Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor csak én vagyok ilyen beteg, hogy eszemben sincs másikat venni?
"Mihelyst meglesz a DRZ, elkezdek félretenni másik motorra" ----ez már jól kezdődik! Magamra ismerek egy kicsit: motoros betegség, mindig kell egy másik motor, de ha nem tudod megvenni, a fejedben mindig ott van a hőn vágyott másik vas.
300 egy komplett motorgenerál a DRZ-nél, és akkor már minden ki van cserélve.

Nem fogok úgy motort venni hogy hozzáértő nem mondja rá az áment. Szerencsére vannak tapasztalt DRZ-s ismerőseim, akik közül valakit tudnék mozgósítani ha arról lesz szó
Nem írom le mennyivel mentem nyáron a földutakon a Divivel, mert úgyse hiszi el senki aki nem látta. De abban biztos vagyok hogy egy DRZ-vel sétagalopp lett volna
Én biztos vinnék magammal valakit, aki nagyon ért hozzá, akár egy másik DRZ-és kollégát, aki nemcsak hétvégi motoros , de gondozza is a motorját. ......... mert azért mégiscsak egy hengeres, felhasználása elég vad tud lenni stb. , tényleg könnyen beletrafálhat az ember valami trébe. Tényleg érdemes az óvatosság. Vagy valóban egy szakadtat venni fillérekért, amit megéri felújítani és akkor zsákba macska sincs. Szerintem ez lenne a legjobb.
Egy normális tereptembóban kell a kondi rendesen.

Ha meg csak pilinckázik az ember lötyögve..............na az nem az igazi.
Pont hogy terepen lesz pihentető
Utánám minden percét.
Utcán lassabb mint kívánnám
Terepen meg kidöglők mint a liba tőle.
Mihelyst meglesz a DRZ, elkezdek félretenni másik motorra is. Addig meg kibírom. 100 kilométerenként meg nyerek vele kb 1000 forintot, csak a fogyasztáson, úgy hogy egy majdnem minden célra jó motoron fogok ülni. Nem lesz az rossz.. bár korábban kell indulni vele ha közlekedésről van szó, mint a Divivel
Amit pirellit én veszek jó ha 15e-ret elmegy és ugyanennyi.
Hát ha ugy vesszük ténleg nem drága, annyi kilométer után.... És a Pirelli Demon? valaki használtan ajánlotta, de jó állapotban voltak... csak nem volt pénzem még arra is, mert moci vásárlás után volt ez nem sokkal
Utcai részen fogod elátkozni.

Lesz az is szerintem.
50-60 körül van az is szerintem. Nincsenek nagy eltérések árban a GS méretében

Nekem anno a GS-en a lasertech elöl elment 30 ezer kilométer körül. Szóval nem drága, ha így nézem
Metzelert dícsérték,és árban? az olcsóbb is mint a BT ugye?
Nálam tapasztaltabbak azt mondták, hogy DRZ-t vagy csak hugyért fingért bármilyen állapotban, vagy enduronak használt darabot szabad megvennem magamnak, mert az utcán és főleg a supermotonak használt darabok motorikusan nem ritkán viszonylag leélt állapotba kerülnek.. kevés kilométerrel is. Úgyhogy én csak terepes felhasználótól fogok venni, ha arra kerül sor
Akkor vagy újra BT45, vagy Metzeler Lasertech. Ezek jók esőben is és nem is kopnak túl gyorsan.
DRZ-nek mióta van megkímélt utcai felhasználása?
Na nem lőttem mellé(előzmény ), itt egy valós használt motor keresés a DRZ topicból


hát elvárásaim.... jó tapadás, esőben is, annyira sportosan még nem megyek, hogy egyem a gumikat, mivel júniusban vettem a gépet
Az enyém eladó lehet 550-ért.Költségmentes 2. tulaj vagyok lassan 5éve van nálam 35 ezer kilométert futott.Nem volt balesetes nem dőltem el vele sőt nem is ezen tanultam meg motorozni.
A nyár elején vettem rá egy pár Dunlop gumit majd 60 ezerért
láncba kb 8 ezer van.Vadiúj fékbetét elől és rendeltem rá 2 db kormányvég súlyt.Tavaly vettem rá egy GIVI dobozt tartóval.
Ha érdekel írj és megbeszéljük.
A dot pont nem látszik
Nem csak a kopás.
Mintha ezzel kerekezett volna Ádám a paradicsomban.
Mik az elvárásaid a következő gumival kapcsolatban? Mert ajánlhatunk itt bármit, ha nem passzol a te felhasználásodhoz
Kopott gumi is inkább csak nedves útfelületen hátrány. Szárazon majdnem mindegy van e rajta minta vagy sem
hát nem kéne