Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 70-es években a CB750-el kezdődően a japok úgy elárasztották őket hogy hidd el volt más rengeteg.
De míg ők a motorral operáltak a hárli rájátszott és életérzést kínált.
Felöltözést tetőtől talpig kiegészítőket a hasznostól a bazári giccsig.
Ergo magadra szabhattad.
És erre többet költ a T. közönség mint maga a motorra.
Megnézheted a saját gépedet is.
vegyél egy Golf2 dize váltót tedd át a difit bele és onnantól hibátlan lesz a váltód.

érdekes mód amint kiderült hogy a benzines csodáknak hullik a váltója elfogyott a piacról a G1-2-3 dizel váltó ha meg van akkor horror áron akarják adni.
..azért ne misztifikáljuk túl a Harleyt...
..azért lett sztár..mert a tengeren túl nem nagyon volt más...
Egy xr1200-on el tudom képzelni a 66-ost.
Bár inkább valami kanyargós hegyi mittoménmit.
Bazinagy az ország csak van ott olyan.
A H-D vel sincs semmi baj szerintem. Csak az a gond hogy nekiáll mindenki szegelni, és az önjelölt fészerépítő bajnokok sokszor szocialista szinten berhelnek. Sok olyan Hárlit ismerek ami gyári, és igen csöpög az olaj, meg a mechanikus zajok, de azt nem kell mondanom hogy az ismeretségben csak annak fosta le a bokáját akié nem gyári volt.
Mert nem volt jó...Elkezdték basztatni, és egyből jöttek a hibák.
Hogy lehet? Mert van az ami megrendelhető alkatrész és mondjuk 1000 dolcsi, meg van az e-bayen a használt "ugyanaz" 300 dolcsiért. A Magyar felhasználó mondanom sem kell melyikre megy rá!
Megmondom őszintén régen én is tele pofával köpködtem a Hárlit, de vannak nagyon jó típusok belőle.
És még valami. Veszel egy tökéletes Japán technikát (Én is azon ülök és szeretem) és 10 év múlva robogó áron tudsz megszabadulni tőle hogy kezdődjön az egész elölről. Veszel egy Hárlit, és ha akarod végigmotorozod vele az életed. Mert IGEN, régi fos elavult technika, de a mai napig mindent megkapsz az 1950-es cokmókodhoz is! GYÁRI és utángyártott alkatrészben egyaránt!
Ezt sajnos egy Japó sem mondhatja el magáról! Pedig bár így lenne!
Nekem most is 130/80-as van fent. Talán még jobb is mert komfortosabb.
Krissal-nak is
A régi autók is kinyuvadnak.
Irgalmatlan ritka a zőccségesmerga ami nem omlott már porrá.
Az új autókba a hiba bele van tervezve. Gari lejár utána lehet bármi. A szervizeknek is meg kell élni, az alkatrészeknek fogyni kell.
Kinek jó az olyan autó mint anno 123-as Merci, 1m km-t elmegy.
A dízeleké jobb...
Pedig mindenki ezzel az örök élet meg egy nap marhasággal jön.

Amúgy maga a blokk ritkán térdel le.

A régebbieknél a turbó és a kiegészítők a kettesnél a kaszni előbb teszi gazdasági tacsra a gépet az újabbaknál a kettős lendkerék és a magas nyomású üzemanyag rendszer és a turbó satöbbi.
... hogy ne használjam azt a szót, hogy újak
Sziasztok
A nagy keresgélésben találtam valami jobb gumit használtak között, csak 130/80as.... A hozzászólások között esso,és Tibkin írt róla, őket idézve: "Én 130/80-assal jártam anno. Semmi különösebb változást nem tapasztaltam. Tehát inkább csak optikai tuning volt az öblösebb gumi. vagy Hátra vegyél 130/80×17-est! Higgy a tapasztalatnak! " Valakinek esetleg még tapasztalata ezzel kapcsolatban? Az új gumiról nem mondtam le véglegesen, de ezek is nagyon jó állapotbanvannak
Céges autóknál minden előfordulhat én a saját tapasztalatomat közöltem. pl.golf2 1.6td- 600e km, polo sdi 300-e km, a váltó hibátlan.
Olaj ha van benne nem szoktam cserélni.
az audimban 400 e-nél kellett féltengely szimeringet cserélni...oszt csáááá
..itt már 571-nél a negyedik érik...
hagyjuk már...direkt fost gyártanak..
Ezt picit cáfolnám.
Majdnem vettem egy transporter 1,9 TD-t aminek gyakorlatilag kifordult a bele és úgy tömték vissza hogy menjen.
A benzines kis köbcentis vw váltók szarok, de évtizedek óta, tehetsz bele bármit. A dizel örök életű.
2002-ig a szegecsek estek le a difiről (ez vonatkozik a család mindhárom tagjára).2 db még elfért a váltóház aljában....a harmadik szét vert mindent...
.aztán módosítottak...most már inkább a difi törik körbe a szegecsek mentén..
571 e. km. van a kocsimban...és most érik a 4. váltó..
hiába cserélgettem én az olajat..váltottam óvatosan...ezek úgy szarok ahogy vannak..
Remélhetőleg az újabb konstrukciókban már javítottak a konstrukciós hibákon..
Olaj.... Érdekes módon több típusnál nem jelölnek sem teljesítményt..sem GL szintet....Az okosok azt mondják ,hogy kimondottan a konszern által forgalmazott olajat szabad bele tenni (azokon a dobozokon sincs info,) Tapasztalatom az ,hogy 75/90-től is u.a történik mint a gyáritól..
Amúgy millió féle variáns váltóval szerelik az autókat...Az enyémben történetesen most egy Seat Leon váltója van..
ok agyalok még...
Akkor hátsó doboz már nem kell. Kell két oldaldoboz, metróban kb 5000/db platnival. A hátsó doboznak meg lehet olyan keretet is, amire platni nélkül is felmegy a doboz (nekem is így volt). A komplett konzol anyaga meg kijön vagy 2-3 ezresből. Szóval 15-ből megvan a komplett tartód 3 dobozzal, és még a lakatos haverod söre is belefér.
Biztos lesz, aki lebeszél az olcsó dobozról, én még egyet sem hagytam el, és nem is ázik be!
dobozszett+ konzol nem fér bele a költségvetésbe. abból kell főzni ami van. "gyári csomagtartó (max. 5kg.) a tartólemezt kell, kéne megerősíteni+ alátámasztani. van egy dobozom konzol nélkül, ezt akarom majd ráapplikálni. és hengertáskában gondolkodom kétoldalt, ezeknek kéne valami tartószerűség. még agyalok.
(majd privátban kérhetek még segítséget a további felkészüléshez?)
Ja. Mer ott a kaland, ha végigcsopizol a 66-oson . Bár egy HD-vel lemotorozni sok ezer mérföldet hibamentesen már kaland.
nem én mondtam, hanem az ami "kollégák" ! (egy OCC choppers-nél biztos használhatóbb ! )
Könnyű helyzetben vagy, egy páran már gyártottunk tartót, szóval van alap a kópiához.
Tetszetős masina, de kalandra nem való.