Szerintem nem egyről beszélünk.A tervezett avultatás az én olvasatomban azt jelenti, hogy a gyártó belövi, hogy a turbó mondjuk 101 ezernél szarjon be és a garancia 100 ezer km-nél lejár.
Erre mondtam, hogy ilyen nincs ezt nem lehet kiszámolni.Max konstrukciós hibák lehetnek illetve spórolás
de van !
és nem csak az elektromos kütyüknél. Mr. Henry Fordról is vannak "érdekes" történetek a T modellel kapcsolatban.
aztán van még egy sunyibb módja is .úgy nevezik : DIVAT !
Olyan, hogy "tervezett avulás" nincs.A gyártó nem tudja kiszámolni a millió vásárló miként használja a gépet.Vagyis belőnek mindent középértékre és lesz ami lesz.a Legtöbb hiba a felhasználóra vezethető vissza.Mechanikus hibára gondolok az elektromosak más tészta.
Valamelyik reggel arra ébredtem, hogy veszettül süt be az ablakon a napocska! Mondtam is anyának: Kár,hogy december van és nem március vagy április. Motorozni való idő volt ránézésre! Szörnyű ez a semmien tél! Legalább hó lenne, vagy nagyon hideg!
3 HD-s van az ismertségi körben. 1 szereti az épített bicaját, de ő fanatikus, és az állandó hátsó defektek miatt nem megy 50km-nél messzebb (210-es gumi). A másik HD-s rájött, hogy nem vágyik tovább életérzésre, ő bizony MOTOROZNI akar. A harmadik páciensnek az elvárásai alapján a Buell-t dobta ki a katalógus. Majdnem ki kellett hagynia a svájci túránkat a folyamatosan szar motorja miatt. Én még embert úgy köpködni nem láttam....
Ezt már lehet tapasztalatnak nevezni?
Speciel a csopperos,softail-es,electra,túrabálna sorozat nem jön be a vastagkerekes hasoncsúsz vonat szörnyszülöttektől hányok de a repertoárból ez valamiért nagyon bejön.
Nem mondom hogy hanyatt-homlok rohanok venni de tetszetős.
És erő is van benne bőven.
Tavaly nyáron egy szlovákiai motorost húztam ki a pácból. Léváról mentem Selmecbányára, az "ezerkanyar" úton. Szegénynek elromlott az üzemanyagszint visszajelzője, és benya nélkül maradt a semmi közepén. Azt mondta várja a cimbiket, én meg tovább mentem. Visszafelé ugyanott rostokolt. Aztán hoztam neki flakonba egy kis benyát. Megvan a száma is, lehet majd megcsörgetem egy szlovák kör alkalmával, aztán jobban szemügyre veszem a gépest.
Neki volt ilyen, vagy hasonló Harley-ja. Használtan 8000 ájróért vette.
Jó a téma! Én csak annyit tudok a mai gépek tartósságáról, hogy kedves olasz partnerünk halkan megsúgta, a gép öt éves koráig alkatrészként költsd rá az új árának a felét, így utána vagy újat veszel, vagy inged gatyád rámegy a javításokra. És ezt kerek-perec megmondta, hogy így tervezik, amikor a hibákat kezdtük volna neki ecsetelgetni. gondolom ez autós-motoros téren is igaz. Ott is sokk furcsasággal találkozom mostanában, amikkel régen nem!
szerintem el van kényeztetve a mkp.-os társadalom. minden igényt ki tudnak elégíteni a gyártók. az egyik jobb, mint a másik. igények, ideák, és persze zsé kérdése.
úgy vagyunk mint Gombóc Artúr: http://youtu.be/Yw-PPjGPPLg
Igaz amit Zoli írt!
A Hárli abban volt jó amiben Amerika amúgy is! Show-t csináltak , meg legendát egy ki...ott középszerű technika mellé!
Amúgy is én azt vallom hogy ha valami nem a legjobb annak kell egy legenda...Máris eladható!
De az érdemeit sem lehet elvitatni.
Az más kérdés hogy ha technikai szemmel nézzük bármelyik Japó üti- vágja a Harley-t.
Ott a Vespa ! Én rajongok a régi tradicionálisokért! De ettől még ha nem az érzelem oldaláról közelítem el kell mondjam mai szemmel nyilván egy fos! De mégis van benne valami ami miatt jó vele menni! Jó áttörölgetni, jó picikét bütykölni vele...Szerethető. De azért sosem venném egy lap alá egy SH125i-vel! Nem az a kávéház...De ugyanúgy hozza a hárlinál már említett hasonlatomat. Mikor az új SH125i-ből már műanyag fikagombóc sem marad, a Tradicionális vespád árából még egy komoly nagymotort is vehetsz...
Nem misztifikálom túl, de nem is ülök fel arra a vonatra amin azok utaznak akik még nem is próbálták, csak hallottak róla, de a véleményük szerint"Az szar!"
Amit leírtam az nem misztifikálás, hanem igazság.
Onnan vált volna azzá ha elkezdem a hülye marketinges maszlagot a lemenő nap felé motorozó marlboro man-ről, meg arról hogy ez ilyen jó, meg olyan jó. Leírtam az olajfolyást , meg a többit. Szerintem tárgyilagos voltam. Amennyiben nem, úgy szívesen részt veszek eszmecserében! NEM VITÁBAN! Tényeken alapuló eszmecserében. Abból ugyanis akárki tanulhat.
Szerinted mér van ennyi visszahívás?
Erre mondtam, hogy ilyen nincs ezt nem lehet kiszámolni.Max konstrukciós hibák lehetnek illetve spórolás
esetleg csere 150-160 szélesre!
tel:06307316232
és nem csak az elektromos kütyüknél. Mr. Henry Fordról is vannak "érdekes" történetek a T modellel kapcsolatban.
aztán van még egy sunyibb módja is .úgy nevezik : DIVAT !
Ezt már lehet tapasztalatnak nevezni?
http://youtu.be/Pn_fDLi7MLs
Nem mondom hogy hanyatt-homlok rohanok venni de tetszetős.
És erő is van benne bőven.
Neki volt ilyen, vagy hasonló Harley-ja. Használtan 8000 ájróért vette.
Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
Üdv az új GS tulajoknak! Hajrá!
Jó a téma! Én csak annyit tudok a mai gépek tartósságáról, hogy kedves olasz partnerünk halkan megsúgta, a gép öt éves koráig alkatrészként költsd rá az új árának a felét, így utána vagy újat veszel, vagy inged gatyád rámegy a javításokra. És ezt kerek-perec megmondta, hogy így tervezik, amikor a hibákat kezdtük volna neki ecsetelgetni. gondolom ez autós-motoros téren is igaz. Ott is sokk furcsasággal találkozom mostanában, amikkel régen nem!
úgy vagyunk mint Gombóc Artúr:
http://youtu.be/Yw-PPjGPPLg
A Hárli abban volt jó amiben Amerika amúgy is! Show-t csináltak , meg legendát egy ki...ott középszerű technika mellé!
Amúgy is én azt vallom hogy ha valami nem a legjobb annak kell egy legenda...Máris eladható!
De az érdemeit sem lehet elvitatni.
Az más kérdés hogy ha technikai szemmel nézzük bármelyik Japó üti- vágja a Harley-t.
Ott a Vespa ! Én rajongok a régi tradicionálisokért! De ettől még ha nem az érzelem oldaláról közelítem el kell mondjam mai szemmel nyilván egy fos! De mégis van benne valami ami miatt jó vele menni! Jó áttörölgetni, jó picikét bütykölni vele...Szerethető. De azért sosem venném egy lap alá egy SH125i-vel! Nem az a kávéház...De ugyanúgy hozza a hárlinál már említett hasonlatomat. Mikor az új SH125i-ből már műanyag fikagombóc sem marad, a Tradicionális vespád árából még egy komoly nagymotort is vehetsz...
Amit leírtam az nem misztifikálás, hanem igazság.
Onnan vált volna azzá ha elkezdem a hülye marketinges maszlagot a lemenő nap felé motorozó marlboro man-ről, meg arról hogy ez ilyen jó, meg olyan jó. Leírtam az olajfolyást , meg a többit. Szerintem tárgyilagos voltam. Amennyiben nem, úgy szívesen részt veszek eszmecserében! NEM VITÁBAN! Tényeken alapuló eszmecserében. Abból ugyanis akárki tanulhat.