Vezettem XJ-t sokkal lustább. hatást kelt mint az FZ6, Pedig visszavették 78Le-re, amitól úgy kéne viselkedni mint egy kis Banditnak vagy egy CBF600-nak pörgős gumikkal kis fordulaton, ezekhez képest, de az FZ6-hoz képest is bántóan alulteljesít. Az Fz6 kezelhetősége is jobb egy picivel.
Más : állítólag az új street még 6 kilóval könnyebb lesz, pedig eleve kategória gyöztes a szegmensben súlyban is. ... Na ez igen!
Ha én nem az lennék aki vagyok, hanem egy 18 éves kis pöcs, akkor most nagyon irigyelném magam
Az A1 A kat váltás nem is baj hogy nincs... de egy A1-A2 párórás átképzés simán lehetne. Ez így teljesen védhető és logikus lenne...szóval ezt hiányolom
Ok, most a korlátlan "A" 21 évtől van, jövőre 24-re emelik, ezt támogatom is.
Az A1 25kw eltűnik és lesz helyette A2 35 KW, marad a 18 éves korlát.
Azért van még itt finomság, pl. A1-ból nem tudsz kategóriát váltani, mert nem számít bele...faszaság lesz itt...
Mondjuk a 24-el egyet tudok érteni, elég addig a 35Kw.
Csak halkan jegyezem meg, én is rögtön A-ra mentem..... 20 éve
Nem akarlak elkenni, de előbb a jogsit kezd el lerakni, majd bejön az A2 és vehetsz, olyan GS-t, amit szeretnél.
Ha ott áll a motor és nincs jogsid, tuti felülsz rá, ha lemeszelnek, akkor baszhatod.
eltűnik... de csak évek alatt. Akinek Ak-s jogsija van, és most 18-20 éves, nem fog egy halom pénzért A2-re levizsgázni, csak azért hogy 10kW nagyobb motort vezethessen 4-5 évig, aztán meg megcsinálhassa a nagy A-t. Aki például megvette a motorom, például nem is nagyon akar nagy A-t csinálni, pedig már elég rég elmúlt 24 éves...és szerintem nem ő az egyetlen aki bőven megelégszik a korlátozott jogosítványával, akár évtizedekre is
Ezek a tartókonzolok általában egyedileg készülnek. Egyrészt azért mert nem minden típushoz kaphatóak, másrészt egy szakember is olcsóbban megcsinálja, a házi barkács megoldásokról nem is beszélve.
Új rendszer.. ha még nincs Ak-s jogsid, akkor nem is lesz. Jövőre már csak az A2-t tudod letenni, így viszont már az összes GS 500 bele fog férni a jogosítványodba.
Oladaltáska tartót szeretnék valahogy szerkeszteni a vasra, de neten nem sok mindent találtam GS500-ra való táskatartóról. Hátsó doboztartót már láttam, de oldalsó textiltáskához való távtartót nem találok sehol.
Van esetleg valakinek ilyenje, vagy valami tervrajz féle hozzá? Tervezgetem már egy ideje, de mindig arra jutok, hogy nincs hová felfogatni, hogy tartson is rendesen. Akinek van, hogy oldotta meg?
A gép 2002-es GS500E ha ez számít.
Más : állítólag az új street még 6 kilóval könnyebb lesz, pedig eleve kategória gyöztes a szegmensben súlyban is. ... Na ez igen!
Az A1 A kat váltás nem is baj hogy nincs... de egy A1-A2 párórás átképzés simán lehetne. Ez így teljesen védhető és logikus lenne...szóval ezt hiányolom
Az A1 25kw eltűnik és lesz helyette A2 35 KW, marad a 18 éves korlát.
Azért van még itt finomság, pl. A1-ból nem tudsz kategóriát váltani, mert nem számít bele...faszaság lesz itt...
Mondjuk a 24-el egyet tudok érteni, elég addig a 35Kw.
Csak halkan jegyezem meg, én is rögtön A-ra mentem..... 20 éve
http://www.gyorsjogositvany.hu...
Nem volt faxni simán egyből vettem az A-jogsit.
Egy lépésben.
Úgyhogy nekem már megvan.
Ha ott áll a motor és nincs jogsid, tuti felülsz rá, ha lemeszelnek, akkor baszhatod.
Mivel maga csinálja, így valószínűleg tud táskához valót is építeni, nem csak dobozhoz használhatót
Mindegy, úgyis belerakok még pár tízezret, aztán maj 130 000-nél eladom, mintha 30 000 lenne.
Oladaltáska tartót szeretnék valahogy szerkeszteni a vasra, de neten nem sok mindent találtam GS500-ra való táskatartóról. Hátsó doboztartót már láttam, de oldalsó textiltáskához való távtartót nem találok sehol.
Van esetleg valakinek ilyenje, vagy valami tervrajz féle hozzá? Tervezgetem már egy ideje, de mindig arra jutok, hogy nincs hová felfogatni, hogy tartson is rendesen. Akinek van, hogy oldotta meg?
A gép 2002-es GS500E ha ez számít.
Előre is kössz a válaszokat!
Tényleg? Erről nem is tudtam!
Persze még jogsim nincs az év elejére tervezem. Mocit meg most akarok, mert Én a türelmetlen vásárló vagyok
Ezek szerint akkor inkább még várjak vele?
Hogy van az egész, valaki tudja? Érdekelne a jövőbeni vevőköröm.
Leginkább már az első kettő között akarnék választani, mert nem nagyon szeretnék tovább utazgatni. Na de ez majd kiderül, hogy s mint lesz.