Nem biztos, hogy ez olyan drága. Ha tényleg minden új rajta, és patent a gép, esetleg még enged is belőle, sokkal jobb vétel, mint azok a veteránok amiket korábban belinkeltél. Nekem pont ez a spanyol széria volt, szintén K5, hibátlan gép volt.
Ami egyedül aggaszt kép alapján, az a kipudob külső hővédőjének színe. Vajon miért olyan?
35Kw nincs, leírtam egyértelműen , amit megmondtam, megmondtam, az van, amit mondok, más nincs
A fasz tudja, ezek mit tutymákoltak és akkor még az is benne van a pakliban, hogy a forgalmi kiállításánál faszságot írnak bele, nekem pl. nem hozta a gép a súlyt és beírták valami 178 kiló önsúlyt (lemérte és megsaccolta mennyi brenya van benne), persze aranyból van a váz
én azért vettem annó japánt még mert úgy voltam vele hogy ez olyan lehet mint a Mercedes Vito, Törökbe rakták össze állítólag német minőséggel de az eredmény mégsem egy Mercedes lett hanem egy szar....
nagyon egyszerű a fekete váz fekete kerekek, azok már spanyolok, szürke váz szürke kerék spanyol, állítólag nincs különbség, azonban amit én tapasztaltam itt hogy a spanyolban gyártottaknak hamarabb beszarik a központi rugós tag, már többen kerestek hozzá itt is javítást stb.-t, meg a festés állítólag, de ezt nem tudom biztosra vékonyabb jóval a festék a spanyolon
Itt vannak okosságok, de hátha Dipshit jobban képben van, vagy Tsanyi, de van itt pár penge arc... azért valami infót összekapartam.
http://www.akmt.hu/gsoldal.html
http://www.suzukicycl
es.org/GS-series/GS500E.shtml
pl.:
"2004-től azonban változás már nincs. Változás a színekben, matricázásban van csak. A világhálón olyan dolgok lelhetőek fel azonban, hogy a K5-ös modellből elvettek 5Le, vagyis levitték a teljesítményét 48-ról 43 Le-re."
Van, ahol 52 pacit írnak a régi 89-tól gyártottakra, majd később, már 47 paci és még később ebből is levettek.
http://www.motorrevu.hu/doki/gs_500_miert_lett_gyengebb_96_t
ol
"A GS 500 - as motort gyártották 20 - 25 - 33 - 38 és még 52 kW teljesítménnyel is, márkakereskedő tudja megmondani alvázszám alapján."
Én 2003-2004-ig gyártott japánt vennék, ha nem F-es kell, de ez már hitkérdés, mondjuk kezdőként ne vegyél burkoltat, mert egy csúszás ronda pénzügyi káoszt eredményez, de ez csak személyes tanács, persze lehetsz egy Jr. Talmácsi és akkor bocsi
Mondjuk kétfajta motoros létezik:
Aki már esett és aki még nem esett.
nehogy már az határozza meg a vételt, több, mint fél millióért, hogy közel van... évekig akarod használni, ne érdekeljen már , hogy 100-200 km... 1-2 óra út, legyél nyitottabb
Ami egyedül aggaszt kép alapján, az a kipudob külső hővédőjének színe. Vajon miért olyan?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e__tura_felsz
ereles-6355675
-Ez ilyen nagy? Juj.. mikor viszel ezzel is?
A GS-re csak annyit mondtak szép piros
na ezt gyártották?
A fasz tudja, ezek mit tutymákoltak és akkor még az is benne van a pakliban, hogy a forgalmi kiállításánál faszságot írnak bele, nekem pl. nem hozta a gép a súlyt és beírták valami 178 kiló önsúlyt (lemérte és megsaccolta mennyi brenya van benne), persze aranyból van a váz
http://www.akmt.hu/gsoldal.html
http://www.suzukicycl
es.org/GS-series/GS500E.shtml
pl.:
"2004-től azonban változás már nincs. Változás a színekben, matricázásban van csak. A világhálón olyan dolgok lelhetőek fel azonban, hogy a K5-ös modellből elvettek 5Le, vagyis levitték a teljesítményét 48-ról 43 Le-re."
Van, ahol 52 pacit írnak a régi 89-tól gyártottakra, majd később, már 47 paci és még később ebből is levettek.
http://www.motorrevu.hu/doki/gs_500_miert_lett_gyengebb_96_t
ol
"A GS 500 - as motort gyártották 20 - 25 - 33 - 38 és még 52 kW teljesítménnyel is, márkakereskedő tudja megmondani alvázszám alapján."
Én 2003-2004-ig gyártott japánt vennék, ha nem F-es kell, de ez már hitkérdés, mondjuk kezdőként ne vegyél burkoltat, mert egy csúszás ronda pénzügyi káoszt eredményez, de ez csak személyes tanács, persze lehetsz egy Jr. Talmácsi és akkor bocsi
Mondjuk kétfajta motoros létezik:
Aki már esett és aki még nem esett.
Honnan tudom hogy hol készült? Erről nem tudok semmit!