Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen mindig röhögök, jól kezdődik a nap

Én aztán tudom mire jó 48 lóerő és bizony azért ha meg tud jelenni 6500 alatt azért faszányos lehet, nekünk most konkrétan 9200 körül jelenik meg a ménes ( ), szvsz. így kipróbálás nélkül egy nagyon faszán kimotorozható gépnek gondolom a NC700-at. Majd amikor 10 év múlva leesik az ára és Mad Max körülmények között vadásszuk a benzint, jó választás lesz éhes emberevő hordák elől való menekülésre
Na jó csak Alvarónak való ez a 240 kiló 48 ló nem pörgetjük mert nem akarunk gyorsan menni fő a fogyasztás téma.
Nem az a lényeg... ha közben érzetre használható és jól vannak elosztva a sebességek nem lehet az olyan túl zavaró
Nekem az baxxa a csőröm hogy 6500-nál elvágja az elektronika.
A CRF-ben még látom értelmét is annak a blokknak ami a kis CBR-ben van.

Az NC sorozattól... mióta láttam élőben egyet, nagyon ódzkodom. Nagyon igénytelen hatása van az egésznek.
Pedig egy 125-ös körváltós cub-ot nem ver egyik sem.
Lassúságban.
Én biztos nem fikáznám, szerintem jól néz ki, és elég jó hypermiler platform. Bár egy amcsi tulaj próbált meggyőzni, hogy csak az ő hasalós üzemmódja miatt jobb fogyasztásban, mint én Teresával (BMW F650CS), de szerintem a kisebb blokk miatt tuti meghálálná a kisebb sebességet. Yarisnál legalábbis beválik

De a mostani "szemezek velük" kedvenceim úgyis az NC700S (jó igásló) meg a kis Duke (fogyasztásmérője van, pedig poénos kis gép, érdekes kombó )
Pedig 600-nál semmiképp sem ér többet a jelenlegi körülmények közt. Nézd meg, mennyiért árulják a többit... Sajnos pang a piac.
Akkor szólj, amikor már neked is jó az idő, addig rá sem nézek a motorra
Mondjuk szerintem én nem fikáztam a motorját.. de mind1.

Ha meg mégis... annak biztos oka volt
Ha nem tűnt volna fel a hozzád szólók 90% annyira utál téged, hogy akkor is fikázná a motorodat ha neki is olyan lenne.
Talán észre kéne venni magad.
Jah. Manuál leírja hogy az az olaj ami nyárra jó azt le kell cserélni 5 fok alatti üzemeltetéshez (önindítónak nehéz lesz beindítani..vagy be se indítja). Ennyi. Nem fogok lecserélni olyan olajat amibe még van 4000 kilométer, csak azért hogy télen menjek 10w-30 vagy 40-essel 2000 kilométert. Inkább csak garázstól garázsig használom ilyen hidegben.

De most megyek is mindjárt, mert jön értem a sofőröm a limuzinnal...

Remélem az 50 fős volvoval
és még te fikázod a motoromat? hogy leáll néha hidegen elsöre?:D neked meg 5 fok alatt be se indul:D? bocs nem hagyhattam ki
fő az optimizmus!
Mondjuk az időkép elég szar.
Már a mult héten is 2 hetet jeleztek.
Nekem 5 fok alatt nem indul a Divi, úgyhogy én még mindig nem mondok rá igent (pedig hívtak már hogy menjek..)
Upsz.
Akkor jöhetsz a hóbagolyra!....nem lesz fagy éjjel... ...jó sokan leszünk ahogy nézem......
Időkép szerint még két hét és 8 fok pluszba és 0 fok fölötti éjszaka.
http://www.sportmotor.hu/motor..." target="_blank">link

Hali Skacok!

Én mindig ki kapom a tutit! Ma Sárvár mellé Csényére kellett mennem. Szép idő volt, szép szeles . Rendesen hordta a havat, és ilyenkor bánkódik az ember, hogy mikor lesz már megint motorozásra alkalmas időjárás?
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy GS500E (négyhengeres változat)-ról tudtok valami infót? Elég jutányos áron jutnék hozzá és az érdekelne, hogy megéri-e vagy felejtsem el. Mik vele a tapasztalatok? Esetleg alkatrész ellátottsága milyen?
Előre is köszi,
Üdv,
nem_and
Hali...most nem fogsz örülni, de nézz szét a piacon 20-40 ezret futott 2006-2008-as gépek futnak alku előtt 650-ért...

A tied mennyiért mehet el, 550? Nem olyan szar ajánlat a 5kila... sajnos
A kereskedésnek is meg kell élnie valamiből.

Megveszik a GS-ed fél milláért, elkezdik árulni 650-ért majd valószínűleg sok hónappal később eladják ennél azért olcsóbban. A mostani piaci helyzetben nem hiszem, hogy nekik is olyan hejde könnyű lenne

Biztos jobban jársz ha magad adod el, csak hát az meg idő..
Sajna nem lett kijavítva, ráadásul már egy kereskedésen keresztül árulja a srác, akik max 5eFt-ot adnának az enyémért. Nagyon utolsó megoldásként tartogatom, remélem nem kerül rá sor, hogy ilyen olcsón váljak meg a GS-től