Loffi! Tavasztól őszig szinte minden hétvégén nyomunk egynapos túrákat (500 km körülieket), és tényleg nagyon vagányan szoktak libasorban haladni a GS500-asok. Persze nem csak ilyen motorosokkal gurulunk együtt, itt is a társaság egy részének más motorja van.
na ez így hosszú lenne ...ez ( mármint a GS 500 )lassan "gyűjtő" topic.
van helyi mennyünk má... ,sokan más csapattal is csapatnak..., vannak magányos farkasok, túrák,közös bulik, s mi szem száj ingere akár Te is szervezhetsz.
ismerkedj ,olvasgass !
Hááát...melyik részére teccik gondolni? Mindkét állitásomat tartom...
Mondjuk a 300GTS talán kényelmesebb, ellenben a GS 500 gyorsabb így rövidebb etap...
Ez sajnálatos... Szerintem nagyon vagány tudna lenni, ha minél több GS 500 elindulan egy csapatban. Meg kellene próbálkozni szervezni több kisebb, egynapos és talán 1-2 többnapos túrát.
Hozzászólásoddal kapcsolatban itt a GS500 fórumon megint eszembe jutott a kabaré tréfa, ahol összekeveredtek a telefonvonalak: " megérkezett már az NDK turmixgép, a levehető ajtós?" --------- http://www.youtube.com/watch?v...
Még 2011-ben volt egy olyan túrafelhívásom, hogy "Kis kör, kis pénz, kis motorok" Szándákaim szerint 250-500-as motorokat vártam a túrára, ennek ellenére egy FZ-6S, egy TDM850 és egy CBF 1000 sorakozott fel az indulási ponton. No meg a GS-em.
Két napra 1200+ kilométeres túratávot biztos sokallták volna mások ilyen "kis" motoron
Gyakorlatilag a váz,kormány,idomok,ülés kéne meg ilyenek.
Van egy komplett kábelekkel rendelkező újabb blokkom meg egy SR első komplett.
Tehát a terv hogy kéne valami amin nincs első kerék meg blokk és elektromosság.
Februárra kotrok pízt össze valahogy.Monnyuk 15 blokk fékek,kerekek,elektromosság nélkül a váz és a műanyagok,tank,ülés satöbbi?
Csak tippelek mert fingom nincs az árakról.
Köszi a hozzászólást.. Persze, hogy nyitott, nem is "úgy gondoltam", csak nem mindegy, hogy 10 db ezres és egy 500-as vagy fordítva Csak így gondoltam... Merre jártatok eddig és van-e valami terv 2013-ra?
Szia!
Szóval röviden:
Nekem van egy vizes 70ccm-es elvileg 1999-es MC2-m. Amiből bontásra szeretnék nagyjából 40e pénzt kiárulni. A robi üzemképes, működik, de:
Az idomok sok helyen töröttek, karcosak.
A vízpumpát az elmúlt években mindig cseréltem, de elengedi a vizet a szimering.
Akku qka.
A hátsó kerék lóg!
A karbi felújítandó (ha lehet).
Az első teló, még zsíros volt, valaha.
A dugó palástja, az egéstér alatt hiányos.
Elektromos rész, műszerfal, fék rendben.
Pár hete, véletlenül nem szintetikus olajat tettem bele, azóta nyélgázra megtorpan. Visszaengedve szépen kihúz.
Van egy valag tartalék alkatrészem (új szíj, új görgő stb), valamint egy párszor használt lendkerék lehúzó.
Mondj rá így egyben egy korrekt árat. (ötezerért nem csupaszítom le a vázat!)
Ha jól érzékeltem..a 25kw jobban tartja az árát...Mondjuk nem fogom fillérekért eladni..mert nekem ez bőven megfelel...
...sőt arra az évi 4-5000 km futásra még spúrosan is király módon jövök ki...és a fogyasztását még bele sem vettem..
van helyi mennyünk má... ,sokan más csapattal is csapatnak..., vannak magányos farkasok, túrák,közös bulik, s mi szem száj ingere akár Te is szervezhetsz.
ismerkedj ,olvasgass !
Az más kérdés hogy egy régi vespa nyergében napi 4-500 kilométer fölé kerülni már nehézkes.
Mondjuk a 300GTS talán kényelmesebb, ellenben a GS 500 gyorsabb így rövidebb etap...
...jut eszembe...a rétest kezdem unni:)
Minden tiszteletem és irigységem előtted, nagyon szép a fotótárad
http://www.youtube.com/watch?v...
Szeretettel küldöm BUÉK-os hangulatban.
Két napra 1200+ kilométeres túratávot biztos sokallták volna mások ilyen "kis" motoron
Van egy komplett kábelekkel rendelkező újabb blokkom meg egy SR első komplett.
Tehát a terv hogy kéne valami amin nincs első kerék meg blokk és elektromosság.
Februárra kotrok pízt össze valahogy.Monnyuk 15 blokk fékek,kerekek,elektromosság nélkül a váz és a műanyagok,tank,ülés satöbbi?
Csak tippelek mert fingom nincs az árakról.
Köszi a hozzászólást.. Persze, hogy nyitott, nem is "úgy gondoltam", csak nem mindegy, hogy 10 db ezres és egy 500-as vagy fordítva Csak így gondoltam... Merre jártatok eddig és van-e valami terv 2013-ra?
Szóval röviden:
Nekem van egy vizes 70ccm-es elvileg 1999-es MC2-m. Amiből bontásra szeretnék nagyjából 40e pénzt kiárulni. A robi üzemképes, működik, de:
Az idomok sok helyen töröttek, karcosak.
A vízpumpát az elmúlt években mindig cseréltem, de elengedi a vizet a szimering.
Akku qka.
A hátsó kerék lóg!
A karbi felújítandó (ha lehet).
Az első teló, még zsíros volt, valaha.
A dugó palástja, az egéstér alatt hiányos.
Elektromos rész, műszerfal, fék rendben.
Pár hete, véletlenül nem szintetikus olajat tettem bele, azóta nyélgázra megtorpan. Visszaengedve szépen kihúz.
Van egy valag tartalék alkatrészem (új szíj, új görgő stb), valamint egy párszor használt lendkerék lehúzó.
Mondj rá így egyben egy korrekt árat. (ötezerért nem csupaszítom le a vázat!)
Mimennyimerrenemsokért?
Valaki mintha pár héttel ezelőtt keresett volna itt egy Piaggio NRG MC2 vázat.
Lehet hogy tudok segíteni!
Tőmondatokban:
-igen szokott ... , de nem csak GSöccá! nyitott a "csapat".
találsz itt mindent!
-csak rajtad múlik! és szeresd a rétest
...akárkinek meg pláne..
..főleg ,hogy most baszakszom a "tök" lámpa nyújtott tartójával
...sőt arra az évi 4-5000 km futásra még spúrosan is király módon jövök ki...és a fogyasztását még bele sem vettem..