Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de már nincs só, nem eu konform, kinyírja a füveket meg kimarja a csigatalpat.
A só csudi dógokat tesz a blokkal és a vázzal.
Mosogatni? Hogy ráfagyjon a víz?
Megy az akinek ............. van ilyen hidegben.
Se gép se én nem vagyok felkészülve,és lusta vagyok utána mosogatni azt a szerencsétlen gépet.
De azé figyelek.
Én még mindig nem bírom ki a telet. Tegnap reggel hó esett, szóval esélyem se volt.

Viszont az nap közben el is olvadt, és ma reggel fölkelve (okulva a szilveszteri hibámból) nagyon alapos vizsgálatnak vetettem alá az időképet. Hőmérséklet, csapadék, köd, harmatpont... ezeket mind megnéztem.

Az eredményt kedvezőnek minősítettem, így beöltöztem, és ezúttal gond nélkül jöttem motorral. A faluban ugyan meg kellett állni újra összedugni a kesztyűfűtés vezetékét, mert a bal gyanúsan hidegebb volt, mint a jobb (és hát -2 fokban azért kevés nekem a natúr kesztyű), meg taknyos is volt kicsit az út, de semmi olyan durva, mint a múltkor. Nem élveztem annyira, mint a múlt héten, a sálat is elfelejtettem, a plexi is párásodott, nagyon óvatos is voltam, de simán beértem.
Elmentek neoluxért....
Itt vagyunk a háttérben és türelmesen várunk.
Már csak hetek kérdése, és vége a melankólikus télnek!
" York napsütése rosszkedvünk telét/Tündöklő
nyárrá változtatta át." – William Shakespeare: Harmadik Richárd;

de mikóóóóó máááá?
Mindenki mély melankóliában ...
Ennyi ideig még soha nem volt kuss ezen a fórumon! Éltek még...vagy csak én keveredtem másik dimenzióba?
Vízpapírral dörzsöld át, aztán fújj rá Trinát alapozót, majd mehet a Neolux. Én két motornál is így csináltam, jobban bírta, mint a világ összes hőálló festéke. Az meg nem baj, hogy ráég, csak kicsit mattulni fog.
Igen! Előbb vagy utóbb minden leég róla!
A hő álló is le ég róla akkor viszont mindegy nem.
Az ÓBUDA-s anno teljesen újra gyártott volt! Nekem is elkopott, nem málot le.
Annyival kiegészíteném, hogy itt nemcsak a futófelületet cserélik le, hanem kívül a peremig kap egy külső réteget, ami egybefüggő, tehát fogalmad nincs, mi van alatta, de nem is fog leválni a futófelület.
Hátránya, hogy 180 a vége és nehezebb a gumi, jobban kell és több súllyal centírozni.
Ma dumáltam egy sráccal akik rally versenyeznek, illetve aszfalton is tolják és mondta, hogy ők is használnak futózott slick-et, mert kb 10 rugó egy, de valóban nehezebb. Tapasztalatuk, hogy lendületes pályán még jobb is, de amikor sokat kell gyorsulgatni, érzi az autó és rosszabbul gyorsul. Kanyarban jobb, mint a használt slickek, de gyorsulásra szarabb Még soha nem volt vele bajuk.
Hali Skacok!

Hol lehet újra futós gumit kapni mostanság? Én anno még a 120-as ra vettem ÓBUDA márkát, az MGTSZ-nél gyártották, király volt! Eleinte nem bíztam benne, de 4 nyarat+4 telet simán kibírt. Lassan a Scenicre is kéne vennem, de olyan árakat mondanak, hogy hanyatt lököm magam tőlük!

Nekem eddig a legkirályabb verdám a II Golfom volt! 1985, 1.6 GT. Nem lehetett agyon ütni sem, pedig próbáltam . 4 év után annyiért adtam el amennyiért vettem.
Wow! Nem is tudtam hogy ilyen is van. Köszi!
Inkább hőálló festéket használj...a neolux szerintem leég róla :(
Kérdésem mi van akkor ha neolux festékkel festem le a kipufogót?
A hordozórészről leszedik a teljes kopott futófelületet és egy másik kopórészt vulkanizálnak rá.
Lehet láma kérdés lesz:
Pontosan mit is jelent a futózott?
Hogy a kopott gumiba újra mintákat vágnak, amíg van akkora rétegvastagság?
Nekünk is a Kia-n a gyári féktárcsát kellet cserélni, 150.000 nél, most van rajt után gyártott szintén 60.000 ért, de meg is mondta a szerelő hogy maximum 100.000 fog elmenni, de inkább 80.000 körül
Tippelek.
Futózott.