Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hö hö..550-ért én is odaadom a 25kw-s vackomat..persze extrák nélkül:)
Csak a doboz előtti U alakúra gondolok. Vagy az is bonyolult lenne? Kb 3-4 centivel lenne szélesebb vele motor.
Ezeket nem.De evvel akkora leszel mint egy elefánt és hátra megtámasztanám valahogy mindkettőt.
By the way.... A bukócsöves fellángolásom viszont még mindig nem múlt el.
Ezen a rendőr Divin ami van a doboz előtt például már egész megnyugtatóan néz ki. Gondolom egy ilyet azért nem egy nagy pénz csináltatni egy átlagbéla lakatossal sem. Felső ponton a segédvázhoz, alsón pedig a lábtartó helyére van felerősítve. Kalandtúrázni úgyis egyedül járok, nem utassal.
Így hirtelen a 100 ból ezeket néztem ki.
Lehet odagurulva szarok de így képről elképzelhető hogy nem.

link

link


Mivel neppereké alku szerintem játszik ha nem akarják a pénzüket dögleszteni.
Adják azt 25 kw-os verzióban is? :)
Tudom, miért nem csinálok nagyot... megvan az elméletem arra, hogy miért szivatom magam ezzel.
Na jó de nem úgy vannak az átlagos emberkék hogy megyek megyek pilisszentlászlón és hopp elémugrik egy köves patakmeder.
Max egy kutya.
Amíg nem Németországban lakik az ember, bármikor szembejöhet vele egy földút... jobb az elővigyázatosság
Most nem ferdült ízlésű beteg hajlamú embereknek hanem átlag motorozósoknak ajánlom.
Egy GS-t hamarabb vinnék dagonyázni, mint egy SV-t. Ráadásul a GS-n nincs semmi olyan ami megszenvedné a földutas kalandetapokat.
Mértis?
Kinézet,tartósság szempontjából KB ugyanaz.
Fenntartási költségei meg számottevően nem nagyobbak.
Duplafék,nagyobb teljesítmény,fiatalabb konstrukció és árban ugyanott van.
Ehhez nincs hozzáfűzni valóm. Annak ellenére hogy nem érzek ingerenciát se GS 500-ra se kisSV-re, valahogy én is inkább GS-t vennék.. ha már választani kéne.
Megint ott tartok hogy jó is meg szép is de 450-ért már lehet egy SV-m is.
Itt most konkrétan 5 napról van szó. Kb egy tank benzin ára amit megspórolthat
Ha két év múlva akkor mégtöbbet.
Ha januárban veszed akkor megspórolsz egy kevés teljesítményadót is
Közben megvan a gyári érték, ha esetleg szüksége lenne rá valakinek:
Standard: 10-14 kg/cm2
Limit: 8 kg/cm2
Különbség max: 2 kg/cm2

Szervízelni kell ha egyik henger 8 kg/cm2 alatt van; ha a hengerek közti különbség nagyobb mint 2 kg/cm2; vagy ha mindkét hengerbe kevesebb mint 10 kg/cm2 a mért érték, akkor is ha 8 kg/cm2 felett van.
Forrás:http://www.scribd.com/doc/4878...
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
Bízom benn, hogy holnap egy király GS500 boldog tulajdonosa leszek.
Az enyémból felmelegedésig csavarni lehet a vizet.
Átbaszós a video hang, de ennek tök jó hangja van, így távolról. Ganjanak van igaza, simán lehetett vízgőz is...
Köszönöm szépen! Akkor ez lesz az etalon. :)
Jól néz ki, mi is megterveztünk egyet a barátommal, esztergáltatni fogjuk végül, neki is kell.... ez 4 cm lessz. Köszi szépen az infókat és a képet is
Nekem 10 bar a kompresszióm, jól indul hidegben is, nem füstöl.
Én nem tudtam elcsábulni a jó időnek mert szétszedtem egy kicsit. Benzincsövek cseréje, akkumulátor tartó festése, benzincsapból kiiktattam a vakumot, helyette beiktattam egy mágnesszelepet. Tavaly párszor megtréfált 140 felett.
Na így láttatlanban kb így kéne kinéznije.Valahol úgy tanultuk hogy benzines motornak 10-12 bar a kompressziója.
It should be over 150 psi ideally. - szóval legyen 10.3 fölött... ahány ház...