Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mai GS árakról annyit, hogy 2008 körüli F-eseket simán kapsz 650 körül, de a drágábban hirdetetteket is simán el lehet hozni ennyiért. Ehhez kell belőni a régebbiek árát.
Én is jót mulattam, mert az enyém volt a 205GTI és a GSI az Öcsikémé... Azóta is dacosan mondja, hogy "de egyszer lenyomtalak, ne vigyorogj" Én olyankor beszarok a röhögéstől és ő még idegesebb, pedig vagy 10 éve eltelt azóta....
Van ott hideg meg hó rendesen.
Inkább a keleti part lejjebb ott van pár hegység vagy a sziklás lefelé egész az undokig.
Nem, a másik már nem tört el mert nem köszörültet vettem hanem egy tényleg jó állapotú bontottat, de mással volt utána baja.....nem lett az már tökéletes....
"Befogadó nemzet
Szép ország.
A Kanadai srác?
És alatta nem tört ketté? Mert ha valaki üti vágja a technikát az ő
Kanada rémlik?...
Kettétöööört?
Ki vette meg?
Mer' akkor még nem ismertük egymást....amikor vettem akkor ismertem mega társulatot, de rá félévre kettétört és akkor vette,m az első SV1000-et, a régit megcsináltam és eladtam... .....és ki lett azn új tulaja?....
Ehhehe...Ezen jót mulattam! "Be kellett bizonyítani"
Erre bevallom én sem emlékeztem
Nekem ha régi SV akkor a következő nevek ugranak be:
-Papp Gyuri
-Töki
- Csucsu
Még Bervám és oldalas T5-ös is amit napi szinten használtam....
De durva, lefotózhatnád egyszer unalomból
Törött hajtókart már láttam, ki is ütötte a blokk oldalát egy GSI kadettnél, (családi munka volt, be kellett bizonyítani, hogy megy úgy egy pöckölt GSI, mint egy Pöckölt 205GTI... ment is, egyszer ), de a főtengely még új volt nekem
Zsenge koromnál fogva nem volt meg, hogy neked volt első generációs 650-esed is.
Nem akartam nevesíteni....
Még többel előzővel, ez a 3. SV-m....az egy 99'-es volt....
Ez a mostani vagy az előző SV-ddel történt?
Otthon van még a törött a hajtókarokkal együtt....a motor még járt úgy is csak kissé zavarosan mert a lógás miatt a generátor forgórésze beleért az állórészbe így azt is cserélnem kellett.....
Hát Töki gépe még megy azon csodálkozom.
Az SV mindent kibír...Amiket én már láttam SV-s körökben annak a Japánban is csak hajlongás meg fényképezőcsattogtatás lenne a vége.
Sziasztok!

Szokott itt valaki túrákat, gurulásokat rendezni? csak gs-ek!
Nem ismerem még a csapatot, de egyszer majd csak meg fogom?
Olyat már hallottam, hogy a köszörült főtengely szarabb, mert a felső fémréteg jobban volt megedzve és onnantól jobban kopott, megint csapágyas lett, stb.... de eltörni még nem hallottam, az is igaz, hogy autós körökben mozogtam és ott ugye nem 10ezreket forognak...
Valaki mondta is, hogy ezért nem szabad stunt motort venni, bármennyire jó árban van, mert a sok egykerekezés miatt néha eltűnik a kenés...
..bakker akkor benyeltem a városi legendát..
..visszaszívom..
..Az SV jó!
Mondjuk az igazat megvallva nekem mindig is tetszettek...főleg a régebbiek..
Ez így van, azt köszörülték amit nem bír a mkp. főtengő......ami előfordul az az ha sokat keróznak vele hosszan akkor van kenés problem amitől hajtókaros lehet, vaélószínűleg az enyémmel is ez lehetett az előző gazdánál aki köszörültette a főtengelyt.....6000-et bírt míg eltört....,de ettől ez még nem általános mert másikról még nem hallottam ilyet, csapágyas az lett pár darab, de az sem jellemző, normál használatnál bőven 100000km felett elmennek....