A mai GS árakról annyit, hogy 2008 körüli F-eseket simán kapsz 650 körül, de a drágábban hirdetetteket is simán el lehet hozni ennyiért. Ehhez kell belőni a régebbiek árát.
Én is jót mulattam, mert az enyém volt a 205GTI és a GSI az Öcsikémé... Azóta is dacosan mondja, hogy "de egyszer lenyomtalak, ne vigyorogj" Én olyankor beszarok a röhögéstől és ő még idegesebb, pedig vagy 10 éve eltelt azóta....
Nem, a másik már nem tört el mert nem köszörültet vettem hanem egy tényleg jó állapotú bontottat, de mással volt utána baja.....nem lett az már tökéletes....
Mer' akkor még nem ismertük egymást....amikor vettem akkor ismertem mega társulatot, de rá félévre kettétört és akkor vette,m az első SV1000-et, a régit megcsináltam és eladtam... .....és ki lett azn új tulaja?....
De durva, lefotózhatnád egyszer unalomból
Törött hajtókart már láttam, ki is ütötte a blokk oldalát egy GSI kadettnél, (családi munka volt, be kellett bizonyítani, hogy megy úgy egy pöckölt GSI, mint egy Pöckölt 205GTI... ment is, egyszer ), de a főtengely még új volt nekem
Otthon van még a törött a hajtókarokkal együtt....a motor még járt úgy is csak kissé zavarosan mert a lógás miatt a generátor forgórésze beleért az állórészbe így azt is cserélnem kellett.....
Olyat már hallottam, hogy a köszörült főtengely szarabb, mert a felső fémréteg jobban volt megedzve és onnantól jobban kopott, megint csapágyas lett, stb.... de eltörni még nem hallottam, az is igaz, hogy autós körökben mozogtam és ott ugye nem 10ezreket forognak...
Valaki mondta is, hogy ezért nem szabad stunt motort venni, bármennyire jó árban van, mert a sok egykerekezés miatt néha eltűnik a kenés...
Ez így van, azt köszörülték amit nem bír a mkp. főtengő......ami előfordul az az ha sokat keróznak vele hosszan akkor van kenés problem amitől hajtókaros lehet, vaélószínűleg az enyémmel is ez lehetett az előző gazdánál aki köszörültette a főtengelyt.....6000-et bírt míg eltört....,de ettől ez még nem általános mert másikról még nem hallottam ilyet, csapágyas az lett pár darab, de az sem jellemző, normál használatnál bőven 100000km felett elmennek....
Inkább a keleti part lejjebb ott van pár hegység vagy a sziklás lefelé egész az undokig.
És alatta nem tört ketté? Mert ha valaki üti vágja a technikát az ő
Ki vette meg?
Nekem ha régi SV akkor a következő nevek ugranak be:
-Papp Gyuri
-Töki
- Csucsu
Törött hajtókart már láttam, ki is ütötte a blokk oldalát egy GSI kadettnél, (családi munka volt, be kellett bizonyítani, hogy megy úgy egy pöckölt GSI, mint egy Pöckölt 205GTI... ment is, egyszer ), de a főtengely még új volt nekem
Szokott itt valaki túrákat, gurulásokat rendezni? csak gs-ek!
Nem ismerem még a csapatot, de egyszer majd csak meg fogom?
Valaki mondta is, hogy ezért nem szabad stunt motort venni, bármennyire jó árban van, mert a sok egykerekezés miatt néha eltűnik a kenés...
..visszaszívom..
..Az SV jó!
Mondjuk az igazat megvallva nekem mindig is tetszettek...főleg a régebbiek..