kopottnak kopott, de tapadása még van, azért nem is akartam még cserélni, még ha a hátsó ténleg elég kocka is.... idővel le kell cseréljem, és itt jön az örök kérdés, hogy melyik gumi állja a helyét a azért a nem kevéske pénzért Mivel még csak az első gumi cserém lessz, nem igazán tudok választani, véleményeket olvasgatva kinek a pap s kinek a paplan ....de ténleg. Ezek elég jól melegedtek, tapadtak is.....
Itt vannak a képek, hát igen a hátsó az ténleg kocka , de az elso nem annyira kopott... hátsó hajszál repedésekről is készítettem, ettől még el lehet gurulni?
akkor én mit szóljak? 560 ezer van az autómban..de én 15 e helyett 12 ezrenként cseréltem ki az 5/50-es olajat...és ez csak szintetikus levet látott:) nem is eszi
Igaz..a harmadik váltó van alatta...típus hibás a szentem
Asszem, akkor én vagyok a rekorder... én a 700 km-t mentem el megnézni és elhozni
Meg is érte, meg nem a köcsmög kereskedő hozta be, hanem én magam, igaz most is van már annyiban, mint egy itthoni, ami hasonló külalakú, de a belseje az enyém és tuti tudom, mi történt vele
Azért a következővel, nem így szeretném kezdeni.
Ez mondjuk egy kisteher.
A blokk patent ahogy nézem de ez se Has érdeme hanem a gyáré.
De a komplett alsó része Futómű,fékek gatya.
A balos féknyerget cserélte mert berohadt de a jobbost úgyhagyta az állatja.
Az összes fém fékcső berohadt csavarokkal,a fékerőszabályzó hátul egy csődarabbal kitámasztva,a váltó mozgatók stiftjei dróttal biztosítva sasszeg helyett,utánfutó lámpák befaragva.
Igénytelen szarrágó bagázs ez a labanc.
Még kurva szerencse hogy gombokért van hozzá az alkatrész de mivel osztrák belpiacos katalógus rendelés nem játszik hozzá.Mindent kiszed bevisz és úgy hoznak.
Hál égnek válalkozó kedvű vagyok és a gép megy csak az apróságok hibádzanak itt-ott.
tapasztalatom szerint ott kint érdemesebb kereskedőtől vásárolni, nem úgy mint itthon...
egyik kinti kollégám 12 éves autót vett kint kereskedésbe, 1 év garanciával.... meghalt a vízpumpa bent, már vitték is cserére
én nem az enyém akarom eladni félre ne értsd, csak az embernek tudni kell mennyit is ér a pénze valóban, az a baj hogy ezért a kevés pénzért is egy magyar ember sokat melózik és szeretne érte "új motort kapni" de ameddig nem fogadják el a vásárlók a valóságot addig csak az átverés a csalás a visszapörgetett órák lesznek Magyarországon, ez csak úgy kitört belőlem sry
Én is.
Kevés a Km és osztrák tehát megkímélt-szervízes.
Ló...szt.A köcsög Hans csak ami nagyon fontos azt cserélt.........ergo olajat.Szűrőt nem.
A komplett allja felületi rozsdás de dúrván mert a pöcs labanc sózza az utat mosni meg az allját lusta.
Ergo hogy nem ette meg csak a gyárban irtóvastagra sikeredett acélnak köszönhető.
Egy komplett fékrendszer felújítást csináltunk és még nem tuti.
gondolkodj egy kicsit reálisan és ne legyél tipikus magyar akik valótlan álmokat kergetnek! most 2012 van és év vége, mondjuk hogy 2013, a motor 2001-es gyártású, tehát 12 éves! Osszd el a az 55.000 km-et 12 évvel az évi 4500 km! Könyörgöm...... egy évben 10 napot túráztak volna vele? egy túranap alap a 450km.... sőt ha így nézzük még kevés is a km-benne! csak úgy mondom! egyébként elmondom neked hogy én évi 10.000-ret raktam bele vagy még többet is, mint egy rendes motoros! Ha kevés km-et kergetsz kérdezd meg kérlek azt is az eladótol hogy évente lecserélte -e az olajat, ugyanis ha nincs meg a 6000 km- akkor is le kell cserélni az olajat évente! És tudod ha nézel egy 2003-as motort modjuk 20.0000 km -el én azért elgondolkoznék rajta hogy ebben a motorban a 10 év alatt HÁROMSZOR VOLT OLAJ CSERÉLVE? mert jó magyarok vagyiunk és a jó lesz még az elvel gondolkodunk, tehát mielőtt, 10 éves ,motort keresek kevés km-el gondold végig mint is csinálsz, én most vettem kocsit 150.000 km-el voltak kevesebb km-esek de garantálom neked hogy nem olyan jól karbantartottak mint az enyém....
55e az nem sok?
Hahun van 1 ami itt van pár km-re odébb de piszok "drága" de van emberem aki kegyetlenül tud alkudni
Győr km-be van a legtávolabb de haza felé útba esik
Evvel jó ám pofáraesni.