Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A németeknél elég széles a fojtott modellpaletta. R6-os Yamahából is van például. Ami a papírban van az számít. Igazából teljesen mindegy a hatóságnak hogy a gyárilag 48 lovas motor lett 34, vagy a 120 lovas.. mind a kettő sokkal gyengébb papíron mint a normál típus

Arra kell vigyázni.. főleg ha nincs nagy A.. hogy a fojtott gépállattal ne készüljön traffipaxos felvétel 160 kilométer óra fölött.. kb ennyit tud egy fojtott maximum
Mátraházán legalább nem kellene magyarázni melyik piros CBR-rel jött.. elég annyit mondani hogy .. na ilyen színe van
De ki eszi ezt meg? Hogy nem buknak le vele? Ne mondjátok már, hogy létezett CBR600F4I, ami tényleg 25Kw... na már keresem is...
akkor lehet, mégsem zavar a Lila...:D
Csúnyának ronda, de szerintem így is nagyon olcsó, főleg ezzel a 25 kW-os papírral.
van daytona is Ak-s papírokkal, meg hornet és fz6 is
Az ára megvan.Hatötven.
Sajnos nem, mert Lila... a Lila számomra nem menthető... konkrétan hányok tőle...
Mindegy is, mert az ár még nincs meg...
-100e.
És lila....
Nem jó, megromlik tavaszig.... na meg elsörözi, nem tud ennyit félrerakni
Kérdezd meg hogy a gyári fojtókitt megvan-e hozzá. Ha igen, és visszaállítható nem sok bajod lehet belőle (nyilván nem csak ez az egy darab került így az utcára). Olcsóbb átírás, kedvezőbb biztosítás, jobb értéktartás, könnyebb eladhatóság
Lilának nézem, azt sem tudom gyártották-e, ilyen színben, minden esetre rohadt csúnya szegény.
Kénytelen........ha ez van a forgalmiban.

Kék vagy lila ez?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4_f_4i-6337379


Na most komolyan, ezt ki eszi meg, hogy ... 25Kw...
Az nekem tökéletesen megfelel
Vagy ez.
Hát veletek is inkább úgy lehetne túrázni hogy majd a szálláson találkozunk oszt jól elbeszéljük ki mit látott.
Az NC-t igazából nekem találták ki: a mostani motoromon se látom sose színét se a 6500-nak, megszoktam, így előnnyel indulok Egyébként az F650-et se nagyon lehet 7000 fölé forgatni az egy hengerével, szóval ha nem ilyen lennék, épp úgy meglepődhetnék ezen is. Nem okozna sokkot 90-nél a 3000-et se forgó blokk (sőt direkt élvezném), onnan meg nem forog le olyan hamar, ha előzök: igaz, aligha ugrana mint egy inaba, de nem is sietek, meg max visszarúgok egyet-kettőt, és még mindig nem fog fenyegetni a 6500 Szóval nekem, nyugis túrázáshoz meg rohangászni munkábasatöbbi tökéletes. A pakolóhely bónusz, sőt, azt is megszoktam, nagyon jó, ha van. Az üléspozíciót viszont ki kéne próbálnom, lehet, hogy nem lenne gyerebe a terpesz, ha tényleg olyan. Meg a súlyt, mert egyszerűen nem fér a fejembe, hogy mitől nehezebb vagy 25 kilóval, mint Teresa
Szerezz 2-3 hordót.
Helyesbítek, BKV jegy nélkül!
Egyébként most hogy vége a szezonnak, a legtöbb helyen 400 alatt van a benzin. Tavaszra meg visszaemelik!
Ha nem akarod sürgősen elnyomni, akkor ne hirdesd olcsón. A butított papír miatt úgyis előbb utóbb jön egy türelmetlen csemete aki nagymotorozni akar. Csak ezt emeld is ki a hirdetésben! Aztán addig is eljársz még te azzal a motorral.
Gondolom csak kalandvágyból váltanál, nem a fentarthatósággal vannak problémáid.
Ja és ha kuksnarancs lesz a gépes akkor most KB került annyiba mint az NC.
Na azt a 600 forintot fizetem az élveztért plusszba 100 Km-enként. Egy 1700 km-es túrán ez kerek 10 rugó.

Megér ennyit.
én meg 3,5