A mostani árak mellett a BKV lenne az ideális eszköz vagy a stoppolás.6-700 Km-es túrán meg pont az élvezeti érték az ami miatt túrázol.Nem egy felvonó a-b-be.És én speciel 5 literes átlaggal túrázom.
De egy 6-700 km-es túrát kényelmesen lelehet vele nyomni...
A városba pedig inkább a kicsivel járok...sőt frászt kapok ha a nagyobbikkal csak keresztül kell mennem...
..meg aztán lusta is vagyok váltogatni..
A mostani benzin árak mellett ésszerű döntésnek gondolom..
a Suzuki Full Gas-nál( BP.) rendelték meg nekem . Utángyártott, 3.5 éve 21e píz volt. Ma bementem, már nincs a beszállítójuk. Ígérte a srác utánanéz, de gondolom Ő is a neten keresgél.
Lehet a fórumon is kapsz tippeket, hol keress, esetleg készít valaki.
Volt itt valami szervezkedés, bukócsőügyben. Nem tudom összejött e a darabszám .
ui: nem "bukás-GÁTLÓ " ! a bukástól nem véd !
nagy zakóm nem volt, de a kissebb eséseknél tökéletesen védi a blokkot. már megérte!
Egyetértek: 6500-nál vége mint a botnak. Mintha elvágták volna, meglepetésszerűnek éled meg, mert ahogy viselkedik a motor elvárnád, hogy 10000-ig is el tudd forgatni, mert teljesen más karakteű mint egy Harley, amit tényleg 2-3 ezernél jól esik váltani és nem is akarnád másképpen.
Itt ösztönösen forgatnád és egyszercsak azt tapasztalod, hogy levették a gyújtást és fékez a motor helyetted. Ez pl. egy előzésnél veszélyes is lehet.
Nem tetszett, hogy terpeszben kell ülni rajta a széles tank miatt.
Furcsa még, hogy baromi hosszúak a fokozatok, városban 2 estleg 3 efelett nem tudsz váltani. Pedig nagyon sok motoros szeret felváltani 6-ba és onnan nyomatékból motorozni akár 60km/h-tól . A GS500 pl. tudja ezt. Az NC-nél 60Km/h kettes fokozatban képzelhető el, az én izlésem szerint ez több mint bosszantó. Magyarországon autóuton 90h körüli az átlagtempó: akkor ez azt jelenti: 3-asban négyesben elporoszkálok az úticélomig a teljesség megélése nélkül, mert a 4-5-6-os fokozatot nem is használtam. Szóval szerintem furcsa egy szerzet. Meg nehéz is.
A terpeszt leszámítva kényelmes és tényleg nagyon nyomatékos, de 100 felett elkezd gyengülni a gép. Még egy érv mellette az alacsony fogyasztás.
Az NC egy sz...r.
Már annak aki élvezetből mászkál és szeretne tempózni is.
Ne vicceljenek má hogy 6500-nál vége mint a botnak.
KB troli szinten van.
Értem én hogy spórolás meg tök tuti ingázni.
De élményromboló hogy húznád neki de elvágja az elektronika.
Nem is szabad elkótyavetyélni Olyan árat írj ami neked is jó. Én is úgy tettem ki ennyi az ára.Ha elmegy akkor csere nagyobbra ha nem akkor jövőre új szezon még vele
Na itthon van a GS. Amit egyből mondhatok, hogy sokkal puhábbak a telói az 500-asnak mint a 450-nek. Igaz hogy csak toltam, mert nem indul be. De sztenderről levéve egészen vaj puha az eleje, pedig olaj szivárgásnak nyoma sincs a simmeringnél. Ültem otthon már ilyen Gs500-n annak is ilyen volt. És ezt nehezebb lényegesen tolni, mint a 450-t :) Furcsa a csutka kormány nagyon.
isti55:Szép napot neked,Érdekelne engem is olyan bukás gátló,mint a tiéden van,saját készítmény? vagy vetted? hogy tudnék szert tenni 1-ilyenre (Postai úton is érdekel).Itt Nyíregyháza közelébe sajnos nincs ilyen még bontó sem.További szép napot neked.Ezen a számon el érhető vagyok.06-20-357-98-24.Még 1-szer köszönöm.
A városba pedig inkább a kicsivel járok...sőt frászt kapok ha a nagyobbikkal csak keresztül kell mennem...
..meg aztán lusta is vagyok váltogatni..
A mostani benzin árak mellett ésszerű döntésnek gondolom..
Lehet a fórumon is kapsz tippeket, hol keress, esetleg készít valaki.
Volt itt valami szervezkedés, bukócsőügyben. Nem tudom összejött e a darabszám .
ui: nem "bukás-GÁTLÓ " ! a bukástól nem véd !
nagy zakóm nem volt, de a kissebb eséseknél tökéletesen védi a blokkot. már megérte!
Itt ösztönösen forgatnád és egyszercsak azt tapasztalod, hogy levették a gyújtást és fékez a motor helyetted. Ez pl. egy előzésnél veszélyes is lehet.
Nem tetszett, hogy terpeszben kell ülni rajta a széles tank miatt.
Furcsa még, hogy baromi hosszúak a fokozatok, városban 2 estleg 3 efelett nem tudsz váltani. Pedig nagyon sok motoros szeret felváltani 6-ba és onnan nyomatékból motorozni akár 60km/h-tól . A GS500 pl. tudja ezt. Az NC-nél 60Km/h kettes fokozatban képzelhető el, az én izlésem szerint ez több mint bosszantó. Magyarországon autóuton 90h körüli az átlagtempó: akkor ez azt jelenti: 3-asban négyesben elporoszkálok az úticélomig a teljesség megélése nélkül, mert a 4-5-6-os fokozatot nem is használtam. Szóval szerintem furcsa egy szerzet. Meg nehéz is.
A terpeszt leszámítva kényelmes és tényleg nagyon nyomatékos, de 100 felett elkezd gyengülni a gép. Még egy érv mellette az alacsony fogyasztás.
Lecsupaszítva, dobbal, felnikkel, gumival, riasztóval 550-be raknám fel, dob nélkül 500, alku nélkül.
Kurva sok eladó van fenn 4-500 között :(
NC700 egy villanymotor, akkor venném, ha azzal ingáznék, de bulimotornak, mint ahogy mi használjuk... agyonbaszna az unalomtól az ideg!
Már annak aki élvezetből mászkál és szeretne tempózni is.
Ne vicceljenek má hogy 6500-nál vége mint a botnak.
KB troli szinten van.
Értem én hogy spórolás meg tök tuti ingázni.
De élményromboló hogy húznád neki de elvágja az elektronika.
Ha az én motoromért 5 killát kérek lecsupaszítva .....az túlzás lenne?
..és ez nem is 25kw...
Viszont nem két fillérrel drágább.
És mivel csak 3 éves multam van még nem nőttem fel hozzá.
Majd ha ezzel megfelelő tapasztalatra teszek szert.
Ezt csak egyféleképp lehet.Menni,menni minnél több kanyargós helyen.
Na ha már tényleg a határait elértem a sreetnek akkor lépek.
Egyenlöre anyit tudok hogy ennek szeretném látni az 50000-es Km számlálóját.
Feltehetőleg Europa legtöbb szerpentinjét látogatva.