Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na tessék! Végre egy boldog ember legalábbis motorilag! Az a gyanúm, hogy itt fórumon is jó pozíciód. ....mert még szegény zoli 32 is egy más motor után áhítozik: a régi bálnás megjelenésű tiger900-ra!
Másikat nem is! Második motornak el tudnék képzelni egy pályagépet, harmadik motornak meg valami choppert, de se pénzem rá, se időm. A chopperrel amúgy se mennék évente ezer km-t se talán, csak néha mennék vele egy kört, amikor rám jön. Viszont nagyon jól megvagyok ezek nélkül is, ez már tényleg csak flancolás lenne, "mert megtehetem" alapon.
Örülhetsz, hogy nem szenvedsz a gyakori motoros betegségben: " Másik motort szeretnék!"
Lehet, de az sokkal inkább sporttúra gép, mint túra. A GSX650F meg lehet, hogy sporttúrának van kikiáltva, de a kinézetét leszámítva ez egy sima túramotor. Azok meg már alul is nyomatékosra lettek kitalálva.
De még mindig olcsóbb mint egy hipi-szupi tolószék és állandó nővérke! ........Érdemes a biztonságra költeni!
Már nem is akarom összeszámolni mennyi volt az újkori ára a teljes motoros hacukámnak (több mint amennyiért a GS-t eladtam) de még mindig nem teljes.. agyrém
PLáne, ha komolyabban endurozól : csizma és minden egyéb felszerelés: életemben nem gondoltam, hogy egy 20km/h-s borulástól szilánkosra törhet az ember térde! Szép lecke volt! Tanulj, tanuljatok a káromon!
2-3 hétig nagyon rossz volt, és 1,5 hónap alatt múlt el teljesen a fájdalom. Valami a mostaninál merevebb csizma is kéne.. de hát mindenre egyszerre nincs pénz
Ja! Remélem meggyógyult a lábfejed! Rosszabbul is járhattál volna!
PL. vezettem a beharangozott fz8-at. olyan nyomatékszegény, hogy azt hittem nem gyújt az egyik henger. Nagyon meglepődnél. Egyébként ezt kivételesen a tesztek sem titkolják. Nem tudom hol, voltak a mérnökök, de büntetést érdemelnének!
Nem csak te.
De csak az időintervallum mostani beleátható szeletében.
Enyém se ezres, és jó meg minden, csak nagyon nyom ha rám dől
Igazából nem volt túl nehéz. A terepezés egyáltalán nem vonz, pályázni is évente egyszer megyek föl, az útjaim 99%-a túra. Mi lenne a legjobb erre, ha nem egy túramotor? Persze, legyen benne tartalék, még akkor is, ha az esetek többségében nem használom ki. A GS500-zal is az volt a bajom, hogy persze, tudta ő, ami nekem kell, de afölött már nem volt se a fékekben, se a futóműben, se a blokkban tartalék. A V2 blokk karakterisztikája egyáltalán nem jön be, így maradt a sor4. Innentől meg már csak az döntött, hogy nekem melyik tetszik, mert a 600-650-es túramotor kategóriában majdnem mind ugyanazt tudja.
Budapest-Szeged között ingázni nem lesz az igazi... de szerintem rászánom majd az időt, és terepen/dűlőutakon fogok vele járni.. 5 óra alatt valószínű fel/le lehetne érni, és akkor nem lesz monoton és unalmas.
Úgyis ismerem az összes aszfaltozott utat Budapest és Szeged között. Miután mentem már kb 12 ezer kilométert, ha nem többet a régi 5-ös főúton, és marhára untam már minden méterét, már nem ragaszkodtam a legrövidebb útvonalhoz utána.
Helyesbítés: vett
Bővült a lista... Lehet kevés lesz ez a 1-2 nap amire hazamegyek
Vettek egy nyomatékos 4hengerest és mégsem 1000-es! Az ilyen motor ritka mint a fehér holló! Csodálkozol, hogy boldog?
A több motorral én is egyetértek. De a DRZ esetében még az is kedvező, hogy ez lesz az első gép, és sokkal jobban lefedi az igényeidet a mindennapokban mint sok más gép mint pl. egy chopper . Tehát a második gép megvétele nem lesz olyan égető, nem lesz tragédia, ha csak egy két évvel később veszed meg.
Könnyű helyzetben van, mert nem akar kényszeresen földutakon rövidíteni
övé, nem topiclakó
Ez jelenti azt, hogy kivételesen te tényleg jól választottál! Grat! ....... mert nagyon sok motoros mellényúl, a megmaradt kereskedések is ebből élnek: az ilyen 1-2 év utáni kényszer eladás vagy beszámítás-csere bizniszből, mert valamiért mégse jött be a motor.
Szabad tudni, hogy EZ kié?
Vagy egy olyat venni amire van garancia
Eddig hevesen ellenkeztem, és úgy gondoltam egy motor mindenre jó lesz. Most már rájöttem arra, hogy ez sajnos nem így van. Úgyhogy elértem arra a szintre, hogy észérvekkel alátámasszam miért kell legalább két motor

A következő szint az lesz, amikor megindokolom magamnak, hogy miért kell még 1 meg még 1. Aztán azon fogom kapni magam, hogy olyan házat építek magamnak ahol a garázs nagyobb mint a hasznos lakótér
Szerintem akkor egy lepukkant olcsó felújítása a legideálisabb kombináció!