Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Skacok!

Mindenkinek Nagyon Boldog Új Évet!

Gondoljátok TI ezt át, kezdjétek a fiestát!

Irány bulizni! Jövőre ugyan itt!
Tud valaki jó motoros, motor túrás blogot? angol vagy magyar mindegy.
Régi vagy aktív lényegtelen. :)
köszi
Balesetmentes, Kilométerekben, Élményekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok!
Neked is buék!
Dolgozni? Mivel foglalkozik kielmed?
Kedves Barátaim,motoros társaim.
Kívánok mindnyájatoknak és szeretteiteknek sikerekben gazdag,mosolyokban kifogyhatatlan,könnyektől mentes Boldog Újévet !
Magunknak pedig sok közös gurulást!

..és elmentem dolgozni...pfffff
Ganja! Mi rokonlelkek vagyunk!
Én ugyanilyen technikai paranoiás vagyok...Minden gyanúsra azonnal szakértőhöz!
Sorban állós..mint a skoda váltó....sajnos
Igazság!

Azért a birtokba vétel is be szokott ugrani...Bármelyik gépemről legyen is szó. Meg azok a gondolatok amik az első közös út alatt kavarognak az emberben...
Csak az új motorokat írom le, a használtakat is beleértve hosszú lenne!
SV650s: Údejóóó...Első nagymotorom szalonból...Ezt is megéltem. Milyen jó az "új" illata...
Gilera Runner 180/2T: "Bázze! Egykerék ! Faszom, néznek a szalon ablakából...De ciki lett volna itt eldobni...Huhh..megúsztam..óvatosan! " (Nem szándékos keró volt. )

GSXR600: Na! Most már "köcsög" gixeres lettem?:) Baxameg milyetkanyarodik...Innye..vigyázni kell! Még a gumin a formaelválasztó...Megint leért a ....ez teljesen más kanyardimenzió..minden nehézség nélkül!

VZ1600: Údebrutál...Ki...ott nehéz. Néznek a szalonból...Remélem nem indul el oldalra, mert ezt nem állítom fel.Megnézem otthon a forgalmiban hány iló ez a ....Na nézzük...elég monumentális érzés....Azért keményet gyorsít! UHH!

GSF1250: Na vigyázzunk a bejáatás....5000-es fordulat? Khmmm...minek? Minden ez alatt történik..Jó menni vele..kényelmes, jól kezelhető! Milyen selymes járás...milyen alacsony fordulat. De jó hogy ezt vettem....

Ha valakit untatott elnézést.
az audit 530 ezerrel adtam el...a vevő ki sem próbálta...de dobott egy hátast a naplójától....meg a motorterétől..és nem kozmetikázva volt.
Én már attól frászt kapok ha kiég egy kis izzó..vagy nyüszög,kopog valami...és képes vagyok éjszaka is aláfeküdni..
Nem feltétlenül...az audit és az octávot is fölülről szimeringeztem meg...és nyugi...a vezető még 400-nál is passzentos volt..
ha jó olajjal jársz (full szint) csak a gumik ,szimeingek keményednek meg idővel..a motor belülről lerakódás mentes.és alig kopik..
A boldog pillanatoknál soha nem a tárgyak birtokba vételére emlékszünk....
..hanem az általa megélt érzésekre..
Ha a kormányszervo 270e ig birja már megérte.
Komplett 30-35e bontva az egész oszlop és otthon egy délelőtt kicserélem.
270 ezernél...a második volt a legprecízebb..de sajnos a porvédőt szarul rakták föl gyárilag...és én voltam a balfasz..mert nem ellenőriztem....a víz pedig nagy úr...
Alap induló árára gondoltam.
Nem egy liga.
50e Km óta van nálam.
És nem a nagypapás használat volt jellemző rá.
Ha anyu használta volna szerintem a hengerfej tömítés sem nyiffan ki.
A generáror meg egy 60 centis pocsolya műve.
Ja és szeretnék felvágni, meg le is kopogom!
Most van egy 2003-as évjáratú Skoda Fábiánk is és még csak egy szutykos gyújtótrafót kellett kicserélnem benne, fos Bosch volt benne.
Pedig lassan annyi lesz benne, mint Ganja gépében majdnem 60 ezer km.... ---na jó lehet kicsit kevesebb
Így elnézve a futóművét, meg az izom engine-t, hát nem hiszem, hogy sok marad belőle mire 200 ezer lesz benne, de inkább már nem is lesz nálunk.
160 ezerrel vettem szervizkönyv, első tulaj, többi blabla (nem dohányzó, orvos felesége, garázsban tartott és esténként leszopott egy Indián sámánt, hogy a munkahelyénél a parkolóban se essen rá az eső... ) 2004-ben 990-ért.
Akihez hordta olajcserére, ismerem. (Mondta, hogy egy dohányzó dagadt picsa, aki nem tud vezetni, fogalma sincs mitől van egyben az autó)
A 96-os primerának gyanítom nagyobb olt az ára.
Bocsi, az is igaz, hogy ez még P10, ha P11-et veszek 97-eset, na akkor már sorolhatnám
"11 éves majd 200e Km és még a lengéscsillapítók is a gyáriak.
Két hengerfejt tömítés egy termosztát,egy generátor felújítás meg talán egy kormányösszekötő gömbfej volt rajta.
Pedig a híre szerint már bontóba kéne tolnom.

Jó az ülés 5x hegesztettem márt mert mindíg szétnyílik az a gatyagumi erősségű lemez amiből csinálták."

A 96-os Nissan Primerámhoz 230 ezerig hozzá sem kellett nyúlni, olaj-olajszűrő-légszűrő-gyertya-fékbetét-benzin. Most 297 van benne és átszakadt a kuplung, kicsit csalódott vagyok
Egy jó állapotú, komplett SDI blokk 300 EUR körül mozog. Én nem ölném meg....
mi ennek a neve németül?
Az a baj, hogy számláknak, feljegyzéseknek akkor van értelme ha újkorától nálam van az az autó, motor. A magyar szervízkönyvek egy része manipulált. Én utoljára 80-as évekbe tudtam venni új autót vagy motort. Viszont csak azt pénzt költöm el amit már megkerestem.
Ezzel én is így vagyok. A megbízhatóság számít. De egy idő után akkor is vágyik az ember valami másra...
Ilyenkor vesznek a chopper mellé egy sportgépet, vagy a sportmotor mellé túramotort, stb.