By the way.... A bukócsöves fellángolásom viszont még mindig nem múlt el.
Ezen a rendőr Divin ami van a doboz előtt például már egész megnyugtatóan néz ki. Gondolom egy ilyet azért nem egy nagy pénz csináltatni egy átlagbéla lakatossal sem. Felső ponton a segédvázhoz, alsón pedig a lábtartó helyére van felerősítve. Kalandtúrázni úgyis egyedül járok, nem utassal.
Mértis?
Kinézet,tartósság szempontjából KB ugyanaz.
Fenntartási költségei meg számottevően nem nagyobbak.
Duplafék,nagyobb teljesítmény,fiatalabb konstrukció és árban ugyanott van.
Ehhez nincs hozzáfűzni valóm. Annak ellenére hogy nem érzek ingerenciát se GS 500-ra se kisSV-re, valahogy én is inkább GS-t vennék.. ha már választani kéne.
Közben megvan a gyári érték, ha esetleg szüksége lenne rá valakinek:
Standard: 10-14 kg/cm2
Limit: 8 kg/cm2
Különbség max: 2 kg/cm2
Szervízelni kell ha egyik henger 8 kg/cm2 alatt van; ha a hengerek közti különbség nagyobb mint 2 kg/cm2; vagy ha mindkét hengerbe kevesebb mint 10 kg/cm2 a mért érték, akkor is ha 8 kg/cm2 felett van.
Forrás:http://www.scribd.com/doc/4878...
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
Bízom benn, hogy holnap egy király GS500 boldog tulajdonosa leszek.
Én nem tudtam elcsábulni a jó időnek mert szétszedtem egy kicsit. Benzincsövek cseréje, akkumulátor tartó festése, benzincsapból kiiktattam a vakumot, helyette beiktattam egy mágnesszelepet. Tavaly párszor megtréfált 140 felett.
Ezen a rendőr Divin ami van a doboz előtt például már egész megnyugtatóan néz ki. Gondolom egy ilyet azért nem egy nagy pénz csináltatni egy átlagbéla lakatossal sem. Felső ponton a segédvázhoz, alsón pedig a lábtartó helyére van felerősítve. Kalandtúrázni úgyis egyedül járok, nem utassal.
Lehet odagurulva szarok de így képről elképzelhető hogy nem.
link
link
Mivel neppereké alku szerintem játszik ha nem akarják a pénzüket dögleszteni.
Tudom, miért nem csinálok nagyot... megvan az elméletem arra, hogy miért szivatom magam ezzel.
Max egy kutya.
Kinézet,tartósság szempontjából KB ugyanaz.
Fenntartási költségei meg számottevően nem nagyobbak.
Duplafék,nagyobb teljesítmény,fiatalabb konstrukció és árban ugyanott van.
Standard: 10-14 kg/cm2
Limit: 8 kg/cm2
Különbség max: 2 kg/cm2
Szervízelni kell ha egyik henger 8 kg/cm2 alatt van; ha a hengerek közti különbség nagyobb mint 2 kg/cm2; vagy ha mindkét hengerbe kevesebb mint 10 kg/cm2 a mért érték, akkor is ha 8 kg/cm2 felett van.
Forrás:http://www.scribd.com/doc/4878...
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
Bízom benn, hogy holnap egy király GS500 boldog tulajdonosa leszek.