Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4-500, akkor bizony a 40 az átírás és kötelezőt is számolj, illetve én mindegy, kitől veszem a motort, azonnal olajat/szűrőt cserélek, de lehet légszűrőt és gyertyákat is.
Állapotot vegyél, ne évjáratot, újabbat meg ha kapsz....hát... biztos lesz oka, miért olcsóbb, bár mondjuk pont van itt olyan is, amit viszont vakon meg mernék venni.
Ez a moci szétbaszhatatlan, kivéve, ha... nem figyeled az olajat, szar olajat kap, nem cseréled időben az olajat, vagy összetévesztik egy GSXR-el és lemennek vele szegedre 180al, csövön, mert nem erre van. (mondjuk most télen, lehet nem is zavarná.)
Upsz, nézd meg foregon gépét, eléggé ára alatt van.
Igaza van, előre 15W-s olaj kell és az 55 ezer az laza és reális, na ezt nem kell basztatni, kérdezd meg, mi a rejtett hiba, le merem fogadni, hogy valami kreténség, laza tükör...stb..
Átnéztem a Hahu-t, 1-2 érdekes van, de tényleg ez van a legjobb árban, nem hülye gyerek ez a foregon
400-500 a keret de eddig 550 volt csak ha tényleg nem kell hozzányúlni akkor jöhet az 550es is. 500körül már láttam F-et de az eleje nekem nem nagyon tetszik meg az oldal idom se, de ha azt le lehet kapni akkor az is jöhet.

foregon:
Még fogunk beszélni, de egy újabb gépnek jobban örülnék, de ha nem kapok ennyi pénzért jó állapotút majd akkor
Még valami eszembe jutott, ami az árazással kapcsolatos, miszerint kb. 3 árcsoport van szvsz.
300-400 körül kapod a régieket, amik csúnyák szvsz., nekem az van , de van köztük pár nagyon egyben és nagyon szétbaszott is, na ide kell nagy rutin. Megjegyzem, semmivel nem rosszabbak az újabbaknál, némelyik többet eszik tán kevéssel, vagy a tulajnak olyan szar a csuklója, mint nekem, de ugyanúgy mennek, sőt a későbbi fojtások miatt, néha még jobban is, bár ez hajszálnyi, mert 3-5 pacit a büdös életben nem fogsz érezni.
500-600 körül kapsz már olyan újat, 2001 utánit, ami lehet pöpec, pimpelt, nagyon karbantartott, szóval zsír cucc, de szemetet ide is hord a szél, mondjuk, ha kintről jött. Nem az a gond, ha kintről jön, hanem ha nem te hozod be, azért kint sem adják szarért-hugyért a öpec gépeket, azért annak is oka van, hogy megérte behozni és ár alatt eladó, vagy árban, de akkor már inkább itthonit válassz.
700+ körül vannak a legutolsó generáció, egyértelműen a legjobbak lehetnek, itt azért már F, burkoltakra kell gondolni.

A lényeg, tud mennyi pénzed van és mennyi marad, mindhárom jó választás, amikor megyünk nyáron 4-5 GS-el, kurvára nem az dönt kinek mikori, hanem a pilóta. Nekem a 89-es GS500E volt életem legjobb döntése, ha eladom sem azért, mert szar, hanem mert nagyravágyó seggfej vagyok, ennyi a történet, ha visszaforgatnám az időt, megint ezt venném.
Nem fogok Heti 5 nap 13órát melozok külföldön a moci meg otthon van és 2-3 hetente szoktam hazamenni másfél napra meg az is lehet, hogy szerelőnél aludna téli álmot. Ebbe az időbe csak 1 simi-simi férne bele
De végül is értem mit mondasz de azért ne.
Meg tél alaptt apránként kilenne cserélgetve pár fontos dolog hogy tavasszal már ne keljen ezzel b@szakodni.
A bukó már meg van nem egy olcsó darab x-lite x701 meg kesztyű is , ezeket sem bírtam már ki, hogy ne legyen

szvsz épp, hogy drágábbak lesznek a nagyobb kW-os GS-ek mert a kezdőknek feljebb ment a létre és a vevő így is úgy is azt fogja megvenni mint a kisebbet.

Akkor keressünk, kinek van itt eladó GS-e?
Zárás képen az az álmom hogy idén a fa alatt legyen egy.
Ha tényleg jó lesz rá a jogsid, az enyém mint írták a többiek is eladó, elég sok extra van rajta ha túrára akarod használni
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e__tura_felszer
eles-6184685

Volt állapotfelmérésen is, 99%ban költség mentes a gép, egy "rejtett hibája van" ha eljössz ki próbálod meg alkudunk és már viheted is
Illetve egy-két a fórumon árult motorról mindent tudunk, tehát mégis mehetsz biztosra. Ez nem a reklám helye, de az itteniekkel motorozunk együtt, nem beszélve, hogy minden szart kibeszélünk, pl. az enyém szét lett szedve csavarokra és összerakva a motor, de utálom mosnni a felnim, leszarom, hogy néz ki, azóta kiderült, hogy eredetileg fehér , azonban eleve számít, hogy aki idejár az motorbuzi és figyel is rá... nagy részben
Még január-februárig olcsóbbak lesznek, aztán elviszik az olcsó, de rendes darabokat. (de mindig van kivétel)
Amíg nincs jogsi, hiba motort venni, hiába fosol, ki fogsz menni motorozni.
Gyűjtögess, mert a motor folyamatos pénz. Megveszed, átiratod 40 ezer, olajcsere, szűrők, bizbaszok....15-20, teletankolod 12 ezerért és mid van ruha? Sisak 10-végtelen...ebbe már bele sem megyek...
Horror, de megtörténik, hogy megveszed és kijön a rejtett hiba, amire beletolsz egy valaggal. Biztosra nem mehetsz, gyűjtögess.
Na most jöttek ki és azok már faszányosnak néznek ki, sőt... szépek és pörgősek
Ganja többnyire logikátlan,"lehúzott" motorokat néz...és tetszik neki!
Bevallom ,hogy az 500-as kistesóra is kíváncsi lennék...hátha!
Haha...volt olyanom! Nézz be a kis vas galériába!
Amúgy az alacsony embereknek volt csak kényelmes....egy Balcsi oda-vissza már derék szaggatós és hát fájdítós...
Valamiért nem tudok aludni, ezért is írok.
Szóval Kawa Er6-ot azért dicsérni is lehet: nyagyon jó a futóműve /mondjuk persze csak 150-ig, mert utána elkezd belengeni, de ezt mondjuk elnézem neki, mert ritkán megy az ember olyan gyorsan/. Szóval ennél lassúbb tempónál, ami már egy korrekt sebességtartomány, nagyon kezes a gép, kitalálja a gondolataidat is és szinte helyetted kanyarodik, könnyűnek érzed, szinte összeolvadsz a motorral, olyan érzésed van mintha egy keréken ülnél nem is kettőn: tehát, hogy külön életet élne az elsőfutómű mint a VFR800x-nél szóba nem jön. Triumph street-tel persze nem összehasonlítható, a speed-del összehasonlítani pedig igazi baklövés lenne. Akkor mégis mi a bibi? ......... A bibi az, hogy egy 2hengerestől nyomatékot várok alul, már pedig ez 5 ezerig haldoklik, több dinamikát érzek az Fz6-on 5 ezerig mint ennél.5000 fellett már meggyőzően tol, nagyon megy, de addig nyugdíjas bácsi. Ez a bajom vele. Viszont a futóműve szerintem igen jóra sikeredett: mi GS500 tulajdonosok vinnyogva sírnánk boldogságunkban, ha ilyen futóművel rendelkezne a motorunk. Az SV650 is csak szomorúan kulloghat utána futómű szempontból.
Ujjabb bibi, hogy bizonyos fordulatokon 4000 körül szabályosan zsibbasztja a karodat a kormány,mintha áramot vezetnének bele, pont azon a fordulaton, ahol sokat használod. Meg ott van a sok elrepedt váz: igazi műszaki kultúrtörténeti botrány: be fog kerülni a lexikonokba. Állítólag a még nem elrepedt vázak is 10000km felett plusz rezonanciát generálnak: tulajdonossal beszéltem erről, állandóan erról beszélnek fórumokon, és már az övé is rákos: túljutott a kritikus 10000-en.
Egyébként az Fz6-nak még parádés a futóműve: 200km/h úgy érzed mintha rá lenne szögezve az útra és könnyű is 180Kg, baromi jó kanyarokban is. Er6 fiatalosabb, virgoncabb a hirtelen irányváltásokban, mint az Fz6, de cserébe nagy sebességnél bizonytalanná válik. Picit itt a végére erősebben fogott a tollam , elnézést a Kawa rajongóktól, de ami igaz, az igaz és különben is ideges vagyok, mert nem tudok elaludni. Ördögi kör kezd kialakulni.
Krissal:
Hát majd év elején elkezdem ha bejön ez az A2, mert csak akkor lesz időm rá, motorral meg nem tudok várni, mert már sózott kukac van a seggembe! Meg gondolom így szezon végén olcsóbbak a mocik, de ha nem így van javítsatok ki. A motor meg ott fog állni sajnos, mert a sok meló mellet örülök ha 3 hetente 1x megsimogathatom meg hát fosok a jardoktól! Elég volt egyszer mennem simsonnal túrázni. Bár nem kaptak el, de ennyi bőven elég is volt :D
Ja, és igen, Köszi! Remélem jó helyem lesz itt

Dipshit:
Akkor ezek szerint már nézhetek nagyobb GS után?! Máris van egy pár kiszemelt meg amit ajánlottak is itt!
Persze, attól nem izgulok hogy nem tudják elkülöníteni a kettőt, majd így az "Ak" is 35 kW lesz.. Túl egyszerű lenne.
Számkódja van az Ak-nak a jogsin (182), nyilván egy ettől különböző lesz az A2-nek. Azért nem teljesen hülyék a bürokraták sem
Nem lepődnék meg, ha az Ak-ból automatikusan A2 lenne. Amúgy se hiszem, hogy tudják a két kategóriát külön jelölni a jogosítványon. A 35kw meg maga a tökély, nem kell nagyobb egy kezdőnek. Azon 40-50ezer km és utána felülhet bármire.
Majd eldől mi lesz. Igazából csak a mostani Ak-s fiatalokkal toltak ki, ahogy kifutja magát az átállás, már nem lesz ez rossz.
Hát nem tudom hogy van, az a baj, hogy olvasni és hallani mindent.. Az a jövő zenéje hogy mi lesz... Viszont én úgy csináltam volna, hogy hagytam volna az "Ak"-t felemelve 35 kW korlátra, és az "A2"-t betettem volna mondjuk 55 kW körülire... Az még mindig nem egy 170 lovas bivalygép..!
Tudtommal csak egyből nem mehetsz 24 alatt nagy A-ra, ha van 2 év rutinod mással, akkor mehetsz rá. De tévedhetek is.
Egyébként nem is akkora baj. A többségnek 20-21 éves kora előtt jó eséllyel úgysem lesz pénze motorozni. Ha meg mégis, nem árt, ha megtanulnak valamin motorozni, mielőtt ezres gyíkszarra ülnek...
Nekem eddig úgy tűnik, hogy nincs korkedvezmény. 24 év.. legalábbis sehol nem említik hogy 20 évesen 2 év A2-vel lehet különbözetit tenni.

Nekem nagyon úgy tűnik,hogy aki 18 évesen A2 csinál annak is ki kell várnia a 6 évet (igazából ez nem is várakozás, mert 35 kW mindenre elég)
Hát de nem úgy van, hogy akinek meg van az "A2", az két év múlva mehet korlátlanra? (Ahogy eddig is volt, hogy két év előzetes gyakorlat után mehet a korlátlan)
Van még plusz 3 éve.Legalább csinálhat 2 gyerkőcöt és nem fogy a népesség.
24 éves korod előtt ha megszakadsz se lesz nagy A-d.. ha nagyon nem bírsz a seggeden maradni csinálhatsz teljes A2 tanfolyamot azért a plusz 10 kilowattért
Lehet csak azért, mert még csak 19 vagyok, de én jelenleg sok dolgot hülyeségnek tartok..! Kezdjük ott, hogy nekem most ugye meg van az "Ak." jogosítványom. Van egy 25 kW-os GS500 F-em. De az új szabályok szerint -ahogy én értelmeztem- , "Ak."-ról nem léphetek 2 év után "A"-ra, hanem csak "A2"-ről léphetnék két év után korlátlanra... Azaz fél éve tettem egy "Ak." jogsit, majd ha tovább szeretnék lépni mondjuk 2 év múlva korlátlanra egy kicsit nagyobb géppel, akkor először le kell tennem az "A2"-t, majd várnom 2 évet, ezután letennem az "A"-t... Ebben szabályzatilag hol az ésszerűség?! Mellesleg egy 25 és egy 35 kW-os motor között hol van akkora erőkülönbség, hogy arra más jogsi kelljen? Sehol... Kicsit vicc ez a rendszer. Nem mellesleg az új felemelt 24-es korhatárt is hülyeségnek tartom. Aki 21 évesen nem nő fel hozzá és komolytalan, az 24 évesen sem fog máshogy hozzáállni a dolgokhoz...