A németeknél elég széles a fojtott modellpaletta. R6-os Yamahából is van például. Ami a papírban van az számít. Igazából teljesen mindegy a hatóságnak hogy a gyárilag 48 lovas motor lett 34, vagy a 120 lovas.. mind a kettő sokkal gyengébb papíron mint a normál típus
Arra kell vigyázni.. főleg ha nincs nagy A.. hogy a fojtott gépállattal ne készüljön traffipaxos felvétel 160 kilométer óra fölött.. kb ennyit tud egy fojtott maximum
De ki eszi ezt meg? Hogy nem buknak le vele? Ne mondjátok már, hogy létezett CBR600F4I, ami tényleg 25Kw... na már keresem is...
akkor lehet, mégsem zavar a Lila...:D
Kérdezd meg hogy a gyári fojtókitt megvan-e hozzá. Ha igen, és visszaállítható nem sok bajod lehet belőle (nyilván nem csak ez az egy darab került így az utcára). Olcsóbb átírás, kedvezőbb biztosítás, jobb értéktartás, könnyebb eladhatóság
Az NC-t igazából nekem találták ki: a mostani motoromon se látom sose színét se a 6500-nak, megszoktam, így előnnyel indulok Egyébként az F650-et se nagyon lehet 7000 fölé forgatni az egy hengerével, szóval ha nem ilyen lennék, épp úgy meglepődhetnék ezen is. Nem okozna sokkot 90-nél a 3000-et se forgó blokk (sőt direkt élvezném), onnan meg nem forog le olyan hamar, ha előzök: igaz, aligha ugrana mint egy inaba, de nem is sietek, meg max visszarúgok egyet-kettőt, és még mindig nem fog fenyegetni a 6500 Szóval nekem, nyugis túrázáshoz meg rohangászni munkábasatöbbi tökéletes. A pakolóhely bónusz, sőt, azt is megszoktam, nagyon jó, ha van. Az üléspozíciót viszont ki kéne próbálnom, lehet, hogy nem lenne gyerebe a terpesz, ha tényleg olyan. Meg a súlyt, mert egyszerűen nem fér a fejembe, hogy mitől nehezebb vagy 25 kilóval, mint Teresa
Ha nem akarod sürgősen elnyomni, akkor ne hirdesd olcsón. A butított papír miatt úgyis előbb utóbb jön egy türelmetlen csemete aki nagymotorozni akar. Csak ezt emeld is ki a hirdetésben! Aztán addig is eljársz még te azzal a motorral.
Gondolom csak kalandvágyból váltanál, nem a fentarthatósággal vannak problémáid.
Arra kell vigyázni.. főleg ha nincs nagy A.. hogy a fojtott gépállattal ne készüljön traffipaxos felvétel 160 kilométer óra fölött.. kb ennyit tud egy fojtott maximum