Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát már is jobban tetszik. Az a fekete kutya az még tartozék?
Nem biztos, hogy ez olyan drága. Ha tényleg minden új rajta, és patent a gép, esetleg még enged is belőle, sokkal jobb vétel, mint azok a veteránok amiket korábban belinkeltél. Nekem pont ez a spanyol széria volt, szintén K5, hibátlan gép volt.
Ami egyedül aggaszt kép alapján, az a kipudob külső hővédőjének színe. Vajon miért olyan?
Lemostam meg lefényképeztem újra, faszább géppel de szarul állítottam be a fényképezőt szal adtam a szarnak egy pofont

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e__tura_felsz
ereles-6355675
Hali felraktam újra új képekkel
Annak örülnék................legalább foregon rárepülhet a CBF.re.
Elkelt a Győri? Most nézetem meg még fent volt aztán nézném meg a képeket azok már nem találhatók, már a hirdetést se töltötte be
Hát nekem az XJ-re mondták hölgy ismerőseim, hogy:
-Ez ilyen nagy? Juj.. mikor viszel ezzel is?


A GS-re csak annyit mondtak szép piros
Hidd el hogy nincs különbség a kettő közt!
Na tessék, itt meg mindenki cserélné a GS-ét, holott beépített puncimágnes van rajta!
jaaaa....értem


na ezt gyártották?
persze hogy azok tudod ez Suzuki
Ez az igényesen átépített GS 500 Turbo lehet hogy megvan még több is.
A régiek, meg mind japók talán
35Kw nincs, leírtam egyértelműen , amit megmondtam, megmondtam, az van, amit mondok, más nincs
A fasz tudja, ezek mit tutymákoltak és akkor még az is benne van a pakliban, hogy a forgalmi kiállításánál faszságot írnak bele, nekem pl. nem hozta a gép a súlyt és beírták valami 178 kiló önsúlyt (lemérte és megsaccolta mennyi brenya van benne), persze aranyból van a váz
Ezt meg én basztam el a büdös életben nem volt 52Kw
ja el igen a szürke a japó
elb*sztad.. kétszer van spanyol. Szóval a szürke vázas a japán.
én azért vettem annó japánt még mert úgy voltam vele hogy ez olyan lehet mint a Mercedes Vito, Törökbe rakták össze állítólag német minőséggel de az eredmény mégsem egy Mercedes lett hanem egy szar....
nagyon egyszerű a fekete váz fekete kerekek, azok már spanyolok, szürke váz szürke kerék spanyol, állítólag nincs különbség, azonban amit én tapasztaltam itt hogy a spanyolban gyártottaknak hamarabb beszarik a központi rugós tag, már többen kerestek hozzá itt is javítást stb.-t, meg a festés állítólag, de ezt nem tudom biztosra vékonyabb jóval a festék a spanyolon
Tuti nem volt 52kW GS... 70 ló... na ne már
35kw-os nincs? Az én forgalmimba annyi van.
Itt vannak okosságok, de hátha Dipshit jobban képben van, vagy Tsanyi, de van itt pár penge arc... azért valami infót összekapartam.
http://www.akmt.hu/gsoldal.html
http://www.suzukicycl
es.org/GS-series/GS500E.shtml
pl.:
"2004-től azonban változás már nincs. Változás a színekben, matricázásban van csak. A világhálón olyan dolgok lelhetőek fel azonban, hogy a K5-ös modellből elvettek 5Le, vagyis levitték a teljesítményét 48-ról 43 Le-re."
Van, ahol 52 pacit írnak a régi 89-tól gyártottakra, majd később, már 47 paci és még később ebből is levettek.
http://www.motorrevu.hu/doki/gs_500_miert_lett_gyengebb_96_t
ol
"A GS 500 - as motort gyártották 20 - 25 - 33 - 38 és még 52 kW teljesítménnyel is, márkakereskedő tudja megmondani alvázszám alapján."

Én 2003-2004-ig gyártott japánt vennék, ha nem F-es kell, de ez már hitkérdés, mondjuk kezdőként ne vegyél burkoltat, mert egy csúszás ronda pénzügyi káoszt eredményez, de ez csak személyes tanács, persze lehetsz egy Jr. Talmácsi és akkor bocsi
Mondjuk kétfajta motoros létezik:
Aki már esett és aki még nem esett.
Nyilván többet néznék meg de ez lenne az első.
Honnan tudom hogy hol készült? Erről nem tudok semmit!
Ami japánban összerakott, az jobb, ezt ne felejtsd el.
nehogy már az határozza meg a vételt, több, mint fél millióért, hogy közel van... évekig akarod használni, ne érdekeljen már , hogy 100-200 km... 1-2 óra út, legyél nyitottabb