Jó kis súly lett belőle! Amugy az egész moci gyönyörü, biztos volt munka vele elég, de megérte az tutti Júniustól van meg nekem is,de kezdek rájönni, hogy sosics vége a bügykölésnek,vásárlásnak Na most már egyenesbe vagyok én is vele , csomagtartót,top caset vettem rá,az új Puig plexim, egy olajcsere is volt, lehuzikat csináltattam, még egy kormánysúlyt azért el tudok képzelni rajta Na és a papucsok,valahogy azokat is ledobom!
Csak azt sajnálom, hogy sikerült egy kuuurva kutya miatt megcsusznom vele, most az ősz elején Egy szép vasárnap, gyönyörű idő, elindultunk gurulni egyet. Töllünk kb 80 km-re lévő városkából megyünk kifele, és Cbr, Banditos haver elhúz, én hátul nyugisan élvezem az időt,mocit 100 körül!Mi kell több,egy szép vasárnapon?!
Egyszer egy balos kanyar, már látom messze 2 emberke sétál át az úton,lelassultam 60-ra, szemem sarkából követem öket amíg leérnek, és egyszer csak érkezik a kutya is fut át,pont az orrom előtt próbáltam kikerűlni de már nem sikerűlt, lefektettem Hát igen, szar ügy nagyon ott gurulni az úton Na de hála Istennek, a ruha felfogta az esést, moci is az út szélén ált meg, és nem a 3m mély sáncba! Segítettek azok az emberek felállitani.. Deknin, lámpán, lábtartón kis karc, és nem a kuplung kar tört el, hanem annak a tartója, amibe megy a tükör is. Kis várás után, meg is indult egy pöccre, csak épp sebességbe tudtam szarul tenni, de a lábán hoztam haza. A 2 haver,úgy el húzott, hogy 15 perc mulva vettek észre,hogy nem vagyok ott.
Csak a térdem ütottem meg,mivel az ért le először,még most is érzem mikor megerőltetem, néptáncostól épp ez hiányzott... de lehetett volna rosszabb is! A moci kis festékkel helyre is jött, csak a lámpán látszik a kis karc, és bennem ami maradt, hogy nem megy ki a fejemből! De nem tettem úgy le a mocit, hogy ne menjek vele. 3x mentem még vele téli álom előtt.
Ha valaki, én elővigyázatos ember vagyok,de még igy is megtőrténik a baj! Épp ezért be kell beöltözni, ügyesen, még ha melegünk is van! Mert életet menthet a ruha,sisak!
Ezután csak még jobban vigyázok, és értékelem az életet!
Nap mint nap kocsikázom,és látok út szélén kutyát... igy kicsit nehéz feldolgozni,elfelejteni, de próbálom!
De várom a tavaszt, hogy ráülhessek, és élvezhessem a motorozás örömét!
Az a baj hogy most megint vannak olyan terveim ami a DRZ-hez nem passzolna. Meg is mondtam az érdeklődőnek sok alkura ne számítson, mert gyenge az eladási szándékom.
Egyébiránt a napokban jöttem rá hogy a police változaton olyan bukócsövezés van amilyen nekem is kéne. Első sárvédő eldobásával pedig a TKC80 is sima ügy lenne... Kicsit parázok azon hogy a tuti, műszakilag költségmentes motorom elcseréljem egy lutrira..
Majd meglátjuk mennyire győzök majd utánatok szaladni a kis felessel a itt szép lassan mindenki felfelé cserél. Ha már nagyon kolonc leszek, akkor talán.
Szerintem nekem az önindítót fogja meg valamiért. Lehet szennyeződés jutott be egyszer, de már az első télen is így jártam vele. A másodikon nem, ezen újra. Jövőre megint fasza lesz.
Én akkor folyamodtam ehhez a praktikához, amikor jött az új tulaj a motorért. Kb 6 hét állás után, februárban.. nem akart beindulni. Mondom nincs gond, betolom. Gond itt lett, mert a kuplung sem akart benne úgy szuperálni, ahogy a dolga lett volna. Nyilván a sok állás meg a 20w olaj és a hideg együttesen okozta ezt. Aztán leöntöttem két vödör forróvízzel a blokkot és elsőre pöccre beindult.
Ilyen esetben szokott segíteni az is, ha két vödör forró vízzel leöntöd a blokkot. Nekem legalábbis egyszer már bejött. Persze ez csak akkor működik ha hidegben állt a motort..
Viszont boldog karácsonyt és újévet mindenkinek, ha már itt esz a fene időnként