ilyet találtam egy fórumon: between 140psi and 175psi illetve minimum 142psi. Tehát ~9.8 és 12 bar közt kell lenni a nyomásnak. A maximum különbségre pedig azt írják, hogy 28psi, vagyis max ~1.8 bar lehet.
Még nem láttam saját szememmel, így nem tudom. Magyar lévén nyilván a legrosszabbra gondol az ember. Előfordulhat, hogy semmi komoly kék füstről nincs is szó. Azért már szereztem kompresszó mérőt, így már csak a szükséges nyomást kell kitalálni. Keresek service manual-t, hátha az mond erről valamit.
Nem lehet ,hogy az indítás után...a gőzt néztétek füstnek?
50 ezer km lószar egy gs-nek..
..ha valósak az olaj fogyasztásának adatai akkor egy teljesen jó motor van a vázban..
A kompressziómérésnek még utána nézek. Ha meg lehet oldani akkor megcsinálom. Ha jól kerestem utána, akkor ennek a motornak 9.0:1 a gyári értéke. Mennyi lehet a normális egy 9-10 éves, 50 ezret futott példány esetén?
Sajnos elég behatároltak a lehetőségeim, ezért nem tudok olyan szinten válogatni ahogy szeretnék (de ez az én hülyeségem). Egyáltalán nem olcsó, piaci áron van.
Már értem.
Az olajfogyás bármennyi lehet, azt mond, amit akar... most belegondolva a 5-6 deci nagyon kevés.
Méress kompressziót, de komolyan! Az enyém is füstölt, henger / dugócsere lett a vége. Ha motorféknél füstöl, simán lehet szelepszárszimering is, de a kérdés az, hogy miért veszel olyat, ami füstöl, ha van olyan is ami nem?
Annyira olcsó, hogy belefér egy szétszedés-összerakás is, ha mégis belenyúlsz?
Mennyire húztad neki? Ha forgatod a GS-t, akkor igenis eszi az olajat, nem mint állat, de a 6000-en a fél liter akkor teljesen rendben van.
Hidegindításánál, gondolom szívatót használtál, akkor is rendben van egy böffenet, túldúsítod picit, de nézzétek meg, hogy motorféknél mit csinál, én mérnék kompressziót is!
ok, köszönöm.
A srác nagyon becsületesnek tűnik és láttam videót a motorról ami tiszta járást mutat. Akkor nem pánikolok ekkora olajfogyástól.
Köszönöm!
Ha nem kamuzik és tényleg csak annyi olajat eszik meg a motor, én kötve hiszem hogy baja lenne.
Az ex GS-emből füstöt kicsikarni se lehetett, de gyepálástól függően 3-7 deci olajat megevett 1000 kilométeren. Ez volt a legnagyobb hátránya annak a motoromnak. Mondjuk ehhez nem tudom, hogy mennyire járult hozzá a két majdnem teljesen nyitott dob.. biztos tett érte.
kösz a gyors választ!
sajnos még nem láttam, de a tulaj volt olyan becsületes és mindent elmondott a motorról.
azt mondja kicsit ő is megijedt mikor látta, de a szerelő azt mondta neki, hogy ennyi füst egy ennyi idős motortól nem veszélyes. de minimális járás után gázadásra már nincs semmi. vagyis a szavaiból úgy veszem ki, hogy csak indításkor jelentkezik. hogy fekete vagy kék azt nem tudom.
Egy kérdésem lenne, mit jelent egy 9-10 éves gs esetén, ha a motornál hidegindításkor kis füst mutatkozik? Csak indításkor. Később gázhúzásra teljesen tiszta, füstmentes a járása. Valamint 6000 km alatt igényle kb 5-6dl olaj utántöltést.
Ezek alapján mit mondanátok a motor állapotára?
Most ez a 7 celsius nem tűnik rossznak egy robogózáshoz..A nagymotort sajnálnám összekoszolni, mert nem tudom úgy otthagyni a garázsban mint eb azt a bizonyos emésztési végtermékét. Elég masszív takarítás lenne utána .
Én meg a garázsba sem tudok lemászni, ismét kiütött a láz! Évekig nem voltam beteg, most meg visszazuhanok hetente. Lehet hogy itt a vég... Na azért nem sírok, lesz ez még így se! Legalább így van időm megtervezni a garázs lim-lomjainak a kiárusítását, a szezonkezdő túrát stb.
Vazzzee mindenkinél tűz a nap odakint, vagy csak nekem küldött lelki gyötrelem a kinti jóidő?!?!
(9-10.3)