“Motorok füstje borítja a tájat,
Karácsonyi bejgli növeli a hájat.
Pihen a motoros, fázik keze-lába,
Szentestére készül, a Jézuskát várja.
Mi lesz a fa alatt?Izgul ő most nagyon,
Komplett kipufogó?Hú, az egész vagyon!
Csodálja a család: nem olajos a keze?
De jól tudják, hogy most is a gépen jár az esze.
Ha véget ér az ünnep, újra fúr és farag,
Hogy tavasszal ismét hajthassa a vasat.
Törheti a fejét, minek hol a helye?
A dugattyúnak miért hiányzik a fele?
Ha elfogyott a tudomány, sebaj ott a Fórum!
Nagyobb okosság az, mint kártyában a lórum.
Segít a társaság bizony fűnek, fának,
Tanárnak, mérnöknek, soförnek, diáknak.”
Nekem meg van még a két eredeti....ha nem felejtem el..lemérem neked....amúgy igazándiból ha nem alu..hanem nehezebb..az már sokat számít..
...ahogy nézem..megtartom a szaromat...senki nem fizetné ki a töredékét sem annak a sok buzizásnak amit véghezvittem a kotványomon
..most éppen a rézcsőből készült lámpatartón agyalok..mert mégis csak fölteszem a tök lámpát
Én is elvesztettem az egyik gyári nehéz kormány végsúlyomat, úgyhogy kellene nekem is egy másik. Napokkal később vettem csak észre. Nélküle sem húzott félre, nem szitált a kormány. A régi kormánnyal mindenképpen zsibbadt a kezem.
Én esztergáltam magamnak rozsdamentesből...az első még könnyű volt...másodjára belenyúltam....(Krissalnál van az első széria..és már az is nehezebb mint az alu)
..aztán jött a kormányvég tükör...a régi karbonos alukat meg odabiggyesztettem a gyári tükrök helyére.. Ezen látszik az első verzió
Amint megvan a pénz nagyrésze a CBR-re, meg kifizettem a sulim, na akkor lesz eladó, de jól mondod... eladó lesz egyszercsak
Ha nem jön össze egy F4-re, akkor meg inkább nem adom el, mert alá nem lövök
Akkor értsük úgy, hogy majdnem elhanyagólható az a különbség? Nagy különbség tehát nem érződik az új és régi között.... Egy esztergályostól azért kérnék egy árajánlatot, hogy biza mennyiért csinálná meg Csak kell egy viszonyitási alap, vagy lehet paraméterek alapján is menne... hmmm
megfogtál . foggalmam sincs. én elhagytam a gyárit,nem is tudom meddig jártam féloldalasan.és csak pofára vettem cserét. alu és pár dkg- mall könnyebb az eredetinél. semmi külömbséget nem vettem észre.
Hát az a baj, hogy azt nem adják meg ezek a drága emberek,itt a katalogus a kezemben, de ennyit ír h Material: Alu , Carbon-Look, Kormány átmérője 18mm, és maga a ,,bogyó" átmérője 23mm x hosszúsága 24mm! Tehát arről ennyi infó van a könyvben,és ismétlem, ez más márka Kellerman.
Mennyi kéne legyen a súlya normálisan,mert nekem sem a kinézet lenne a fontos ebben az esetben, hanem a szitálás ha nem is megszüntetése, de legalább csökkentése(ehhez még jön a centírozás is,ami még nem volt meg ) ! Jobban járnék egy esztergájossal, ha megcsináltatom? olyan drágán vegyek dísznek egy súlyt,az sem koser.. Tehát milyen anyag és súlyú kéne legyen?
nem tudtam, hogy a gyári felnik is megvannak . nálam csak egy esetleges csere játszana .
vagy tele lenne a fórum naponta:"Eladó gsöccá első-hátsó kerék ! nem kő senkinek...?
Hát azt sajnos nem tudom milyen anyagból van mindent összekerestem,de nincs info róla erről a márkáról De hasonló dolog ez a Kellerman, Polo katalogusban kaptam,és ez bizony alu ahogy nézem http://www.polo-motorrad.de/de...
Na csak a nagy legyen is meg az új motorotok tavaszra, nehogy gép nélkül maradjatok!
Én pár hete próbáltam indítani egyet. Gyújtást ráadtam, lámpa szépen világít, de nem tudta megtekerni. Relé nem kattog, meg semmi, csak olyan mintha beállt volna az olaj. Az első áttelelés után volt ugyan ilyen. Akkor a betolás megoldotta a dolgot. Kicsit megkeverte az olajat és minden szépen ment. Ugye ez így jó megoldás?
Karácsonyi bejgli növeli a hájat.
Pihen a motoros, fázik keze-lába,
Szentestére készül, a Jézuskát várja.
Mi lesz a fa alatt?Izgul ő most nagyon,
Komplett kipufogó?Hú, az egész vagyon!
Csodálja a család: nem olajos a keze?
De jól tudják, hogy most is a gépen jár az esze.
Ha véget ér az ünnep, újra fúr és farag,
Hogy tavasszal ismét hajthassa a vasat.
Törheti a fejét, minek hol a helye?
A dugattyúnak miért hiányzik a fele?
Ha elfogyott a tudomány, sebaj ott a Fórum!
Nagyobb okosság az, mint kártyában a lórum.
Segít a társaság bizony fűnek, fának,
Tanárnak, mérnöknek, soförnek, diáknak.”
...ahogy nézem..megtartom a szaromat...senki nem fizetné ki a töredékét sem annak a sok buzizásnak amit véghezvittem a kotványomon
..most éppen a rézcsőből készült lámpatartón agyalok..mert mégis csak fölteszem a tök lámpát
Köszönjük hogy többen is benéztetek idén hozzánk!
darazsgarazs.hu
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
..aztán jött a kormányvég tükör...a régi karbonos alukat meg odabiggyesztettem a gyári tükrök helyére..
Ezen látszik az első verzió
Most pedig ilyen..
Ha nem jön össze egy F4-re, akkor meg inkább nem adom el, mert alá nem lövök
Mennyi kéne legyen a súlya normálisan,mert nekem sem a kinézet lenne a fontos ebben az esetben, hanem a szitálás ha nem is megszüntetése, de legalább csökkentése(ehhez még jön a centírozás is,ami még nem volt meg ) ! Jobban járnék egy esztergájossal, ha megcsináltatom? olyan drágán vegyek dísznek egy súlyt,az sem koser.. Tehát milyen anyag és súlyú kéne legyen?
vagy tele lenne a fórum naponta:"Eladó gsöccá első-hátsó kerék ! nem kő senkinek...?
Én pár hete próbáltam indítani egyet. Gyújtást ráadtam, lámpa szépen világít, de nem tudta megtekerni. Relé nem kattog, meg semmi, csak olyan mintha beállt volna az olaj. Az első áttelelés után volt ugyan ilyen. Akkor a betolás megoldotta a dolgot. Kicsit megkeverte az olajat és minden szépen ment. Ugye ez így jó megoldás?