Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán egyengethető.A többi meg nem vészes.
Mielőtt megveszi valaki azért érdemes lenne élőben is felmérni a kárt...ha két teleszkóp ennyire meghajlik...félő ,hogy a váz is kaphat a kormány csapágy felől..
Mondjuk bontottan minden van hozzá...kérdés ,hogy mennyiért beszerezhetőek..
91-es évjárat...mondjuk odaadja 150-ért...a cucc ,hozzá minimum még egy killa (ha olcsón kapja a teló szárakat....) de max 150.
Három kiló környékén már van 91 évjárat sértetlen is...
Sziasztok!
Érdemes figyelgetni a SHOX akcióit, már elkezdődött, minden nap frissítik. Én már 2szer is sorban álltam náluk az elmúlt években, sikeresen. Korán kell bemenni, de ha motoros cucc kell, ilyenkor érdemes befektetni...
A tied a moci vagy csak kinézted?
Ha valakinek nincs pénze, ellenben de műszaki érzéke igen, ebből szezonkezdésre pici pénzért lehet teljesen működőképes motort varázsolni. Feltéve ha tényleg rendben van a blokkja és csak az sérült rajta, amit leírtak.
Tök olyan, mint az a billiárdgolyós, amit ganjáék business-eltek le

Ufo-style Mondjuk ez kicsit talán magasabb
vidd el, és fizess február végéig két részletben
ölég lett volna egy "titing"
és mi sem aggódunk ...!
Jó reggelt, jó reggelt!

Látom a tegnap elég jó cseverészést sikerült elindítanom egy jól célzott kérdéssel
Látom több tagnak is van bőven elképzelése, ezért nem aggódok a programok felől
Csak így tovább!
valamikor adtam még a személyiségi jogok védelmére...
nem akartam múltja sötét lapjait felfedni
Vinném is elég jó lenne.
De jön egy gumi és már nem lehet lemondani meg a járművek kötelezője esedékes.
Így vérző szívvel ki kell haggyam sajnos.
Ha esetleg még marad valami február közepére akkor zavahatlak vele?
Miért takartad le szegény Tibkin fejét?
Szia!
Azzal vettem.
Givi volt, szerintem lehet még venni.
dawntez!
A GS-eseden lévő fejidomot annak idején hol szerezted be?
Szia!
Így akkor hadd ne kelljen már szétbontanom.
Vidd el 30 ezerért egyben az egészet!
Ja, és ha lehet ne várjunk már februárig.
Én legkevesebb azt várom, hogy nyomatékos legyen, és kis fordulatokon való váltásokkal eljuthassak az utolsó fokozatig, majd ne kelljen figyelgetnem a domborzatot, hogy jujj ez most emelkedő, akkor feltétlenül vissza kell váltani. Ezért imádom a Jawat, mert az is csak 250-es, de mindezt tudja. Már 30-nál felválthatsz 4.-be akár emelkedőn is és határozottan elkezd gyorsulni. 90-en az utazója gyakorlatilag domborzati viszonyoktól függetlenül és visszaváltás mentesen, 110 pedig a vége.
Még a DRZ-re is azt mondják a keménytökűek hogy gyenge fos.. mondjuk a tartósságát, jó tereptulajdonságait és alacsony fogyasztását azok is elismerik. Ehhez képest egy 250-es persze hogy harmatos lepkefing (ha olyan áttétel van rajta amivel bőven 100 fölött tud menni)
http://www.onroad.hu/teszt/teszt-honda-crf250l.html

Itt egy teszt a Hondáról, a műszaki adatok hasonlóak, picit jobbak, de gyanakszom ez sem nekem való gép. Eddigi tapasztalataim alapján egy utcai 4t enduro 400 köbcentitől élvezetes.
Ezt várja el az ember egy Enduro-tól. Harapjon, toljon, gyorsuljon, menjen. Akkor ezek szerint ez a 250-es 4t szegmensben sem lehetetlen elvárás.
maximálisan egyetértek.
Ergo alattam már kifingana.
Kb ugyan akkora fazon mint én.. úgyhogy szerintem cuccal együtt kitesszük egy átlag motoros tömegét. Ha 90-nel megy az meg untig elég egy két hónapos motoros túrán.. főleg sok tereppel
Ultra-cool, nagy film.
Tökéletesss.
Ritkán adja vissza egy könyv hangulatát egy film de itt igen.
"...utikalauz stopposoknak" éjszakára ?! nehezebb mint egy vájling tőtőttkáposzta
Azt azé megjegyezhetjük hogy a yamahás srác ugan nem ismerem de szerintem vasággyal 50 kilos lehet és nem az a cuccolós fajta.
Ergo jelentősen romlik a súly/lóerő arány egy 5000 Km-es túrakor.