Azért ne túlozzunk.A Sanyi főtengelyét megköszörülték azért tört el.
Nem jellemző rá annyira.
És nem a tieddel versenyeztettem hanem a srác által linkelt 450-eressel.
Az nem fórumos informált,kétkulcsos csak egy képesmotoros eladó járgány ami indításnál gőzölög vagy füstöl.
Nézd a két történet között az a difi ,hogy választhatsz egy 1999-es kozmetikázott cucc..zéro történelemmel....vagy egy 2003-as 25 kw-os szervizkönyves,két kulcsos szar között..de az utóbbi új korától a családban van..és nincs kozmetikázva...na meg persze többen is látták,hallották...és természetesen véleményezhetik.
Köztudott ,hogy a régi sv valamilyen konstrukciós oknál fogva hajlamos a főtengelyét eltörni...de lehet ,hogy nem jól tudom..
....amúgy pedig mindenki azt vesz amit akar
Ha mindkettő hibátlan és tényleg, akkor kb 60-80 a forgalomba helyezés névre írva + 1-2 nap rohangászás.
Régi SV-ért tuti nem adnék 500-520 ezer jó magyar forintot...
Hol írja, hogy szedd szét, ha mindkettőben 10 alatt van? Ez baromság... Igen, 10-14 bar közti a normál érték, vagy akkor kell bontani, ha a két henger közt 2 barnál több a különbség vagy akkor, ha 8 alatt van a kompresszió.
Egyébként 100ezer km-nél többet semmiképp nem megy el anélkül, hogy legalább egy gyűrűgarnitúrát ne kérne.
Nem jellemző rá annyira.
És nem a tieddel versenyeztettem hanem a srác által linkelt 450-eressel.
Az nem fórumos informált,kétkulcsos csak egy képesmotoros eladó járgány ami indításnál gőzölög vagy füstöl.