez még használati eszköz lett gyártva, de pl. a P11-ről annyi szart hallottam, sőt, próbáltam egy pár újabbat és hát már fos a váltó, hiába láncos a vezérlés, de nem örök életű.
Talán még a Honda és a Toyota csinált pár évig rendes autókat, aztán csak a kibaszott mesterséges avultatás és a fogyasztói társadalom.
Öcsikém azt vallja, hogy vegyek egy kibaszott teherautó alvázas terepjárót és basszak mindenkire, na az bírja az utakat... na de hol a vezetés élménye? ...
Mivel Avon cégautó volt minden paperja megvan/volt.
40e-né cserélték a tárcsákat.Fingom sincs mért.
Most 200-nál még jó az nekem.
MOst arra verem, hogy most raktam fel egy 2 éve vásárolt féktárcsát, mert a gyári kezdett elkopni, geci jó anyagból vannak, a Fábián meg 60 ezernél cserésnek érzem, max 80-100-ig fog elmenni
A még japó nissan igen állat!....a motorját nem lehet kinyírni....sajna ma már renault motorok vannak bennük amik 150000-nél megadják magukat....
Két hengerfej tömítésen és egy generátorfelújításon (nem birja a félméternél nagyobb tavat) kívül csak kopó fogyó.
Igaz a futómű kezd nagyon nem jó lenni.
Nyáron összeszedek mindent hozzá és nekiállok kicserélgetni mindent.
Jogos. A gyári bírta 15 évet, lehet az utángyártott a szar
Igazából, ha összeírnám,mennyit költöttem a Primerára az elmúlt 7 évben, kiröhögnétek, mert nevetséges. 295 ezernél, még nem nyúltam a motorhoz, viszont rohad a küszöb (füvön állok) és most kapta az első kuplungot :)
Tök tuti.
Nézd, tökre hasonlít
A puntomé 10 éve birja.
Kis faszom kivan ezekkel az utakkal, most vigyem be a 70%-os gumikat az önkormányzathoz, hogy nesze bazmeg a teljesítményadó? Két elsőt dobhatok ki, nem beszélve a Nissanom stabilizátor szilentjeivel, ami nem bírt ki két évet? Ezúton kínálom fel nemi szervemet étkezésre az utakért felelő döntnököknek, jó étvágyat!
Normál gumihoz képest sokat, 30-60g-okat, de faszán ki is lett centírozva, alapból nehezebbek a gumik, de 140-ig teszteltem és hibátlan, nem beszélve róla, hogy teljesen jól fut, egyenesen, meglepően jól tapad, pedig nyárit rakattam fel. Megint elmentem tesztelni, most 1 órája és megforgattam a kicsikét, nem kicsit, faszán bírja és azért azt tudni kell, hogy nálam a teszt az, amikor keresztbe rakom és figyelem mennyire lehet csúszáshatáron túl kezelni a gumit, teljesen kielégítő.
Fizettem 33600huf-ot a négy gumiért szereléssel és rendbe dobták a felnijeim, kifelexelték a rozsdát és lefújták, mert ramaty volt. Annyit mondtak, hogy szeretik ők felrakni, mert faszán kicentírozzák és amit nem ők raknak fel abból párat visszahoznak, mert szarul kopik, van egy kis táblázat, hogy a gumi súlyához képest mennyi ólmot lehet rápakolni. Mondtam a főnöknek, hogy kicsit bizalmatlan vagyok, erre kihozta a 2012-es jegyzőkönyvét a Németek szúrópróbaszerű ellenőrzésének, meg az összes minősítés papírját. Konkrétan kivesznek a Németek 5 véletlenszerű gumit és elviszik, majd tesztelik 130-nál 10 percet, 140-nél 10-et, 150-nél 10-et, majd 160-al 30 percet és jegyzőkönyv, ezt minden évben! Átnéztem a netet és érdekes módon nincs róla rossz tapasztalat, csak mindenki a mendemondákból indul ki, hogy a haver-haverja egyszer úgy járt... faszom, ezeknek nem a futófelülete van futózva, hanem meleg eljárással az egész gumi külsejét cserélik, nincs ami leszakadjon, na most letesztelem jól
A Fabián anno lecseréltem a gumikat télire és mind a két elsőnk szálszakadt és sír a szám, mert kibaszott húsos mindkettő, sza basszák meg az utak, agyfaszt kapok. Egyébként eddig téliből egyedül a Kléber Krisal HP volt (nem erről van a nevem, de vicces ), ami kibírt szálszakadás nélkül 6-7 évet (persze több garnitúra), az megérte, de amikor 50% alá kopik, egy rakás fos a tapadása. :(
Amikor eljöttem is pont egy taxi állt be, abban egyet érthetünk, hogy egy taxisnak egy szar gumi komoly pénzkiesés, nem fog kockáztatni a nagymercivel (mert ez az volt). Szóval, kap egy esélyt, eddig tetszik