"Mihelyst meglesz a DRZ, elkezdek félretenni másik motorra" ----ez már jól kezdődik! Magamra ismerek egy kicsit: motoros betegség, mindig kell egy másik motor, de ha nem tudod megvenni, a fejedben mindig ott van a hőn vágyott másik vas.
300 egy komplett motorgenerál a DRZ-nél, és akkor már minden ki van cserélve.
Nem fogok úgy motort venni hogy hozzáértő nem mondja rá az áment. Szerencsére vannak tapasztalt DRZ-s ismerőseim, akik közül valakit tudnék mozgósítani ha arról lesz szó
Nem írom le mennyivel mentem nyáron a földutakon a Divivel, mert úgyse hiszi el senki aki nem látta. De abban biztos vagyok hogy egy DRZ-vel sétagalopp lett volna
Én biztos vinnék magammal valakit, aki nagyon ért hozzá, akár egy másik DRZ-és kollégát, aki nemcsak hétvégi motoros , de gondozza is a motorját. ......... mert azért mégiscsak egy hengeres, felhasználása elég vad tud lenni stb. , tényleg könnyen beletrafálhat az ember valami trébe. Tényleg érdemes az óvatosság. Vagy valóban egy szakadtat venni fillérekért, amit megéri felújítani és akkor zsákba macska sincs. Szerintem ez lenne a legjobb.
Mihelyst meglesz a DRZ, elkezdek félretenni másik motorra is. Addig meg kibírom. 100 kilométerenként meg nyerek vele kb 1000 forintot, csak a fogyasztáson, úgy hogy egy majdnem minden célra jó motoron fogok ülni. Nem lesz az rossz.. bár korábban kell indulni vele ha közlekedésről van szó, mint a Divivel
Hát ha ugy vesszük ténleg nem drága, annyi kilométer után.... És a Pirelli Demon? valaki használtan ajánlotta, de jó állapotban voltak... csak nem volt pénzem még arra is, mert moci vásárlás után volt ez nem sokkal
Nálam tapasztaltabbak azt mondták, hogy DRZ-t vagy csak hugyért fingért bármilyen állapotban, vagy enduronak használt darabot szabad megvennem magamnak, mert az utcán és főleg a supermotonak használt darabok motorikusan nem ritkán viszonylag leélt állapotba kerülnek.. kevés kilométerrel is. Úgyhogy én csak terepes felhasználótól fogok venni, ha arra kerül sor
Az enyém eladó lehet 550-ért.Költségmentes 2. tulaj vagyok lassan 5éve van nálam 35 ezer kilométert futott.Nem volt balesetes nem dőltem el vele sőt nem is ezen tanultam meg motorozni.
A nyár elején vettem rá egy pár Dunlop gumit majd 60 ezerért
láncba kb 8 ezer van.Vadiúj fékbetét elől és rendeltem rá 2 db kormányvég súlyt.Tavaly vettem rá egy GIVI dobozt tartóval.
Ha érdekel írj és megbeszéljük.
Nem fogok úgy motort venni hogy hozzáértő nem mondja rá az áment. Szerencsére vannak tapasztalt DRZ-s ismerőseim, akik közül valakit tudnék mozgósítani ha arról lesz szó
Ha meg csak pilinckázik az ember lötyögve..............na az nem az igazi.
Utcán lassabb mint kívánnám
Terepen meg kidöglők mint a liba tőle.
Lesz az is szerintem.
Nekem anno a GS-en a lasertech elöl elment 30 ezer kilométer körül. Szóval nem drága, ha így nézem
A nyár elején vettem rá egy pár Dunlop gumit majd 60 ezerért
láncba kb 8 ezer van.Vadiúj fékbetét elől és rendeltem rá 2 db kormányvég súlyt.Tavaly vettem rá egy GIVI dobozt tartóval.
Ha érdekel írj és megbeszéljük.
Mintha ezzel kerekezett volna Ádám a paradicsomban.