A töritanár nálunk átvevő szerelő volt a merkúrnál.
Zsigákkal versenyeztek az udvaron ki tud többet kihozni belőle 2 gyertyával mert kilopták még a gyárban belőle.
Szétkaptal egy váltót mert az istennek nem jöttek rá mért csak 3,4- és hátramente volt rajta.
Az iván benehgyott egy csvarhúzót és még sorolhatnám.
De attól még most istenítik szerencsétlen kereklámpásat.
Azon tanultam vetetni.
A ganz felé a kis lejtőn gödöllő felől a tesedikig rámszóltak 40-el hogy ne nyomjam mert csörög.
Van mindenre jó és ellenpélda.
Én pl a puntóval úgy vagyok hogy be votam szarva mikor kell komplett kormáyoszlopot cserélni szervóval.............oszt mivan?
Semmi.Azóta is jó.
11 éves majd 200e Km és még a lengéscsillapítók is a gyáriak.
Két hengerfejt tömítés egy termosztát,egy generátor felújítás meg talán egy kormányösszekötő gömbfej volt rajta.
Pedig a híre szerint már bontóba kéne tolnom.
Jó az ülés 5x hegesztettem márt mert mindíg szétnyílik az a gatyagumi erősségű lemez amiből csinálták.
Sok Daciát eladtak anno....két emberrel találkoztam aki meg volt vele elégedve...de mindketten összerakták maguknak..
A kényelme vitathatatlan volt...de a megbízhatósága koránt sem...
A Merkúrnál is keringtek legendák a leszállított új autókról...ha a fele volt igaz...már az is elrettentő.. Az Oltcit (vagy mi) sem kellett senkinek...pedig azt utánad dobták
Huhh.
Az emberi elme nagyon gyorsan tud általánosítani.
Hidd el nem olyan rossz a helyzete semmilyen márkának mint ahogy azt lefestik.
Aki a mai fogyasztók közt életben és talpon tud maradni az tud olyan gyártmányt kiadni hogy ne legyen gondja.
Tévhit hogy a japo az örökélet meg két nap és a többi meg a gyárkapun kiérve csavarokra meg aluhulladékra esik szét.
Ez mind a város legenda kategória.
Alap hogy nem mindegy melyik évjárat melyik tipusát nézzük és kinek mi a fájdalomküszöbe.
Halottam olyanokat panaszkodni passatról hogy aszittem mente leesem az útról mert felrobban a motor vagy mittomén és az ülés álló motornál halkan figyelve nyikorgott.
És áradozni zsiguliról hogy milyen megbízható és csokik meg falkábel volt kusza boglyaként belekendácsolva elektromos rendszerként.
Inkább a karbantartás és a beépített alkatrészek minősége határozza meg mi meddig él.
Egy egyszerű nem inyektoros hárli simán elél 100 évig is.
Lásd a régi ökölfejes meg ki tudja milyeneket.
Az hogy úgy jött fel az edelweisre egy járgány hogy a japo géptulajdonosok elszörnyedtek a láthatóan a vázban ugráló blokk láttán az nem minőségi kritika ez ilyen.
Lásd a duki száraz kuplungját.
Csörög és ettől frászt kap mindenki.De ez ilyen ilyennek tervezték.Oszt csá.
És még sorolhatnám.
Nem-nem....lehetett kapni a lajosban egy fűtőbetétet ami pont beleillik a ruhák hátsó protektorának a helyébe, abból vettem kettőt és az egyiket elől használom, ugyanolyan mint az ülésfűtés annyi az áramfelvétele is......az is ki-be kapcsol és nagyon meleg...nem is tudom közvetlenül az alsó ingem fölé venni mert megsüt mint a grillcsirkét.....a pulóver és kantár fölé kell tennem...
Kint -1,7 fok van a ház mellett...terepen lehet vagy -3..
Ha nem lenne felbakolva...lekenve...túlzott idiotizmussal konzerválva a szarom...és nem lennék fullra kifingva ettől a hónaptól...mennék egy karikát....ehhh
Mert valamire rájöttek?
Láttam egy érdekes videót....fél órán keresztül hömpölyögtek a Drag Star motorok egy találkozón. (fanatikusok részletesen megnézték..nem sok más márka volt jelen) Amikor én kint vegetáltam éppen pánikoltak az autógyártók mert több japán eredet fogyott kint,mint hazai és a minőséggel ,megbízhatósággal magyarázták.
(a Toyota blamázs később volt ) Más kérdés ,hogy a német nagy kategóriát presztizsnek tekintik...de akkoriban elenyésző volt a bevitel..
Nekem van és semmit nem csinál az akksival.....mükszik oszt jónapot....az a 60 watt amit felvesz amíg felfűt nem nyírja ki se az akksit se a fesszabot.....tapasztalat.
Az ülésfűtéseknek túl nagy az áramfelvétele, pillanatok alatt kivégezné azt a kis aksit. A gyári cuccok szerintem töredék annyit fogyasztanak és a fűtés elve sem cekászos.
Csak egy érdekesség...a haverom poloja és az én octávom között 1 hónap a gyártási eltérés...a motor u.a....a váltó eltérő.
A haver kocsijában több mint ötször kevesebb a km. Egy hónap eltéréssel mállott szét a hengerfejre szerelt műanyag vízleosztó cső.
Gyári fagyállót használunk (a haver szarát is én javítom)
Mindkét műanyag egy azon ponton nyekkent meg...és mindkettő 27 ezer pénz..
..ha hinnék a véletlenekben.....de nem hiszek..
Mondjuk neki még az eredeti váltó van fönt......nekem pedig még eredeti a szervóm ...generátorom...önindítóm.. (mondjuk évente kiszedem...letakarítom..és kenem őket)
Ohh nem próbáltam...csak 1,5 éven keresztül építettem szarból várat..
Night train.....ha ez mond neked valamit..
Kissé sértőnek találom ha valaki feltételezi,hogy alapok nélkül jelentek ki dolgokat......bár inkább leszarom..
Kiegészíteném, véleményed szerint nincs igény örök életű vasakra.
Szvsz. pedig igenis lenne, csak nem éri meg gyártani, mert nem végtelen üzlet. (ezért maradnak nekem a közepesen öreg Japán vasak )
De innen ez már hitvita, aminek nincs értelme.
Lenne itt egy elméleti kérdésem, akarok fűthető pulóvert csinálni nagyrészt az itt leírtak szerint http://www.akmt.hu/sufnituning...
de nem szivargyújtóról hanem akkumulátorról akarom üzemeltetni, amit kinéztem occsó ülésfűtés az ennyit eszik:
Single pad power in high-end switch: 54W
Single pad power in low-end switch: 40W
High-end and low-end switch:
Current in high-end switch: 3.5A-4.5A
Current in low-end switch: 2.5A-3.5A
Ha ez az egyáltalán...
Ha vennék egy hobbi boltban egy 11.1 V LI-Po aksit mondjuk 2000 maH-val elöször is elindulna -e egyáltalán vagy hiányozna neki az a 0.9 V a másik hogy ha jól értem akkor csak egy órát bírna ezzel az aksival? ezek a szutyok fűtések ennyit esznek? hogy oldhatják meg a fűthető kabátokban ezt a dolgot? esetleg drágább kisebb fogyasztású fűtőszálat használnak? Nézegettem fűthető lábbetét azok AAA-s elemmel mennek elvileg 7 órát
Tehát elől maradhat a 110/70, azt hittem kötelezően az is /80 kell legyen ha a hátsó az! A nagyobb gumi, h jobban mutat,az nem annyira fontos számomra,minthogy használtan /70-es gumit alig kaptam.... de per80-ast már többet találtam, csak ne tudtam mi fér el! És ezek nagyon jó állapotban vannak, valamint személyesen megtudom majd nézni mert szomszéd vársoból van a kereskedő. Még egy elsőt kell kapjunk de már tudom h mindkét méret megteszi(de ha lehet per70 marad).... Ez sajnos ilyen, ha nem áldoz az ember újra, az kell jó legyen amit talál, ami használt gumik terén elég halvány ebből a méretből! De a hátsó ha 2008 fölötti megveszem,nagyon jó állapotban... Reménykedek,sok kitartó keresgélés után, hátha lessz egy kis szerencsém, én nem lessz 20 éves gumi ez is És kösz h megosztottad a tapasztalatod velünk
Vezettem ilyet! Élmény volt. Annak ellenére, hogy a futóműve nem olyan kifinomult és kezes mint mondjuk egy street triple-n. Kicsit nehéznek érzed, kevésbé jól irányítható, teljesítménye is visszafogottabb. Ennek ellenére mégis élmény. Mert egy más koncepció, más elvárásokkal és más célokra. Jól sikerült modell. Szerintem ez az egyik legjobban eltalált Harley . A létező összes mai Harleyval mentem és ez volt számomra a legszimpibb.
Zsigákkal versenyeztek az udvaron ki tud többet kihozni belőle 2 gyertyával mert kilopták még a gyárban belőle.
Szétkaptal egy váltót mert az istennek nem jöttek rá mért csak 3,4- és hátramente volt rajta.
Az iván benehgyott egy csvarhúzót és még sorolhatnám.
De attól még most istenítik szerencsétlen kereklámpásat.
Azon tanultam vetetni.
A ganz felé a kis lejtőn gödöllő felől a tesedikig rámszóltak 40-el hogy ne nyomjam mert csörög.
Van mindenre jó és ellenpélda.
Én pl a puntóval úgy vagyok hogy be votam szarva mikor kell komplett kormáyoszlopot cserélni szervóval.............oszt mivan?
Semmi.Azóta is jó.
11 éves majd 200e Km és még a lengéscsillapítók is a gyáriak.
Két hengerfejt tömítés egy termosztát,egy generátor felújítás meg talán egy kormányösszekötő gömbfej volt rajta.
Pedig a híre szerint már bontóba kéne tolnom.
Jó az ülés 5x hegesztettem márt mert mindíg szétnyílik az a gatyagumi erősségű lemez amiből csinálták.