igen ez már a spanyolba összerakott más a fényezés, és ha jól látom az ülés is erről mondjuk nem is tudtam, tény és való hogy nem egy kategória a kettő, ha van pénzed vedd meg azt , tényleg jól néz ki és tényleg drága is
Hali!
Már 2 hónapja ezzel szemezek, egyszerűen gyönyörű és csak 2faluval odébb van. Tudom, hogy drága van olcsóbb is Győrben, de az valamiért nem tetszik.
Ez már majdnem Japán...guminyomás bazeg, guminyomás...hogy nekem nem jutott eszembe
Na a lényeg, legalább ronda...
A teljesítmény a korábbi 125-ről 128 lóerőre, a csúcsnyomaték 73-ról 75 newtonméterre nőtt, a legmagasabb fordulatszám pedig az eddigi 12600 helyett 14400 lett.
az ülésmagasság 10 milliméterrel lejjebb került, amit elsősorban azok fognak értékelni, akik pályára viszik a Triumph-ot. A többfunkciós LCD-kijelzőn nemcsak a sebesség és a benzinszint látható, hanem köridő mérésére is alkalmas, extraként pedig még a guminyomásról tájékoztat, illetve arról, hogy éppen be van-e kapcsolva az ABS.
Jaja, igazad van, de azért beleszámolom, milyen voltam az első hónapokban a GS-el és ez mennyire gyorsan változott, plusz nekem tapadt a gumim, neki meg úgy néz ki, mintha linóleumból lenne és szét van tökösödve, jó ronda az a gumi
Ha megnézed a majrécsíkját, nem a gumi ott még a limitáló tényező. Szerintem bármivel elkaristolna. Lényeg az hogy bírja az esőt, és ne kopjon gyorsan (ha már sokba kerül)
Ja bocsi, persze a Sport demon is csúszik bizonyos határokon, de a lényeg hogy nagyon jól érzed és kezelhető, jók nagyon a visszajelzései és ezért imádtam. Nem lep meg, jelzi, hogy "na most ez sok lesz, elkezdek kicsit csúszni, még van bennem tartalék, de szólok, hogy elindultammm... mondom megyek... csúszzzzzzz"
A geci Avon tapad, majd tapad, majd tapad, majd kurva nagyot csúszik, na ez a gáz.
Sport demon jól tapad, talán a egyik legjobb ebben méretben, szinte már inkább sport, mint túra, de úgy is kopik, ha nem döntögetsz, kocka lesz hamar.
Vizes úton is faszányos, szárazon melegben, mintha odaszögeltek volna, hidegben sem csúszkál, igaz 10-15 fok alatt nem mentem vele.
Viszont rondán öregszik, reped az oldala, használtan venni nem érdemes, riogattak vele, hogy már láttak oldalt szétrepedtet, pumigumis srác nem ajánlja, ezért nem is szokott hozni.
Ha új gumit vennék a GS-re az én vezetési stílusom mellett, akkor egyértelműen ezt venném. Elől még mindig Sport D. van fenn és bár öregecske, meg kopott, de kategóriákkal jobb, mint a hátsó Avon, ami meg csak a vizet és a hideget nem szereti, egyébként az is jó és el fog menni 25ezret, mert annyi a húsa, mint egy bálnának, csak szar.
Azért az tegyük hozzá, hogy mostanában eléggé elkattantam és kicsit túlnőttek az elvárásaim
A GS még pár évig nem lesz eladó. Kis szerencsével nem most fog kilőni az értéke az egekbe, úgyhogy erősen arra apellálok hogy mikor eladó lesz évek múlva akkor 1 havi (vagy kevesebb) mérnöki fizetésből meg tudom majd venni. Ezzel egyelőre nem számolok. De ha nem lesz lelakva külsőre, akkor elképzelhetőnek tartom hogy hobbimotornak visszavegyem majd.
Második motornak a TRX 850 még mindig ott lebeg a szemem előtt. Úgy gondolom hogy az egy nagyon jó élménymotor lenne aszfaltra.
Persze ez a tervezgetés nem sokat ér, ha mondjuk nem maradok itthon. De ez még a jövő zenéje.
Mindenesetre kisköbcentis kaland enduro + aszfaltos élménymotor páros amire most gerjednék. (ehelyett van egy idomos túramotorom.. jó mi? )
Már 2 hónapja ezzel szemezek, egyszerűen gyönyörű és csak 2faluval odébb van. Tudom, hogy drága van olcsóbb is Győrben, de az valamiért nem tetszik.
Néha 11000.
Tovább nem volt értelme.
Ezt lehet jobban kell majd agyalnom.Nem finomkodni vele.
Na a lényeg, legalább ronda...
A teljesítmény a korábbi 125-ről 128 lóerőre, a csúcsnyomaték 73-ról 75 newtonméterre nőtt, a legmagasabb fordulatszám pedig az eddigi 12600 helyett 14400 lett.
az ülésmagasság 10 milliméterrel lejjebb került, amit elsősorban azok fognak értékelni, akik pályára viszik a Triumph-ot. A többfunkciós LCD-kijelzőn nemcsak a sebesség és a benzinszint látható, hanem köridő mérésére is alkalmas, extraként pedig még a guminyomásról tájékoztat, illetve arról, hogy éppen be van-e kapcsolva az ABS.
http://kep.index.hu/1/0/351/35...
Pályára vele.
Az enyémeket itt vettem úgy 1,5 hónapja. Idei Sport Demon szett és 47eFt-ba fájt, plussz 2x1000 a felszerelés centírozással együtt
Nagyon korrektek, csak ajánlani tudom Őket!
A geci Avon tapad, majd tapad, majd tapad, majd kurva nagyot csúszik, na ez a gáz.
Vizes úton is faszányos, szárazon melegben, mintha odaszögeltek volna, hidegben sem csúszkál, igaz 10-15 fok alatt nem mentem vele.
Viszont rondán öregszik, reped az oldala, használtan venni nem érdemes, riogattak vele, hogy már láttak oldalt szétrepedtet, pumigumis srác nem ajánlja, ezért nem is szokott hozni.
Ha új gumit vennék a GS-re az én vezetési stílusom mellett, akkor egyértelműen ezt venném. Elől még mindig Sport D. van fenn és bár öregecske, meg kopott, de kategóriákkal jobb, mint a hátsó Avon, ami meg csak a vizet és a hideget nem szereti, egyébként az is jó és el fog menni 25ezret, mert annyi a húsa, mint egy bálnának, csak szar.
Azért az tegyük hozzá, hogy mostanában eléggé elkattantam és kicsit túlnőttek az elvárásaim
Második motornak a TRX 850 még mindig ott lebeg a szemem előtt. Úgy gondolom hogy az egy nagyon jó élménymotor lenne aszfaltra.
Persze ez a tervezgetés nem sokat ér, ha mondjuk nem maradok itthon. De ez még a jövő zenéje.
Mindenesetre kisköbcentis kaland enduro + aszfaltos élménymotor páros amire most gerjednék. (ehelyett van egy idomos túramotorom.. jó mi? )