Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jézus segíts.

Evvel jó ám pofáraesni.
kopottnak kopott, de tapadása még van, azért nem is akartam még cserélni, még ha a hátsó ténleg elég kocka is.... idővel le kell cseréljem, és itt jön az örök kérdés, hogy melyik gumi állja a helyét a azért a nem kevéske pénzért Mivel még csak az első gumi cserém lessz, nem igazán tudok választani, véleményeket olvasgatva kinek a pap s kinek a paplan ....de ténleg. Ezek elég jól melegedtek, tapadtak is.....
Hi!

Ha az enyém lenne, én lecserélném mindkettőt!
ha nem keményedett még fel..akkor még tapadhat..
Itt vannak a képek, hát igen a hátsó az ténleg kocka , de az elso nem annyira kopott... hátsó hajszál repedésekről is készítettem, ettől még el lehet gurulni?
photoshop :)
akkor én mit szóljak? 560 ezer van az autómban..de én 15 e helyett 12 ezrenként cseréltem ki az 5/50-es olajat...és ez csak szintetikus levet látott:) nem is eszi
Igaz..a harmadik váltó van alatta...típus hibás a szentem

Így jártál.
Ja.
Természetesen.
Utána bemondtam egy pofátlan árat.
Há nem efogadta.
Na jó, akkor kemény vagy, .....illetve nem normális!
Mi a faszt néztél meg a dombokon túl? Street-et, vagy mit?
Dehogy.Kocsival.
Majdnem elaludtam vagy 4x.
De sikerült 6 literre szorítani a Hastra étvágyát.
Motorral mentél?
Kisvárda mellé mentem megnézni a gépet.Csak megnézni.Eszemben se volt megvenni.
Olyan messze volt ahol már talán a madár se jár.
Asszem, akkor én vagyok a rekorder... én a 700 km-t mentem el megnézni és elhozni
Meg is érte, meg nem a köcsmög kereskedő hozta be, hanem én magam, igaz most is van már annyiban, mint egy itthoni, ami hasonló külalakú, de a belseje az enyém és tuti tudom, mi történt vele
Azért a következővel, nem így szeretném kezdeni.
Ez mondjuk egy kisteher.
A blokk patent ahogy nézem de ez se Has érdeme hanem a gyáré.

De a komplett alsó része Futómű,fékek gatya.

A balos féknyerget cserélte mert berohadt de a jobbost úgyhagyta az állatja.
Az összes fém fékcső berohadt csavarokkal,a fékerőszabályzó hátul egy csődarabbal kitámasztva,a váltó mozgatók stiftjei dróttal biztosítva sasszeg helyett,utánfutó lámpák befaragva.
Igénytelen szarrágó bagázs ez a labanc.

Még kurva szerencse hogy gombokért van hozzá az alkatrész de mivel osztrák belpiacos katalógus rendelés nem játszik hozzá.Mindent kiszed bevisz és úgy hoznak.

Hál égnek válalkozó kedvű vagyok és a gép megy csak az apróságok hibádzanak itt-ott.
tapasztalatom szerint ott kint érdemesebb kereskedőtől vásárolni, nem úgy mint itthon...
egyik kinti kollégám 12 éves autót vett kint kereskedésbe, 1 év garanciával.... meghalt a vízpumpa bent, már vitték is cserére
én nem az enyém akarom eladni félre ne értsd, csak az embernek tudni kell mennyit is ér a pénze valóban, az a baj hogy ezért a kevés pénzért is egy magyar ember sokat melózik és szeretne érte "új motort kapni" de ameddig nem fogadják el a vásárlók a valóságot addig csak az átverés a csalás a visszapörgetett órák lesznek Magyarországon, ez csak úgy kitört belőlem sry
Én is.
Kevés a Km és osztrák tehát megkímélt-szervízes.

Ló...szt.A köcsög Hans csak ami nagyon fontos azt cserélt.........ergo olajat.Szűrőt nem.
A komplett allja felületi rozsdás de dúrván mert a pöcs labanc sózza az utat mosni meg az allját lusta.
Ergo hogy nem ette meg csak a gyárban irtóvastagra sikeredett acélnak köszönhető.
Egy komplett fékrendszer felújítást csináltunk és még nem tuti.
Jóó! Értem a lényeget!
gondolkodj egy kicsit reálisan és ne legyél tipikus magyar akik valótlan álmokat kergetnek! most 2012 van és év vége, mondjuk hogy 2013, a motor 2001-es gyártású, tehát 12 éves! Osszd el a az 55.000 km-et 12 évvel az évi 4500 km! Könyörgöm...... egy évben 10 napot túráztak volna vele? egy túranap alap a 450km.... sőt ha így nézzük még kevés is a km-benne! csak úgy mondom! egyébként elmondom neked hogy én évi 10.000-ret raktam bele vagy még többet is, mint egy rendes motoros! Ha kevés km-et kergetsz kérdezd meg kérlek azt is az eladótol hogy évente lecserélte -e az olajat, ugyanis ha nincs meg a 6000 km- akkor is le kell cserélni az olajat évente! És tudod ha nézel egy 2003-as motort modjuk 20.0000 km -el én azért elgondolkoznék rajta hogy ebben a motorban a 10 év alatt HÁROMSZOR VOLT OLAJ CSERÉLVE? mert jó magyarok vagyiunk és a jó lesz még az elvel gondolkodunk, tehát mielőtt, 10 éves ,motort keresek kevés km-el gondold végig mint is csinálsz, én most vettem kocsit 150.000 km-el voltak kevesebb km-esek de garantálom neked hogy nem olyan jól karbantartottak mint az enyém....
Jó van na , de ha közelben is van és hibátlan akkor minek tovább menni de ha csak fos van akkor muszáj lesz távolabbra is menni
Légyszilégyszi ne az odaút költsége és a fellelési hely legyen a legfőbb kritérium egy motor vásárlásánál mert tökön bököm magam.
így hihető az olaj és szűrő csere:
55e az nem sok?
Hahun van 1 ami itt van pár km-re odébb de piszok "drága" de van emberem aki kegyetlenül tud alkudni
Győr km-be van a legtávolabb de haza felé útba esik

Átírás meg a kötelező az külön tészta
állapotfelmérésen nem néznek tükröt