A beszámolót már megírtam. Gyurinak nem tetszett (máshol viszont ki lesz téve várhatóan februárban) mert túlzottan motoros hangvételű. Úgyhogy kiadta utasításba hogy töröljek belőle ezt-azt hogy szélesedjen az olvasóközönség. El kellene vinnem a kaland-bulvár vonalra a történetet.
Úgyhogy most ott tartok, hogy sehol... mert igazából újra kéne írnom az egészet, hogy a Gyuri méltóztasson kitenni a kondorra.
Az az alapvető gond, hogy hiába csináljuk látszólag ugyan azt (Gyuri és én..), de mint kiderült mégis teljesen mást csinálunk. Mivel szerinte ahogy én csinálom, az honlap filozófiájához nem illik. Ezért azon kozmetikázni kéne (csak nekem egyelőre nagy nehézség olyanra kozmetikázni a dolgot hogy neki tetsszen, mert ahhoz meg már nem szívesen adnám a nevem)
Úgyhogy most azon agyalok, hogy tudok az elvárásoknak megfelelő beszámolót írni, úgy hogy azt fel is tudjam vállalni... és ne köpjem saját magam arcon.
A motorosoknak elsősorban a "túl motoros" változatot szánom... úgyhogy az lesz az első amit ebben a körben majd közhírré teszek. Kondorra meg majd megy valami, ami más minőségű..hogy kalandvágyó terhes kismamák is tudjanak valamit olvasni, amíg várják a gyereket.. (mer ugye kell a látogató )
Na akkor elmondom, ez hogy is van. Szóval, ha visszaváltanál 3-at és leengednéd a fordulatot, mondjuk teszem azt 3000-re, akkor nem változna úgy a táj, ha mondjuk leengeded 1500-re, akkor meg lagzik és rángat a táj, én sem tudom még miért van, de ezt tapasztalhatod
Nekem is vannak más jellegű terveim. Pl. Damaszkusz, Beirut....
Kb. 6000 km oda-vissza, olyan 160-170.000 Ft jelenlegi árakon az üzemanyag meg vízum, más nagyon meg nem kell....
Csakhát nincs rá 3 hetem, meg jelenleg pénzem se...
Hö hö..nekem csak AK van..de eddig is leszartam..és ez után is le fogom
Bár volt amikor nem szartam le..azért lett AK..
A VFR-t anno jogsi nélkül vezettem ..jó jó..csak húszon éves voltam..
Pont ez van nekem is!
Eddig csak Castrol ActEvo-t használtam, sosem hagyott cserben, és alig több mint 2000 Ft-ért szoktanm beszerezni literjét. Tehát ár/érték arányban jó választás.
Úgyhogy most ott tartok, hogy sehol... mert igazából újra kéne írnom az egészet, hogy a Gyuri méltóztasson kitenni a kondorra.
Az az alapvető gond, hogy hiába csináljuk látszólag ugyan azt (Gyuri és én..), de mint kiderült mégis teljesen mást csinálunk. Mivel szerinte ahogy én csinálom, az honlap filozófiájához nem illik. Ezért azon kozmetikázni kéne (csak nekem egyelőre nagy nehézség olyanra kozmetikázni a dolgot hogy neki tetsszen, mert ahhoz meg már nem szívesen adnám a nevem)
Úgyhogy most azon agyalok, hogy tudok az elvárásoknak megfelelő beszámolót írni, úgy hogy azt fel is tudjam vállalni... és ne köpjem saját magam arcon.
A motorosoknak elsősorban a "túl motoros" változatot szánom... úgyhogy az lesz az első amit ebben a körben majd közhírré teszek. Kondorra meg majd megy valami, ami más minőségű..hogy kalandvágyó terhes kismamák is tudjanak valamit olvasni, amíg várják a gyereket.. (mer ugye kell a látogató )
Napi, teregessük ki a szennyest rovatunkat látták
Nézem minden nap a Kondortúra oldalát, mikor lesz kitéve a cikked?
mit tervezel idényre? --ha nem titkos..
Majd ha ven leszek szerzek egy turaendurot oszt megnezem megeccer merre jartam.
még ellustulnak...
Csak jobban szeretem ha gyorsan változik.
Tudod én túrázok, nem a ménes futtatom.......
Jó neked azon a vad keleten.
Legalább nem kell megnyaggatni a járgányt a sima aszfalton 150-el.
Nem túl izgi....
Kb. 6000 km oda-vissza, olyan 160-170.000 Ft jelenlegi árakon az üzemanyag meg vízum, más nagyon meg nem kell....
Csakhát nincs rá 3 hetem, meg jelenleg pénzem se...
Bár volt amikor nem szartam le..azért lett AK..
A VFR-t anno jogsi nélkül vezettem ..jó jó..csak húszon éves voltam..
Eddig csak Castrol ActEvo-t használtam, sosem hagyott cserben, és alig több mint 2000 Ft-ért szoktanm beszerezni literjét. Tehát ár/érték arányban jó választás.
Fent vagy ott is? Mert akkor továbbküldhetem