Szép bevezetés, vigyorogtam, ahogy nekiindultál a vadi ismeretlen, ráadásul sporttúra gumival szerelt tehénnel a terepesnek beharangozott útra, mint szerevező
Sziasztok! 4 napja boldog tulaja vagyok egy gs500f-nek. Gondoltam beköszönök. :) Csütörtökön leműszakiztattam, új akksi, hál istennek jó idő, és már gyorsan bele is toltam egy 100-ast. Most már csak egy jobb bukó kéne, mert az előző motoromon, (burgman 400) a túraplexi mögött fel sem tűnt, hogy milyen éktelen zajos.
Látom tavaszodik, a trollok is előbújnak a barlangjukból.
Könyörgöm, ha láttok a földön egy sötét foltot, az csak az árnyékotok lesz, és akkor nehogy visszabújjatok a barlangotokba, mert akkor még soká tart a tél!
Na akkor ez az időrendi sorrend, de valsz ott valami nagyon el van baszva, vagy nem forgatta meg rendesen.
csövi65
[17181] ma 12:43
Még karácsony előtt vettem a gépet, még kipróbálnom se volt lehetőségem rendesen. Tegnap én is kihasználtam a jó időt, és rápattantam, mert már nagyon viszketett. Kb. 20 km-t tudtam menni a szűk időkeret miatt, de az első benyomások jók a gépről, bár a 250/1-es Ts után nem tűnt egy erőgépnek, kicsit többet vártam teljesitményben. De a 2 ütem után, nagyon jó érzés volt vezetni.
később:
csövi65
[17196] ma 19:37
Az tény, hogy 120 fölé nem mentem, mivel itt a Börzsönyben még vannak bőven vizátfolyások és egyéb meglepetések. Az is tény, hogy a felújitott mz-ém is meglepően jól megy, igaz 125 a vége. de piszokul gyorsul. Az igaz, hogy csak a karbi lett kitakaritva az ER 5.ön, valószinűleg egy szinkron is ráférne. Hétvégén remélem meglesznek a jó membránok, és meglátjuk változik-e a kicsike.
később:
csövi65
[17199] ma 19:48
Nincsenek átszakadva a membránok, csak már sérülés látható rajtuk, ezért javasolta a szerelőm a cserét. A forgalmi szerint 25 KW-os a gép, de Sanyi szerint a fojtás meg lett oldva, elméletileg most 50 lovas.
később:
csövi65
[17201] ma 20:01
Az lehet, hogy a gyorsulás miatt nem éreztem a várt különbséget a két motor között, hiszen az mz valóban egy jól gyorsuló gép. Azért nyomatékban jól érezhető a több paci.
pontshow
[17202] ma 20:04
Akkor te valami ritka szart fogtál ki
Gratula! Jó kezdett, várjuk a folytatást!
A többi is jön majd szépen sorban...
Widi! Üdv minálunk, grat a géphez, szép darab!
PEACE
Mennyi volt?
Itt a bukód!
Nolan.
51 pénz
Könyörgöm, ha láttok a földön egy sötét foltot, az csak az árnyékotok lesz, és akkor nehogy visszabújjatok a barlangotokba, mert akkor még soká tart a tél!
csövi65
[17181] ma 12:43
Még karácsony előtt vettem a gépet, még kipróbálnom se volt lehetőségem rendesen. Tegnap én is kihasználtam a jó időt, és rápattantam, mert már nagyon viszketett. Kb. 20 km-t tudtam menni a szűk időkeret miatt, de az első benyomások jók a gépről, bár a 250/1-es Ts után nem tűnt egy erőgépnek, kicsit többet vártam teljesitményben. De a 2 ütem után, nagyon jó érzés volt vezetni.
később:
csövi65
[17196] ma 19:37
Az tény, hogy 120 fölé nem mentem, mivel itt a Börzsönyben még vannak bőven vizátfolyások és egyéb meglepetések. Az is tény, hogy a felújitott mz-ém is meglepően jól megy, igaz 125 a vége. de piszokul gyorsul. Az igaz, hogy csak a karbi lett kitakaritva az ER 5.ön, valószinűleg egy szinkron is ráférne. Hétvégén remélem meglesznek a jó membránok, és meglátjuk változik-e a kicsike.
később:
csövi65
[17199] ma 19:48
Nincsenek átszakadva a membránok, csak már sérülés látható rajtuk, ezért javasolta a szerelőm a cserét. A forgalmi szerint 25 KW-os a gép, de Sanyi szerint a fojtás meg lett oldva, elméletileg most 50 lovas.
később:
csövi65
[17201] ma 20:01
Az lehet, hogy a gyorsulás miatt nem éreztem a várt különbséget a két motor között, hiszen az mz valóban egy jól gyorsuló gép. Azért nyomatékban jól érezhető a több paci.
pontshow
[17202] ma 20:04
Akkor te valami ritka szart fogtál ki