Mikor mész a ringre??
Mennyi a beugró?? Tavaly én is voltam, de akkor ingyenes voltfél óra, baromi jó volt.
Indexet miért vesszed le??ha buksz akkor már mind1...
Hali
Egyszerű leszedni,vedd le az ülést majd ott húzd szét a két index zsinórt maj uttánna lazídsd le a két anyát az indexekről és már lent is van.Így nem kell szét barmolni semmit és egyszerű vissza rakni is az egész 5 perc.Jó szórakozást.
Sziasztok!
Kellemes ünnepet mindenkinek!
Valaki segítsen nekem lehet én vagyok a balf@sz,de nem is akarom szétbarmolni a motort.Hogy kell leszedni az indexbúrát mert ha jó idő lesz akkor kedden megyek a ringre . Előre is köszi
Üdv mindenkinek.
Egy kicsit rég jártam erre,elégé sokk dolgom volt.
Boldog Húsvétott mindenkinek.
Aztán már megyek is mivel vár a kis Gs-em megyünk a mecsekbe.
Nem akarok okoskodni, de szerintem nem a legjobb ötlet a Heidenau. Kivéve abban az esetben ha nincs pénzed másra. Figyeltem a hozzászólásokat és gondoltam megosztom veletek a saját tapasztalataimat. Tudomásom szerint a Heidenau gumi a Kelet Német Pneumant gumi utódja. Ezeket a gumikat rakták a Trabikra, Wartburgokra, Simsonokra, meg persze az MZ –ékre is. Régebben az én ETZ –men is volt egy időben Heidenau. Jellemzően nagyon gyorsan kopott, valószínűleg a nagyon puha keverék miatt. Régen a Pneumant is ilyen volt. Én úgy tapasztaltam, hogy néha még az ETZ –re is kevés volt. Melegebb napokon hajlamos volt túlmelegedni, elnyúlni és bizony néha tudott meglepetést okozni egy húzósabb kanyarban. Én, ha az anyagiak megengedik akkor a Metzeller, Dunlop, vagy Michelin mellett döntenék. Szerintem butaság azt gondolni, hogy a Heidenau az áron kívül bármiben fel tudja venni a versenyt ezekkel a márkákkal. Továbbá az egyik mocis haver tapasztalata miután lecserélte a GS –én elől lévő Heidenaut egy Metzellerre, hogy ég és föld. Sokkal biztonságosabbnak érezte a motort a kanyarokban olyan sebességnél is ahol a Heidenau -val már rég elszállt volna.
Persze ez csak az én véleményem. Lehet, hogy másoknak jobb tapasztalatai vannak.
Az én mocimon Bridgestone gumi vannak, de ezekkel sem vagyok túlzottan megelégedve.
Nehezen melegednek be és addig nagyon csúsznak. Ha nem elég meleg az aszfalt bizony vigyázni kell vele. Persze csak akkor fogom őket lecserélni ha lekopnak, de valószínű, hogy a fentebb említett három márka közül fogok választani, még akkor is ha a Heidenau jóval olcsóbb.
A GS500 fojtás kapcsán javaslom nézd meg a www.imotor.dox.hu oldalt. Működik.
utánanéztem a linken, ez a típus, ezzel a mintával elég jó lehet. Ti melyiket ismeritek? Nemtom mondjuk, hogy esőben hogyan viselkedhet, mennyire jól vezeti ki a vizet,mint a 54H K63.
Köszi a válaszokat, megerősítettek abban, hogy vehetek Heidenau gumit. Ti a 2004-s évjáratú GS-k folytásáról mit tudtok. Pesten ha jól emlékszem az Amargo-nál elég magabiztosak voltak, és olyan 17 rugó lenne az összköltség. Máshol meg csak bizonytalankodtak, hogy lehet olyan, de lehet amolyan folytás is benne. Azért kétlem, hogy annyi féle eljárást alkalmaznának ugyanazon a típuson. Lehetne egyébként a végtelenségig költeni a motorra..:-) Egy jó kis dobot el tudnék rajta képzelni, de az is lenne vagy 25 rugó. Bár már igazi túramotor kinézete lett így is, vettem rá túraplexit, csináltunk rá doboztartót, vettem egy fa*a GIVI dobozt, csináltunk bukócsövet, vettem bele kis minikompresszoros légkürtöt, hogy azért vegyen már észre a sok tulok autós, aki nem akarja megadni az elsőbbséget.
Ti milyen módosításokat csináltatok a GS-eteken? Ja, meg MotoGP mintára csináltam a felni peremére a motor színének megfelelő fóliázást, amit a Motorkiállításon olyan 1500 Ft-ért lehetett volna megvenni.Várom válaszaitokat. Blue Devil mociján jól néz ki az a fejidom.
Hello
Nekem Michelin Pilot Active van fent kb 2000 km-t mentem vele(elöl hátul) de kurv@ jó, még majrécsík közelben is én azért ilyet vettem mert akarok menni a ringre is.A hétvégén elég jó kanyargós úton mentem vele, de nagyon tetszett Igaz az első fék is új(betét,olaj)
Hogy hamar elkopna???? ez stilusfüggő....
Nekem a hátsó 17800-at bírt az elsőt meg most cseréltem le (kb 33.000-nél).......és lassan ahátsót megint cserélni kell......
Tehát az én stilusomban a hátsó kopik ugy 18000-ként.....
GUMA?
Nekem első van most fent a Hidenauból....eddig olyan 2000km van benne.......s jók a tapasztalatok.....
Ez 8000ft volt.......ellentétben a NAGY nevkkel amik 25 környékén indulnak......
Pálca ezt írta a saját fórumunkba - Ő hátsó gumit vett:
"Na, ma felraktuk az új gumit. Blue, csak ajánlani tudom. Sokkal puhább mint a gyári. Bár csak 50 km tettem bele ma, érezhető a különbség. Biztonságosabbnak érzem. Kipróbáltam egy parkolóban 180 fokos kanyart ami kb. 20-25 méteres (de elég széles), 40-50 km/h sebeséggel, közel a majrécsíkhoz lehetett dönteni még így és most is.
100-120 km/h sebeségnél is ment majdnem ugyanez, kint a prérin. Mindenkinek ajánlom, szerintem a piacon a legjobb ár. "
A tippeket Én is kikértem, de ugye nem egy ismert név........végül Furfarag jelezte nekem is, hogy nyugodtan vágjak bele......mert jó a gumi - csak ugye nem ismert......
Bex cimborámnak MITAS van hátul (elsőbe nem gyártanak ilyen méretet) - neki is jó tapasztalatai vannak vele és az ára ugyan igy lent van......
Szóval bátran!!!!
DE!!!! Ezt írtam Pálcának is.....
Az első pár - jópár km-en azért lightosabban döntögesd, mert ugye kicsit meg kell kopnia a gumának..... ezt amugy jobb szervizkbn leve közlik veled!!!!
Én is azt tapasztaltam, hogy az első gumi elég hamar elkopik. Többnyire jó kanyargós úton szoktam motorozni, ezért inkább a széle kopott meg nagyon.
Heidenau gumival kapcsolatban kinek milyen tapasztalata van? Michelin Pilot Active-ben gondolkozom, bár elég húzós az ára, Heidenau-ról sok jót hallottam annak ellenére, hogy az olcsóbb kategóriába tartozik.
A pozsonyi állatkerben.....
A parkon belül van egy Dinó ősvény.......
Jellenleg csak a szobrok vannak kint.....
Elmondás alapján (pénztáros) olan 20-25-e után érdemes kigurulni (BP-Poszsony M1-en--M15--E65 = kb 420km) mert utána helyezik ki a robotokat - amik mozognak is......
Nézd meg a http://www.dinopark.sk oldalt, van letölthető videó is, hogy nyári szezonban mennyi minden van.
A belépő most 70 korona, nyáron 100 (azt hiszem)
Amúgy a manuálban az oldalamon ugye megtalálható hogy kell 160-as gumit teni hátra:-)))))
Majd ha lejár a részlet - és lesz gy másik motorom is - akkor leht hogy szétcseszem a seggét és megcsinálom olyanra..... Addig nem szívesen vágnék bele a hátó villába:-))))
Vaze, tegnap voltam a Mecsekben délután! Összefuthattunk volna!